Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er vel en klassisk JH transfer. Ķontraktudløb og billig reserve på venstre back for JBL. Det er en plads hvor der mangler en naturlig backup.
    Han er ikke back :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han er ikke back :D.
      Han er vel heller ikke det helt store siden han ikke er solgt i så forholdsvis fremskreden alder :)

      Comment


        Rasmus Falk forlænger til 2022 med FCK. Det er nok hans niveau siden han ikke lader kontrakten løbe ud :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Han er vel heller ikke det helt store siden han ikke er solgt i så forholdsvis fremskreden alder :)
          Nix, har han virkelig ikke noget imponerende niveau!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Rasmus Falk forlænger til 2022 med FCK. Det er nok hans niveau siden han ikke lader kontrakten løbe ud :)
            Hvis vi ligger bitterheden væk, så syntes jeg virkelig han har "spildt" sit talent. Er han blevet bedre i FCK? Nej er mit svar.
            Har han vundet mere i FCK? ja og tillykke med det. Det var tåbeligt af ham ikke at skifte til udlandet. Jeg mener han har niveauet til en bedre liga. I OB var han omkring landsholdet, det har han ikke været siden. Spildt talent, desværre for Danmark.

            Comment


              Det var jo kæresten der skulle til ul København, og der er hun endnu. Power of the pussy.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Det var jo kæresten der skulle til ul København, og der er hun endnu. Power of the pussy.
                Hvad betyder det?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvad betyder det?
                  At fissen bestemmer over pikken? At han er under tøflen? Vi gør hvad lillemor siger?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Hvis vi ligger bitterheden væk, så syntes jeg virkelig han har "spildt" sit talent. Er han blevet bedre i FCK? Nej er mit svar.
                    Har han vundet mere i FCK? ja og tillykke med det. Det var tåbeligt af ham ikke at skifte til udlandet. Jeg mener han har niveauet til en bedre liga. I OB var han omkring landsholdet, det har han ikke været siden. Spildt talent, desværre for Danmark.
                    Falk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.

                    Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                      Falk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.

                      Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.
                      Hver sin smag. Jeg syntes Falk var vanvittig i tiden op til han skrev med FCK. Han er blevet 2 år ældre, så har selvfølgelig bygget på, hvilket han ville have gjort mange steder. Jeg syntes ikke det har gjort noget for ham, ud over trofæer, og CL kampe. Det er jo også fint, men han havde talentet til meget mere. En spiller af den kaliber skal ikke rende rundt i suppen i 8-10 år, han var klar til et større skridt, og en anden liga efter os. Dermed ikke sagt at han ikke er en af suppens bedste offensive spillere. Men det var han også da han forlod os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Det var jo kæresten der skulle til ul København, og der er hun endnu. Power of the pussy.
                        Syntes ellers hun har udtalt at Odense er hendes by, og at hun aldrig var flyttet hvis det ikke var fordi Falk skulle til KBH.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          At fissen bestemmer over pikken? At han er under tøflen? Vi gør hvad lillemor siger?
                          Jow den del er jeg klar over :) det var mere det der stod før punktum. Ul København ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jow den del er jeg klar over :) det var mere det der stod før punktum. Ul København ?
                            Ahhh :). I have no idea

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Falk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.

                              Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.
                              Ja han skader har sat ham tilbage. Ærgeligt ellers havde han sikkert haft endnu større nivasu end nu. Syntes han før skaderne var FCK's klart bedste spiller, han er stadig blandt de allerbedste spillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                                Falk er en mere komplet fodboldspiller end da han forlod OB. Lige efter hans skifte var han fantastisk for FCK (også med omkring landsholdet), men hans skade satte ham meget tilbage. Og jeg synes, at han er kommet godt tilbage dog i en anden rolle.

                                Men det er da en skam at han blev skadet, men det kunne også lige så godt være sket andre steder, hvor han måske ikke havde fået samme “snor”/tid til at komme tilbage.
                                Synes du han er blevet mere komplet? Tjah, han er måske blevet lidt mere disciplineret - det vil jeg medgive. Jeg tror Falk er blevet et offer for FCKs mangler på den centrale midtbane. Den rolle han spiller nu har imo lagt en dæmper på noget af den spontanitet, som gjorde ham så interessant. Falk er bare bedst i en fri rolle, hvor selv kan finde de rum, hvor han kan gøre ondt. De rum, hvor han kan lave hans vendinger på førsteberøringen, som der stadig ikke er en eneste spiller i ligaen siden hans debut, der har præsteret på samme niveau.

                                Og jeg synes desværre - for ham - også, at hans udvikling er begrænset.

                                Men hvorfor snakker vi overhovedet om ham? Signalet fra ham er jo også klart nok. VIDERE!

                                Comment

                                Working...
                                X