Side 1 af 25 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 247

KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018

Jeg har en god fornemmelse. Og jeg håber virkelig at Oliver får vist sig frem.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Noget af en (Superliga) ilddåb for Oliver C.! Håber at han kommer til at nyde det. Er Sayouba stadig ude med en skade, siden han slet ikke er med i kamptruppen? Heller ingen reservemålmand på bænken i dag, af hvad jeg kunne se.

Citer Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Noget af en (Superliga) ilddåb for Oliver C.! Håber at han kommer til at nyde det. Er Sayouba stadig ude med en skade, siden han slet ikke er med i kamptruppen? Heller ingen reservemålmand på bænken i dag, af hvad jeg kunne se.
    Hans Christian er på bænken

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    OC
    RL JT AL
    Ryan CN JD Greve JBL
    MJ BK

Det er i hvert fald et hold som vil løbe soler sort. Tror MJ/BK vil være langt giftiger for Bif end AK eller Helenius på banen. Håber at MJ finder målnæsen og coolnes igen - og at Oliver får en fantastisk debut om at vi husker nok i flere år den 22.10.18 som den dag hvor "a star was born" på Brøndby Stadion. :-)

Pænt med OB-fans på en mandag.

Meget svag OB start. Det hænger slet ikke sammen

Mangler en opspilsstation. Kan godt forstå at han gerne vil have MJ på toppen, men det koster også på bolden. Og så ros til Gravlund - det er korrekt at vi mangler et monster i forsvaret.

Citer Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    Det må være noget af det yngste OB-hold i superligaen nogensinde.

Det vil være glædeligt hvis Ryan bare en gang rammer en medspiller
    Jesper Hansen :

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Drachmann heldig.

Regler for indlæg