Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt BIF-OB

    Eskesen ude pga operation for sportsbrok. Spændende at se om Greve overtager

    Sælger gerne kampen for 1p

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Eskesen ude pga operation for sportsbrok. Spændende at se om Greve overtager

    Sælger gerne kampen for 1p
    Mon ikke, at det bliver JJT. Gad nu godt se både JJT og Greve, men det er nok for meget at forlange :)

    Comment


      #3
      Skal ind og se kampen med nogle Brøndby venner.
      Gammel tradition. Vi spiser og ser kampene, både i Brøndby og i Odense.
      Mon der kommer mange fra OB?
      Godt nok et ærgerligt tidspunkt, en mandag aften kl. 1900.
      Kan blive en hård tirsdag
      Håber også på 1 point.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
        Skal ind og se kampen med nogle Brøndby venner.
        Gammel tradition. Vi spiser og ser kampene, både i Brøndby og i Odense.
        Mon der kommer mange fra OB?
        Godt nok et ærgerligt tidspunkt, en mandag aften kl. 1900.
        Kan blive en hård tirsdag
        Håber også på 1 point.
        Så bliver vi da et par stykker, eftersom jeg også kommer

        Comment


          #5
          Kun sejr tæller. Michelsen er ved at få skabt nogle balls på OB-drengene.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Eskesen ude pga operation for sportsbrok. Spændende at se om Greve overtager

            Sælger gerne kampen for 1p
            Jeg er ikke tilfreds med 1 point før kampen er startet. Bagefter kan det godt være man er tilfreds, kommer an på hvordan kampen udvikler sig.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Jeg er ikke tilfreds med 1 point før kampen er startet. Bagefter kan det godt være man er tilfreds, kommer an på hvordan kampen udvikler sig.
              FULDSTÆNDIGT ENIG! :-)
              Forventer altid sejren - at realiteten gøre ét point til noget jeg kan også forklare mig tilfreds med efter kampen er anden ting... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                FULDSTÆNDIGT ENIG! :-)
                Forventer altid sejren - at realiteten gøre ét point til noget jeg kan også forklare mig tilfreds med efter kampen er anden ting... ;-)
                Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.

                  Comment


                    #10
                    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
                    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
                      Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
                      Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
                          Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
                          Der er altid ret stille i landskamppauserne ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Der er altid ret stille i landskamppauserne ..
                            Det tænkte jeg også på - men sidste landskamp var i tirsdags....Og i dag spiller Hobro og Esbjerg.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ... 😳 ganske få point fra en crowded top6 ...
                              Miraklernes tid er ikke forbi ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X