Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.fyens.dk/fodbold/OB-trae...rtikel/3319372

    Ovennævnte artikel slutter med: Så skal man præstere godt for alligevel at komme med, siger Jakob Michelsen og tjekker sin mobil-telefon, om der rører sig noget på spillermarkedet.

    Det både undrer og beroliger mig, at Jacob Michelsen tilsyneladende følger med på spillermarkedet. Vi har jo set en forbedret kvalitet af signinger og ved måske nu hvorfor. Eller er det kun for at se efter en besked fra Jesper Hansen. Det tror jeg så ikke.
    Jeg er ret sikker på at JM har stukket JH et par navne fra/i Sverige , som Jacob spændt venter på om han får lov at at arbejde med - selv om artiklen handler meget om at det hele er ret så ok.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      https://www.fyens.dk/fodbold/OB-trae...rtikel/3319372

      Ovennævnte artikel slutter med: Så skal man præstere godt for alligevel at komme med, siger Jakob Michelsen og tjekker sin mobil-telefon, om der rører sig noget på spillermarkedet.

      Det både undrer og beroliger mig, at Jacob Michelsen tilsyneladende følger med på spillermarkedet. Vi har jo set en forbedret kvalitet af signinger og ved måske nu hvorfor. Eller er det kun for at se efter en besked fra Jesper Hansen. Det tror jeg så ikke.
      Jeg er ret sikker på at JM har stukket JH et par navne fra/i Sverige , som Jacob spændt venter på om han får lov at at arbejde med - selv om artiklen handler meget om at det hele er ret så ok.
      Jeg læser det altså mere som om at han følger med i hvad konkurrenterne gør. De ting der omhandler OB i pressen burde han vide før det bliver skrevet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg læser det altså mere som om at han følger med i hvad konkurrenterne gør. De ting der omhandler OB i pressen burde han vide før det bliver skrevet
        Han tjekker den nye hjemmeside JH-news.ob
        Der står: Der er ingen tvivl om...

        Og så er der ikke rigtig mere ligesom der ikke sker mere i dette vindue. Synes det er træls og jeg havde håbet på (naivt, ja), at sommervinduet blev fulgt op at et aktivt vintervindue som så lidt fremad.
        Det har jo til en vis grad vist sig at det godt kan betale sig at bruge penge.
        Tænker her især på: Leuwin, Baskim og Drachman

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
          Han tjekker den nye hjemmeside JH-news.ob
          Der står: Der er ingen tvivl om...

          Og så er der ikke rigtig mere ligesom der ikke sker mere i dette vindue. Synes det er træls og jeg havde håbet på (naivt, ja), at sommervinduet blev fulgt op at et aktivt vintervindue som så lidt fremad.
          Det har jo til en vis grad vist sig at det godt kan betale sig at bruge penge.
          Tænker her især på: Leuwin, Baskim og Drachman
          Jeg tror kassen er tom.
          Man kan godt misunde en klub som AGF en smule når de går ud og forstærker sig men de “vinder” spillerne ved at give dem noget mere i løn en andre vil være med til.

          Jeg minder jer bare om hvor godt det tidligere er gået når JH har tilbudt højere lønningerne end konkurrenten.
          KN, KEP, Jønne, AK, Thrane og Nelenius
          Er alle spillere hvor vi har betalt en væsentlig højre løn end andre ville være med til.
          Og hvad fik vi ud af det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            https://www.fyens.dk/fodbold/OB-trae...rtikel/3319372

            Ovennævnte artikel slutter med: Så skal man præstere godt for alligevel at komme med, siger Jakob Michelsen og tjekker sin mobil-telefon, om der rører sig noget på spillermarkedet.

