Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Snydt for straffe. Dommertække. Nej
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Helenius laver frispark først ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Hvis den kamp ikke slutter med flere mål er det hjernedødt. Vi har alle muligheder - det samme har BIF

        Comment


          Kæft en dummernikker Helenius. Først løber han ikke i bund, så han kan modtage tværafleveringen, og så løber han gudhjælpemig ind i keeperen...

          Comment


            Puha hvor skal Ryan afslutte der, men self ok lavet. Hold den NUUU

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Straffe?
              Ja. Men lad os kalde den uafgjort på dommerkendelser
              OBeliever

              Comment


                Ulideligt at sidde mange tusinde kilometer væk og følge den på forum, når der så samtidig blinker mål til BIF på bold.dk - den blev så slettet efterfølgende ... ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Straffe?
                  Det burde der efter min bedste overbevisning have været dømt, ja... Var han blevet slagtet sådan ude på banen lige efter fx at have afleveret bolden, var der helt sikkert blevet dømt frispark
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Det burde der efter min bedste overbevisning have været dømt, ja... Var han blevet slagtet sådan ude på banen lige efter fx at have afleveret bolden, var der helt sikkert blevet dømt frispark
                    Helenius lavede frispark på keeperen inden ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Det burde der efter min bedste overbevisning have været dømt, ja... Var han blevet slagtet sådan ude på banen lige efter fx at have afleveret bolden, var der helt sikkert blevet dømt frispark
                      Meeen frisparket på Helenius kan godt dømmes.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Det burde der efter min bedste overbevisning have været dømt, ja... Var han blevet slagtet sådan ude på banen lige efter fx at have afleveret bolden, var der helt sikkert blevet dømt frispark
                        Ser desværre ud til at Helenius kommer ham i forkøbet. Men ja, hvis der var straffe til Ramon, er der da i hvert fald også straffe her.

                        Comment


                          Der kom Svæven
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Fint resultat, en kamp vi havde fortjent at tabe. En sejr havde dog gjort underværker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Helenius lavede frispark på keeperen inden ...
                              Okay... Det bemærkede jeg ikke. Havde for travlt med at heppe på mål :D
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Det er ikke offside, men frispark, der dømmes, så vidt jeg kan se.

                                Comment

                                Working...
                                X