Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ...  ganske få point fra en crowded top6 ...
    Miraklernes tid er ikke forbi ...
    Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...
      Der er massere at spille for. Millioner og fat om klodserne på top 6. Derudover vil det bare bekræfte os i at vi er på vej imod bedre tider, hvis vi får banket et af de københavnerhold på udebane. Man har i lang tid bare følt at det var et sikkert nederlag og vi har trods enkelte udmærkede præstationer, ikke været rigtig tæt på 3 point. Nu har vi virket solide i en længere periode og skal møde et noget svingende bøf-hold. Så kunne det sgu være lækkert også at kunne byde dem flot op til dans. Jeg håber at vi tager mange ting med fra Aab-kampen, hvor vi erobrede en masse bolde og fik udfordret en høj bagsæde maksimalt. Denne gang skal vi bare være mere effektive. Jeg håber til gengæld ikke at vi som imod AGF vil blive overrumplet af at de de kommer stormende og lægger pres på vores bagsæde, for så er Brøndby stadion det værste sted at spille fodbold i Danmark. Den skal rammes i røven fra starten af både taktisk og indstillingsmæssigt, for jeg tror ikke at vi kommer tilbage fra 2-0 på Brøndby stadion. Til gengæld tror jeg at Brøndby stadion er et hårdt sted at være hjemmehold for tiden, hvis vi kan få en føring. De har det svært for tiden og det skal vi være friske på at udnytte.

      Comment


        #18
        Bashkim før kampen:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-ska...odt-defensivt/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
            Afhængigt af Røcker og MJ i opstillingen vil jeg gerne smide penge på rødt kort..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
              Lyder som et sikkert bet:-) Køber gerne 38% boldbesiddelse, 3 chancer og 1 point. Har en eller anden mærkelig fornemmelse af, at AK pludselig overrasker alle (inkl. sig selv) og garner, men desværre er mine fornemmelser ofte forkerte:-)

              Comment


                #22
                Tror sgu også vi napper 1 point i en semi-kedelig 1-1'er.

                Hvorfor har der ikke været optakt fra SFÅ endnu?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Tror sgu også vi napper 1 point i en semi-kedelig 1-1'er.

                  Hvorfor har der ikke været optakt fra SFÅ endnu?
                  Hvad dag spilles kampen? Her er helt dødt så der må mindst være en uge til kampstart ...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvad dag spilles kampen? Her er helt dødt så der må mindst være en uge til kampstart ...
                    Ehm, i dag?

                    Comment


                      #25
                      Stiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Stiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
                        BIF er shaky, og har et forsvar som er så langsomt, så KEP kunne vinde en løbeduel. Det er bestemt ikke en umulig kamp, at vinde og måske udløse en træner fyring.

                        Dog vil jeg sige de er 45-30-25 favorit. Deres offensiv kan være giftig.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Stiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
                          Hvis jeg var JM ville jeg godt nok være fristet til at starte MJ i stedet for AK. Hans hurtighed tror jeg kunne gøre rigtig ondt på det her Brøndby-forsvar.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Stiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
                            Åhh nej ikke både AK og Helenius
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Hvis jeg var JM ville jeg godt nok være fristet til at starte MJ i stedet for AK. Hans hurtighed tror jeg kunne gøre rigtig ondt på det her Brøndby-forsvar.
                              Det ville også give mening i min bog, men det forventes at han bliver kastet ind som joker senere i kampen. Bortset fra at han manglede at score, viste det sig at være giftigt i Ålborg.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Stiften spår at vi stiller offensivt op med AK og Helenius på toppen og Bashkim som off. midt. Det synes jeg sgu vil være en frisk opstilling i Bøf, som helt sikkert vil komme stormende og hvor vi i perioder vil være presset tilbage på banen.
                                Den artikel kan jeg ikke finde, men jeg gider ikke mere lort. Den opstilling du her beskriver skal ganske simpelt virke. Jeg er betænkelig ved at det er lige en kamp som denne Bashkim skal debutere som midtbanespiller og måske med JJT, tilbage efter en pause. Men trods alt ikke venstre back som dengang hvor det ikke lykkes klovnene at finde en rimelig afløser til udtjente back Chris Sørensen.
                                Det vil dog ikke undre mig om BK har evner som midtbanespiller. Han fattede aldrig en skid af backrollen, men er blevet ældre og offensiv midtbane kan da være en mulighed - men de to i front.......

                                PS: jeg håber de fans der er taget til Brøndby har ekstraudstyr med, der kan larme.
                                Last edited by Tåhyler; 22-10-2018, 16:40.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X