            Det både undrer og beroliger mig, at Jacob Michelsen tilsyneladende følger med på spillermarkedet. Vi har jo set en forbedret kvalitet af signinger og ved måske nu hvorfor. Eller er det kun for at se efter en besked fra Jesper Hansen. Det tror jeg så ikke.
            Jeg er ret sikker på at JM har stukket JH et par navne fra/i Sverige , som Jacob spændt venter på om han får lov at at arbejde med - selv om artiklen handler meget om at det hele er ret så ok.
            Haha, elsker den mere eller mindre usaglige JH kritik. Når indkøbene er håbløse (som under KN) så er det den kæmpe mongol til JH, der ødelægger klubben indefra.
            Nå indkøbene retter sig en smule, så er det fordi michelsen gudskelov er begyndt at påvirke det.
            Husker stadig da KN stadig var forholdsvis populær her på forum, og der var et nogenlunde succesfuldt indkøb, så var det fordi KN havde været inde over.
            Og et tilsvarende dårligt indkøb, var JHs værk alene. Indtil forum mistede troen på KN.
            Og jeg forudser hermed, en dag når michelsen og OB er ved at være mætte af hinanden, så vil han lide samme skæbne som KN, og sammen med JH være skyld i alt dårligt.
            Det er nok bare sådan det er og sådan det skal være, men videre sagligt? Næh...
            Og jeg kender godt "fodbold er følelser" -frasen.
            Og jeg forsvarer ikke JH. Kun saligheden og objektiviteten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Haha, elsker den mere eller mindre usaglige JH kritik. Når indkøbene er håbløse (som under KN) så er det den kæmpe mongol til JH, der ødelægger klubben indefra.
              Nå indkøbene retter sig en smule, så er det fordi michelsen gudskelov er begyndt at påvirke det.
              Husker stadig da KN stadig var forholdsvis populær her på forum, og der var et nogenlunde succesfuldt indkøb, så var det fordi KN havde været inde over.
              Og et tilsvarende dårligt indkøb, var JHs værk alene. Indtil forum mistede troen på KN.
              Og jeg forudser hermed, en dag når michelsen og OB er ved at være mætte af hinanden, så vil han lide samme skæbne som KN, og sammen med JH være skyld i alt dårligt.
              Det er nok bare sådan det er og sådan det skal være, men videre sagligt? Næh...
              Og jeg kender godt "fodbold er følelser" -frasen.
              Og jeg forsvarer ikke JH. Kun saligheden og objektiviteten.
              Tror jeg bestemt, du kan have en pointe i :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ærger mig ikke det mindste. Syntes ikke han er specielt god. Casper Nielsen Light
                Helt enig. Casper Nielsen er langt bedre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  https://www.fyens.dk/fodbold/OB-trae...rtikel/3319372

                  Ovennævnte artikel slutter med: Så skal man præstere godt for alligevel at komme med, siger Jakob Michelsen og tjekker sin mobil-telefon, om der rører sig noget på spillermarkedet.

                  Det både undrer og beroliger mig, at Jacob Michelsen tilsyneladende følger med på spillermarkedet. Vi har jo set en forbedret kvalitet af signinger og ved måske nu hvorfor. Eller er det kun for at se efter en besked fra Jesper Hansen. Det tror jeg så ikke.
                  Jeg er ret sikker på at JM har stukket JH et par navne fra/i Sverige , som Jacob spændt venter på om han får lov at at arbejde med - selv om artiklen handler meget om at det hele er ret så ok.
                  Ja det siger vel alt at du undre dig :) altså hvordan havde du forestillet dig en fodboldklub fungerer?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ærger mig ikke det mindste. Syntes ikke han er specielt god. Casper Nielsen Light
                    No offence, men den sammenligning er noget skæv synes jeg. Poulsen er væsentligt mere defensivt orienteret og virker noget klogere taktisk, men så slet ikke tilnærmelsesvis så dynamisk og fremadstormende som Casper er. Havde vi hentet Poulsen, ville jeg have svært ved at se ham som andet end en konkurrent til Drachmann.

