Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo. Han er okay som jeg husker det. Må være kontraktfri fra sommer af så
    Randers slipper ham gerne inden da, da han har meldt ud at han ikke forlænger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Randers slipper ham gerne inden da, da han har meldt ud at han ikke forlænger.
      Ville da være optimalt hvis man ser ham som Tverskovs afløser

      Kan også se at han har været lidt ude og inde af holdet i efteråret. Måske fordi han ikke ville forlænge og lige skulle over sin knæskade han blev opereret for sidste sommer
      Last edited by fmprOB; 29-01-2019, 09:40.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        OB ude efter Kasper Enghardt fra Randers.

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-skifte-til-ob

        Har intet indtryk af manden, men hvis det helt oprigtigt er JM’s ønske, så stoler jeg på det.
        Det var egentligt den løsning, jeg oprindeligt troede, at vi ville gå med - også ift. det kunne få kabalen til at gå op med Mathias Nielsen til Randers nu, og så kunne Horsens hente en af de stoppere med det samme, som de har sikret sig fra sommer af.
        Med tilgangen af Lund, synes jeg, at det virker lidt overraskende med Enghardt nu, men det er nok også delvist fordi jeg håber, at vi går tilbage til 4-4-2 og så har 3-5-2/5-3-2 i baghånden som et alternativ.
        Last edited by Limefrugten; 29-01-2019, 10:17.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det var egentligt den løsning, jeg oprindeligt troede, at vi ville gå med - også ift. det kunne få kabalen til at gå op med Mathias Nielsen til Randers nu, og så kunne Horsens hente en af de stoppere med det samme, som de har sikret sig fra sommer af.
          Med tilgangen af Lund, synes jeg, at det virker lidt overraskende, men det er nok også delvist fordi jeg håber, at vi går tilbage til 4-4-2 og så har 3-5-2/5-3-2 i baghånden som et alternativ.
          Ja det er uden tvivl en kabale der skal gå op når 3-4 klubber er involveret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det var egentligt den løsning, jeg oprindeligt troede, at vi ville gå med - også ift. det kunne få kabalen til at gå op med Mathias Nielsen til Randers nu, og så kunne Horsens hente en af de stoppere med det samme, som de har sikret sig fra sommer af.
            Med tilgangen af Lund, synes jeg, at det virker lidt overraskende, men det er nok også delvist fordi jeg håber, at vi går tilbage til 4-4-2 og så har 3-5-2/5-3-2 i baghånden som et alternativ.
            Jeg har hele tiden haft en lille mistanke om, at Oliver Lund lige så meget er en dækning til back-pladserne, fordi man kalkulerer med muligheden for at skyde Ryan af (og i USA er, hvor han er blevet rygtet til, er transfervinduet så vidt jeg husker åbent længere, så man gerne vil have en billig gardering på plads, selv hvis det er usikkert om Ryan ryger). Det vil give mening, hvis man henter Enghardt ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det var egentligt den løsning, jeg oprindeligt troede, at vi ville gå med - også ift. det kunne få kabalen til at gå op med Mathias Nielsen til Randers nu, og så kunne Horsens hente en af de stoppere med det samme, som de har sikret sig fra sommer af.
              Med tilgangen af Lund, synes jeg, at det virker lidt overraskende med Enghardt nu, men det er nok også delvist fordi jeg håber, at vi går tilbage til 4-4-2 og så har 3-5-2/5-3-2 i baghånden som et alternativ.
              Synes også det virker overraskende, hvis han hentes ind allerede nu, for så virker købet af Lund lidt mystisk. Vi er selvfølgelig stadig tyndt besat på backerne, men synes ikke det er værre end slemt, hvis kløve får en enkelt eller 2 kampe hvis det kniber.
              Det vil dog varme meget, hvis man henter Enghardt ind nu. Ham har jeg altid synes var en god spiller, som trods hans alder stadig kan udvikles. Han har kun været professionel fodboldspiller i 2 år, så der kan sagtens formes på ham, så han er klar til at træde ind som afløser for Tverskov efter sommerferien.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ran-tidsplanen

                Tipsbladet har snakket med JH eller har de fået fat i hans automatiske telefonsvarer?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ran-tidsplanen

                  Tipsbladet har snakket med JH eller har de fået fat i hans automatiske telefonsvarer?
                  Lyder som der sker ikke mere. Hvis det skumle blive Enghardt så vel først i sommeren.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Noget tyder på at Mathias Jørgensen skydes afsted inden vinduet lukker, han er ikke med i kamp i dag, var det heller ikke i går.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Noget tyder på at Mathias Jørgensen skydes afsted inden vinduet lukker, han er ikke med i kamp i dag, var det heller ikke i går.
                      Ikke i følge JH

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-fra-gladbach/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        OK Hvis det ikke er spil for galleriet, så må det jo næsten være en skade som holder ham ude.

                        Comment


                          https://www.fyens.dk/article/3319326

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det ærger mig helt vildt hvis vi ikke kommer til at se MJ spille mere for OB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det passer vel ikke så ret tilsammen.
                              Eller om der er andre på banen?
                              Billedunderskrivt hentyder lidt til det:
                              "Mathias Jørgensen (tv.) afventer og ser, om Mönchengladbachs dialog med OB udmønter sig i et konkret tilbud eller om andre vil have den hurtige angriber."
                              Hvis det skulle blive Mönchengladbach så er det vel svært at tage ham chancen. Men "andre" skulle vi "takke nej". Håber JH går ikke kun efter at opfylde kassen med det samme. Tror med MJs potentiale bliver ham dyrer hvert år.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aajusteringer/

                                “Jeg vil da ikke afvise, at der kan ske nogle små justeringer, men som udgangspunkt er vi meget tilfredse med den trup, vi har”

                                Bliver bare så træt .... truppen er udenfor top6, vi har fået en tilgang i form af en kortsigtet backup og sagt farvel til tre måske fire spillere alt efter hvordan det går med MJ ...

                                Måske start11 ikke er rørt men breden er og måske vi ikke er i fare for at rykke ned men vi satser da heller ikke på en top6 medde udmeldinger ...

                                Kan godt være at vi kom godt tilbage efter en katastrofal start men det var jo ikke fordi vi sluttede stærkt af ..

                                Starter med FCK ude og tre hold kan overhale os i 1. runde i foråret ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X