Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Det er vel ikke for at "please", men for at dække et akut behov (pga. af skade til Ludwig).

    Jeg ville være "pissed", hvis der var skrevet en kontrakt på tre år !

    Forstår ikke jeres / din (som ikke er fan... ) muggen over det. For mig er det da "klogt købmandskab" !
    Kæden hopper af for mig. Når vi henter en spiller tilbage der var ekstremt svingende i sine præstationer, havde udsigt til 0 minutters spilletid. Ser vi på hans meriter i Lyngby. Så har han været skadet ja. Men har ellers tilbragt det meste af tiden på bænken, og det i en klub i bunden af første division. Han er jo kun vikar til Ludvig er tilbage, siger nogen. Er pladsen så automatisk Ludvigs når han er tilbage ? Jeg føler ikke at Lund kan bidrage til konkurrence om pladsen. Spillere på det her niveau, motiveres af konkurrence. Men kassen må være tom.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Har lige rettet det for dig... ;-)
      Jeg var faktisk i mange år enormt stor modstander af FC Fup, p.g.a. at de snød sig i superligaen.
      Jeg er bestemt stor fan af det talentarbejde de laver, men holder ikke med nogen hold i suppen :).
      Så hvis du retter det til talentarbejde, med henblik på landsholdet, så er vi enige :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
        Hvordan kan man efter 25 år, bare stoppe med at være fan? Var du forsat, hvis OB havde vundet en del de sidste mange år?
        Spørg endelig ind, men vær flink ikke at tilægge mig holdninger jeg ikke har, eller ting jeg ikke har gjort.

        Jeg røg af da OB havde mest succes, fordi jeg blev træt af måden det kørte på.

        Spillestil.
        OSE.
        Den generelle måde det hele kørte på appellerede ikke til mig.

        Det foregik over en årrække og til sidst måtte jeg erkende at jeg ikke længere var fan og jeg formåede ikke at genstarte det ... det er vel lidt som at være vild med en, når den ikke er der mere, så kan der ikke tændes igen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
          Hvordan kan man efter 25 år, bare stoppe med at være fan? Var du forsat, hvis OB havde vundet en del de sidste mange år?
          Uden at vide det, så trækker JH tunge veksler på ens entusiasme.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Har lige rettet det for dig... ;-)
            Spot on.

            Comment


              Det giver bare god mening at skrive kontrakt på 6 måneder med Oliver Lund. Til sommer er der bedre muligheder for at hente en langsigtet løsning, hvis der sker salg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det giver bare god mening at skrive kontrakt på 6 måneder med Oliver Lund. Til sommer er der bedre muligheder for at hente en langsigtet løsning, hvis der sker salg.
                Noget tyder på at JH har lavet det indledende arbejde når/hvis Tverskov sælges til sommer. Der ser jeg ikke Oliver Lund som en brik i det spil .. han er "kun" tiltænkt en polyvant reserverolle i forsvaret
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Uden at vide det, så trækker JH tunge veksler på ens entusiasme.
                  Da Jesper Hansen kom til var jeg allerede tabt/i tvivl, måske kunne det perfekte setup efterfølgende have hevet mig tilbage så han hjalp helt sikkert ikke på det, men han var ikke årsagen ... den hænger på det jeg har nævnt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Da Jesper Hansen kom til var jeg allerede tabt/i tvivl, måske kunne det perfekte setup efterfølgende have hevet mig tilbage så han hjalp helt sikkert ikke på det, men han var ikke årsagen ... den hænger på det jeg har nævnt.
                    Det har du nævnt for mig før, så det står naturligvis til troende .. noget andet er så "holder du med" OB når de spiller evt. mod FCM eller EfB
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Kæden hopper af for mig. Når vi henter en spiller tilbage der var ekstremt svingende i sine præstationer, havde udsigt til 0 minutters spilletid. Ser vi på hans meriter i Lyngby. Så har han været skadet ja. Men har ellers tilbragt det meste af tiden på bænken, og det i en klub i bunden af første division. Han er jo kun vikar til Ludvig er tilbage, siger nogen. Er pladsen så automatisk Ludvigs når han er tilbage ? Jeg føler ikke at Lund kan bidrage til konkurrence om pladsen. Spillere på det her niveau, motiveres af konkurrence. Men kassen må være tom.
                      Det vil i hvert fald være en skidt forfatning Ludwig kommer tilbage i, hvis ikke han kan slå Lund af, så det vil jeg antage. Til gengæld er Ludwig jo ikke selvskrevet på holdet. Han var jo 4. Valg den sidste del af efteråret, så med mindre vi får flere skader, så er konkurrencen da intakt. Lund kan så til gengæld vikariere på backerne også, så kløve ikke skal ned og agere back. Det har helt sikkert også spillet med i valget af ham tror jeg. Det havde selvfølgelig været bedre med både en konkurrencedygtig back og midterforsvarer, men det er der bare rigtig meget, der tyder på vi ikke har penge til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Synes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue.
                        Målet om top6 fremgår af årsregnskabet for 2017 ligesom det gjorde for sidste sæson. Underskrevet af bestyrelsen herunder NT.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1.
                          Det her kunne OB godt lære af .... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lfreds/7499492
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det har du nævnt for mig før, så det står naturligvis til troende .. noget andet er så "holder du med" OB når de spiller evt. mod FCM eller EfB
                            Nej, ikke i suppen ... men hvis OB fik bygget en talentafdeling op som kunne levere stabilt til ulandsholdene og ikke bare fyld, så ville jeg følge de spillere.
                            Jeg er altid ærlig :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Spørg endelig ind, men vær flink ikke at tilægge mig holdninger jeg ikke har, eller ting jeg ikke har gjort.

                              Jeg røg af da OB havde mest succes, fordi jeg blev træt af måden det kørte på.

                              Spillestil.
                              OSE.
                              Den generelle måde det hele kørte på appellerede ikke til mig.

                              Det foregik over en årrække og til sidst måtte jeg erkende at jeg ikke længere var fan og jeg formåede ikke at genstarte det ... det er vel lidt som at være vild med en, når den ikke er der mere, så kan der ikke tændes igen.
                              Jeg kan godt tilslutte mig her ...mit engagement er også faldet markant efter fyringen af trioen og den periode der faldt bagefter med manglende strategi og sportsansvarlige og det ene rod efter det andet .. det er ikke så meget holdet som det er ledelsens strategiske beslutninger eller mangel på samme, uld i mund og manglende handling bag ordene der gør sig gældende ...
                              Nu har jeg nok aldrig været fan henset til at jeg ikke har holdt med OB mens jeg boede på øen men først efterfølgende fik interesse så har været tilhænger og det mere end nu ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det her kunne OB godt lære af .... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lfreds/7499492
                                Hellere Thorborg end Jan Bech. I hvert fald for mig.

                                Comment

                                Working...
                                X