Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Skræmmende at læse mange steder flere BIF mener BIF kostede sejren. Hvordan fanden kan dommeren koste sejre. Når det fejlagtige underkendte mål skete ved 0-0 ?
    Man forstår jo de brokker sig. Der er dog ingen garanti for at de alligevel havde vundet. Vi fik jo udlignet til 1-1. Desuden stopper Ludwig med at spille da der fløjtes, og derfor tror jeg ikke han havde lavet det selvmål, hvis der ikke var blevet fløjtet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg vil da ikke afvise vi kan nå Top-6. Der er den rette attitude nu. Og det bagerste forsvar står godt. Holdet skal stadig forbedres lidt på spillersiden og det offensive spil skal forbedres. Begge ting burde være muligt.
      Det er vel FCM, FCK, Vendsyssel, Sønderjyske, Randers og navnlig EFB som har fået flere eller det antal point som truppen er til. De 8 øvrige hold kunne godt have drømt om mere.

      Comment


        Jeg tror vi taber mod Hobro (for det plejer vi at gøre mod bundhold), og så vinder vi over dem et par dage senere i pokalen.
        OBeliever

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Jeg tror vi taber mod Hobro (for det plejer vi at gøre mod bundhold), og så vinder vi over dem et par dage senere i pokalen.
          Omvendt. Vi har ikke slået et Superligahold i pokalen i over 8 år. Hjemme i ligaen skal vi nok kyse dem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Njaa lidt hårdt, dårlig opbakning til ham. Hvad skal han gøre, bliver dog sat lidt for nemt måske, men skal dække to mand op
            Vi ku se det ske nede fra den anden ende; ingen er opmærksomme på, at de er to mand v hjørne. Den er hård at hælde over på Greve, som er Palle alene med dem. Noget andet er så, at han ikke spiller nogen god kamp i dag. Han har efterhånden fået mange kampe, og måske må man snart med hånden på hjertet sige, at det er som om, det bare ikke helt sker.

            Comment


              Greve og CN havde ikke en god kamp, og vi misser alt for ofte at flytte bolden over eller forbi deres to 8’ere som sideforskyder helt vildt. Omvendt var det ret tydeligt at BIF valgte at sætte ekstra gardering i deres venstre side, hvilket gav god plads til Barret. Det udnyttede han godt! Defensivt gjorde alle det faktisk fint igen, men fraset en enkelt afslutning fra Baskim det er lidt skræmmende at det er backs og midterforsvar, der skal være farligst foran modstandernes mål.

              Igen tommel op og ros til Oliver, Drachmann og defensiven generelt. Men fuck vi trækker os langt tilbage...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Greve og CN havde ikke en god kamp, og vi misser alt for ofte at flytte bolden over eller forbi deres to 8’ere som sideforskyder helt vildt. Omvendt var det ret tydeligt at BIF valgte at sætte ekstra gardering i deres venstre side, hvilket gav god plads til Barret. Det udnyttede han godt! Defensivt gjorde alle det faktisk fint igen, men fraset en enkelt afslutning fra Baskim det er lidt skræmmende at det er backs og midterforsvar, der skal være farligst foran modstandernes mål.

                Igen tommel op og ros til Oliver, Drachmann og defensiven generelt. Men fuck vi trækker os langt tilbage...
                syntes Drachmann spillede sin måske ringeste kamp i OB trøjen i dag
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Puha, hvor holdte det hårdt. En underholdende kamp, hvor bøf dominerer, men igennem hele kampen får vi muligheder som vi sagtens kan score på. Overordnet set var bøf dog bedst og vi hiver et heldigt point hjem. Vi har også stadig lidt i banken fra vores pointmæssigt katastrofale start, så fair nok at vi også får et heldigt point denne gang. I 2. Halvleg synes jeg vi er for længe om at skifte ud. Presset bliver mere og mere massivt. Fejlene fra specielt Greve, men også de to andre hober sig op og i sidste instans når det at koste at Greves tunge ben skal i direkte duel med en fodrap bøf-indskifter, hvor man også må sige at opbakningen halter som følge af hele holdet sover ved det hurtige hjørnespark.
                  Det er til gengæld fremragende moral igen at vi formår at flytte spillet frem og får presset bøf tilbage med det samme efter scoringen. Det har været en hård kamp og vi kommer bagud sent i kampen, men det vidner bare om tro på tingene, når man kommer tilbage, selvom man måske kan synes det er lidt tilfældigt efter en dødbold. Til sidst har vi også en fantastisk mulighed for sejren, og det må simpelthen være en opmærksom linjevogter, som redder bøf fra at vi får et straffe. Det er i hvert fald sjældent set at en dommer peger på pletten og dømmer frispark den anden vej. Spørgsmålet er også om Ryan ikke kunne have scoret på den selv. Han er dælme fri, men nok også rigtig træt på dette tidspunkt. Fint point på en svært udebane. Nu har vi et par fornuftige kampe, som giver fine muligheder for at komme tilbage i top 6.
                  Til sidst må jeg også huske at rose Oliver. Synes at han har 3 klasseredninger, som sikrer os point i dag. Derudover virkede han rimelig sikker ved indlæg, selvom han er lidt splejset. Enkelte svipsere ud over sidelinjen og en bold han ikke holder, blev det også til, men det ændrer ikke ved at han ligner en med krummer i. Selvom han sparker flere bolde til indkast, så ser jeg et stort potentiale med fødderne. Han sparker virkelig langt med begge ben og har et fint blik for de korte afleveringer. Der er massere at udvikle på. Det er nok ikke det sidste vi har set til ham.

