Side 2 af 6 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 52
    Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
    Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.

Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Spændende er vel næppe det rette ordvalg. Det er vel forventeligt.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
    Der er altid ret stille i landskamppauserne ..

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er altid ret stille i landskamppauserne ..
    Det tænkte jeg også på - men sidste landskamp var i tirsdags....Og i dag spiller Hobro og Esbjerg.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ... 😳 ganske få point fra en crowded top6 ...
    Miraklernes tid er ikke forbi ...

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sejr i morgen og vi ligger nr 8 ...  ganske få point fra en crowded top6 ...
    Miraklernes tid er ikke forbi ...
    Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja der ligger et par millioner og noget selvtillid i en sejr i morgen...
    Der er massere at spille for. Millioner og fat om klodserne på top 6. Derudover vil det bare bekræfte os i at vi er på vej imod bedre tider, hvis vi får banket et af de københavnerhold på udebane. Man har i lang tid bare følt at det var et sikkert nederlag og vi har trods enkelte udmærkede præstationer, ikke været rigtig tæt på 3 point. Nu har vi virket solide i en længere periode og skal møde et noget svingende bøf-hold. Så kunne det sgu være lækkert også at kunne byde dem flot op til dans. Jeg håber at vi tager mange ting med fra Aab-kampen, hvor vi erobrede en masse bolde og fik udfordret en høj bagsæde maksimalt. Denne gang skal vi bare være mere effektive. Jeg håber til gengæld ikke at vi som imod AGF vil blive overrumplet af at de de kommer stormende og lægger pres på vores bagsæde, for så er Brøndby stadion det værste sted at spille fodbold i Danmark. Den skal rammes i røven fra starten af både taktisk og indstillingsmæssigt, for jeg tror ikke at vi kommer tilbage fra 2-0 på Brøndby stadion. Til gengæld tror jeg at Brøndby stadion er et hårdt sted at være hjemmehold for tiden, hvis vi kan få en føring. De har det svært for tiden og det skal vi være friske på at udnytte.

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen

Citer Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Teknisk set er det bare Ctrl+C - Ctrl-V hvad alle andre hold der har vundet mod Brøndby har gjort, stå lavt og vente på omstillingerne. Jeg smider gerne lidt mønter på at OB har under bolden under 45% i kampen
    Afhængigt af Røcker og MJ i opstillingen vil jeg gerne smide penge på rødt kort..

Regler for indlæg