                    Og jeg kan så overhovedet heller ikke ærgre mig over, at AGF gafler ham. Han er en udmærket Superligaspiller, men jeg har svært ved at se, at han skulle være bedre end dem de allerede har.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      No offence, men den sammenligning er noget skæv synes jeg. Poulsen er væsentligt mere defensivt orienteret og virker noget klogere taktisk, men så slet ikke tilnærmelsesvis så dynamisk og fremadstormende som Casper er. Havde vi hentet Poulsen, ville jeg have svært ved at se ham som andet end en konkurrent til Drachmann.

                      Og jeg kan så overhovedet heller ikke ærgre mig over, at AGF gafler ham. Han er en udmærket Superligaspiller, men jeg har svært ved at se, at han skulle være bedre end dem de allerede har.
                      Enig. Han er vel nærmere en Christian Poulsen ultralight. Gammeldags 6'er.

                      Comment


                        Ingen aktivitet omkring Grytebust

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ing-grytebust/

                        Comment


                          Ud fra det her lyder det 100% som om at Kasper Enghardt kan købes fri for ca det beløb som Randers skal bruge på at købe Mathias Nielsen fri i Horsens. Men start bolden ligger ved OB. Mon ikke vi snakker om et beløb mellem 200.000-300.00 kr? Spændende at se om der sker noget i morgen. Både med dette og måske Mathias Jørgensen

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...athias-nielsen

                          Comment


                            Jeg tror godt nok ikke, at der kommer til at ske en skid. Jeg tænker ikke, at Gladbach har travlt med at hente Mathias, hvis de altså er så interesseret i ham. Jeg tror sagtens de kan vente til sommer, det er jo ikke en spiller de står og mangler. De havde jo også i sin tid Kristian Pedersen med på en træningslejr, hvor det også gik godt, og det blev jo som bekendt aldrig til noget. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/5906211

                            Samtidig kan jeg heller ikke se, hvorfor vi skulle hente Enghardt nu. Det er jo ikke først nu her, at han er blevet i overskud, det har han jo været i ugevis, så har man ville have ham, giver det jo ingen mening at gå ud og bruge penge på Oliver Lund.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg tror godt nok ikke, at der kommer til at ske en skid. Jeg tænker ikke, at Gladbach har travlt med at hente Mathias, hvis de altså er så interesseret i ham. Jeg tror sagtens de kan vente til sommer, det er jo ikke en spiller de står og mangler. De havde jo også i sin tid Kristian Pedersen med på en træningslejr, hvor det også gik godt, og det blev jo som bekendt aldrig til noget. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/5906211

                              Samtidig kan jeg heller ikke se, hvorfor vi skulle hente Enghardt nu. Det er jo ikke først nu her, at han er blevet i overskud, det har han jo været i ugevis, så har man ville have ham, giver det jo ingen mening at gå ud og bruge penge på Oliver Lund.
                              Medmindre Oliver kun er tiltænkt en rolle som backup på de to backpladser (og så til nøds midterforsvaret), hvor vi ser tynde ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg tror godt nok ikke, at der kommer til at ske en skid. Jeg tænker ikke, at Gladbach har travlt med at hente Mathias, hvis de altså er så interesseret i ham. Jeg tror sagtens de kan vente til sommer, det er jo ikke en spiller de står og mangler. De havde jo også i sin tid Kristian Pedersen med på en træningslejr, hvor det også gik godt, og det blev jo som bekendt aldrig til noget. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/5906211

                                Samtidig kan jeg heller ikke se, hvorfor vi skulle hente Enghardt nu. Det er jo ikke først nu her, at han er blevet i overskud, det har han jo været i ugevis, så har man ville have ham, giver det jo ingen mening at gå ud og bruge penge på Oliver Lund.
                                Kunne jo også være at de ventede for længe og missede deres chance med KP som idag spiller i Englang så vidt jeg husker. Og har lært af det.
                                Men når det er sagt tror jeg heller ikke der sker noget omkring MJ i dette vindue

                                Comment

                                Working...
                                X