Side 1 af 6 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 52

Optakt BIF-OB

Eskesen ude pga operation for sportsbrok. Spændende at se om Greve overtager

Sælger gerne kampen for 1p

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke, at det bliver JJT. Gad nu godt se både JJT og Greve, men det er nok for meget at forlange :)

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Søborg
    Skal ind og se kampen med nogle Brøndby venner.
    Gammel tradition. Vi spiser og ser kampene, både i Brøndby og i Odense.
    Mon der kommer mange fra OB?
    Godt nok et ærgerligt tidspunkt, en mandag aften kl. 1900.
    Kan blive en hård tirsdag
    Håber også på 1 point.

Citer Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Skal ind og se kampen med nogle Brøndby venner.
    Gammel tradition. Vi spiser og ser kampene, både i Brøndby og i Odense.
    Mon der kommer mange fra OB?
    Godt nok et ærgerligt tidspunkt, en mandag aften kl. 1900.
    Kan blive en hård tirsdag
    Håber også på 1 point.
    Så bliver vi da et par stykker, eftersom jeg også kommer

Kun sejr tæller. Michelsen er ved at få skabt nogle balls på OB-drengene.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er ikke tilfreds med 1 point før kampen er startet. Bagefter kan det godt være man er tilfreds, kommer an på hvordan kampen udvikler sig.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg er ikke tilfreds med 1 point før kampen er startet. Bagefter kan det godt være man er tilfreds, kommer an på hvordan kampen udvikler sig.
    FULDSTÆNDIGT ENIG! :-)
    Forventer altid sejren - at realiteten gøre ét point til noget jeg kan også forklare mig tilfreds med efter kampen er anden ting... ;-)

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    FULDSTÆNDIGT ENIG! :-)
    Forventer altid sejren - at realiteten gøre ét point til noget jeg kan også forklare mig tilfreds med efter kampen er anden ting... ;-)
    Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi har i hvert fald muligheden for at udfordre et lidt tungt BIF forsvar med de typer vi har truppen, men samtidig skal vi være mere klar fra starten end mod AGF. Wilchek og Mukhtar skal lukkes ned, ellers bliver det mere end svært at tro på mere end 1 point. Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke håber på 3 point, men jeg sælger den gerne på forhånd for et point, og håber på at drengene på dagen det bedste hold og hiver de 3 med hjem til O'ense.

På mandag spilles denne vigtige kamp. Og ingen har skrevet i denne tråd i en uge. Det ligner ikke vores forum, synes jeg. Er det mon et udslag af de nye, dårlige fan-tider. Der er nok andre end mig, der føler sig træt efter at have lært en del mere om forholdene ved at læse i tråden Boycot.
    Det bliver spændende om Sydsiden blæser OBs stemning ud af de åbne hjørner.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Regler for indlæg