                  Comment


                    Er helt tilfreds. Ja, vi var heldige og vi spillede ikke alt fir gidt
                    Men det lykkedes til JM at give holdet et helt andet udtryk end vi havde de sidste sæsoner. Det er langt mere et "mandsfolk-hold" nu som er villig at slås.
                    Det virkede ofte så sløjt de sidste år og hvor ofte beklagede vi de mangelnde hårdhed efter et nederlag hvor drengene gik fra banen efter halvkedelig boldflytteri men uden at trække det et elker andet gult kort (ud over de kort KEP brokkede sig til).
                    Det kan jeg rigtig god lide at vi bliver igen et hold hvor de andre ved de skal slås med - og de må slås hård hvis de vil få noget med ud af det.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ikke noget nemt point idag, men vi havde fine chancer undervejs på trods af BIF presset, imponerende at vi på trods af en ikke imponerende indsats af flere af vores spillere formår at få uafgjort mod BIF.

                      Efter en meget sløj sæson start syntes jeg at vi er ved at få bonus for træner skiftet, vi kan blive meget bedre, og det er ekstremt positivt at vi kan skaffe resultaterne allerede nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        Ikke noget nemt point idag, men vi havde fine chancer undervejs på trods af BIF presset, imponerende at vi på trods af en ikke imponerende indsats af flere af vores spillere formår at få uafgjort mod BIF.

                        Efter en meget sløj sæson start syntes jeg at vi er ved at få bonus for træner skiftet, vi kan blive meget bedre, og det er ekstremt positivt at vi kan skaffe resultaterne allerede nu.
                        Hvem synes du viste en " ikke imponerende indsats"? For mig var indsatsen helt godt. De løbede og fightede alle for hinanden. At vi spillede ikke særligt godt ser jeg ikke pga en mangelnde indsats. Problenet var at vi fik ikke ro nok på bolden og var ikke sikker nok i vores afleveringer.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Forfærdelig kamp af Greve i dag, han koster målet, burde have været udskiftet tidligere i kampen. Underligt at Jens Jacob ikke spillede, men enten er han skadet endnu, eller han spares i det tætte program, men fedt med 1 point.
                          Tror simpelthen ikke at JM ser JJ som en af de to 8`ere.. Mere som en reserve/anderledes 6`er og backup for Drachman

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            syntes Drachmann spillede sin måske ringeste kamp i OB trøjen i dag
                            Sjovt. Jeg syntes han klart var en af de bedste. Selvom det ikke siger det store

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvem synes du viste en " ikke imponerende indsats"? For mig var indsatsen helt godt. De løbede og fightede alle for hinanden. At vi spillede ikke særligt godt ser jeg ikke pga en mangelnde indsats. Problenet var at vi fik ikke ro nok på bolden og var ikke sikker nok i vores afleveringer.
                              Enig. Indsatsen fejlede ikke noget. Kun kvaliteten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                syntes Drachmann spillede sin måske ringeste kamp i OB trøjen i dag
                                Det synes jeg også. Han vinder nok det man kan forvente, men han blev ligesom CN og Greve lidt for overvældet af Brøndbys pres. Det var som om de alle 3 følte at de skulle bruge mere plads for at slå de rigtige bolde, hvor det nok havde givet mere at sparke den ned i frimærkerne i blinde og starte presset derfra. Bøf's bagerste er ikke verdens bedste med næsen imod deres eget mål, og det udnyttede vi for lidt, når vi havde to spillere, som kunne løbe fra dem hver eneste gang. Andre hold som jeg synes har dårligere boldspillere end os, de lykkedes med at presse bøf lidt mere end vi gør synes jeg. Det var noget rod, specielt når de samtidig fik lov at få alt for lang tid på banen. De var trætte og gjorde det lettere for Brøndby at lægge presset sidst i kampen. Det skal dog til JM's ros lyde at Helenius tyngde skaffede os en kasse. Jeg havde nok bare skiftet Greve ud efter 60-65 min, for derfra blev presset mere og mere massivt og vores blodtab blev mere risikable

                                Comment

                                Working...
                                X