Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Medmindre Oliver kun er tiltænkt en rolle som backup på de to backpladser (og så til nøds midterforsvaret), hvor vi ser tynde ud.
    Vi har jo klaret os fint igennem efteråret med den backbesætning vi nu engang har, så den kan vel sagtens gå igen? Desler anser man jo som brugbar på begge backs, derudover har Kløve jo vikarieret og Yao er blevet trænet på den position. Hvis man det virkelig er en backup på backpladserne man primært har gået efter, fatter jeg ingenting af, at man ikke har hentet en venstrebenet spiller, når vi nu allerede en højrebenet backup i Desler. Når vores wingbacks er de eneste brede spillere vi har i formationen, er det sgu lidt af et handicap at have en spiller derude der hellere vil gå ind i banen, hvor der allerede er masser af folk, end at angribe på ydersiden. De kampe hvor vi har været bedst, synes jeg også klart er dem, hvor Barrett og Ryan har angrebet på ydersiden og i bagrum, så forsvaret er blevet strukket ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Vi har jo klaret os fint igennem efteråret med den backbesætning vi nu engang har, så den kan vel sagtens gå igen? Desler anser man jo som brugbar på begge backs, derudover har Kløve jo vikarieret og Yao er blevet trænet på den position. Hvis man det virkelig er en backup på backpladserne man primært har gået efter, fatter jeg ingenting af, at man ikke har hentet en venstrebenet spiller, når vi nu allerede en højrebenet backup i Desler. Når vores wingbacks er de eneste brede spillere vi har i formationen, er det sgu lidt af et handicap at have en spiller derude der hellere vil gå ind i banen, hvor der allerede er masser af folk, end at angribe på ydersiden. De kampe hvor vi har været bedst, synes jeg også klart er dem, hvor Barrett og Ryan har angrebet på ydersiden og i bagrum, så forsvaret er blevet strukket ud.
      Kan måske være vi forventer at skyde Ryan afsted?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Kan måske være vi forventer at skyde Ryan afsted?
        Det er da muligt. I så fald synes jeg ærligt talt det er fesent at spise os af med Oliver Lund. Der er i hvert fald et par niveauer i kvalitetsforskel fra Ryan til Lund og Desler i min verden. Jeg synes han er en af de spillere vi har med mest kvalitet, og som jeg bedst kan se begå sig på et højere niveau, så et salg af ham må vel indebære en pæn økonomi. Jeg synes virkelig, at ham og Barrett er vigtige for, at systemet kan fungere, så med et salg af ham vil jeg også forvente en afløser af en vis kaliber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er da muligt. I så fald synes jeg ærligt talt det er fesent at spise os af med Oliver Lund. Der er i hvert fald et par niveauer i kvalitetsforskel fra Ryan til Lund og Desler i min verden. Jeg synes han er en af de spillere vi har med mest kvalitet, og som jeg bedst kan se begå sig på et højere niveau, så et salg af ham må vel indebære en pæn økonomi. Jeg synes virkelig, at ham og Barrett er vigtige for, at systemet kan fungere, så med et salg af ham vil jeg også forvente en afløser af en vis kaliber.
          Lund for Ryan er en alvorlig svækkelse...håber virkelig ikke det er planen, så er vi på vej tilbage til JHs første periode, hvor han bevidst købte for dårligere spillere.

          Comment


            Mener en eller anden nævnte Jacob Rasmussen her i tråden som et ønske. Han er så på vej til Fiorentina https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-fiorentina/ , så det sker nok ikke. Ærgerligt vi aldrig fik ham set på seniorhold, men sådan er det bare i dag med de største talenter - de bliver jo fisket direkte fra folkeskolen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Mener en eller anden nævnte Jacob Rasmussen her i tråden som et ønske. Han er så på vej til Fiorentina https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...il-fiorentina/ , så det sker nok ikke. Ærgerligt vi aldrig fik ham set på seniorhold, men sådan er det bare i dag med de største talenter - de bliver jo fisket direkte fra folkeskolen.
              Han har snart spillet i sygt mange klubber allerede i så ung en alder.. Hva sker der lige?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Han har snart spillet i sygt mange klubber allerede i så ung en alder.. Hva sker der lige?
                Jeg har set ham en del på u21 og det var absolut ikke imponerende.
                Mere bænk end græs for Empoli, men er startet de seneste kampe, måske har han udviklet sig.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  JH om Vacek:
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-passer-ind
                  Kan ikke forestille mig at Vacek kommer tilbage i sommeren og JH kun vil tale op en transferflop. Men den formulering bekymrer mig lidt i denne sammenhæng:
                  "Desuden er der flere af vores nuværende midtbanespillere, der er interessante for andre klubber, så det kan også blive en faktor, lyder det fra sportsdirektøren."
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    JH om Vacek:
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-passer-ind
                    Kan ikke forestille mig at Vacek kommer tilbage i sommeren og JH kun vil tale op en transferflop. Men den formulering bekymrer mig lidt i denne sammenhæng:
                    "Desuden er der flere af vores nuværende midtbanespillere, der er interessante for andre klubber, så det kan også blive en faktor, lyder det fra sportsdirektøren."
                    Det siger han nu tit det med at vi har mange interessante spillere uden der sker noget. Så det er jeg ikke så bekymret over.

                    Men der ville da ikke ske noget ved at få forlænget med Casper og JJ som har udløb i sommeren 2020. Eske har sommeren 2021 og der kunne godt sættes 1-2 år mere på også

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      JH om Vacek:
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...han-passer-ind
                      Kan ikke forestille mig at Vacek kommer tilbage i sommeren og JH kun vil tale op en transferflop. Men den formulering bekymrer mig lidt i denne sammenhæng:
                      "Desuden er der flere af vores nuværende midtbanespillere, der er interessante for andre klubber, så det kan også blive en faktor, lyder det fra sportsdirektøren."
                      Det mest bekymrende, i min optik, må sgu være det her:

                      Spørgsmålet er bare, om han passer ind i den måde, vi spiller på nu. Vi vil gerne have lidt fart over feltet, og han er mere til possession, men han har en god fodboldhjerne, og det kan man altid bruge.

                      Hvorfor fanden hentede i ham så? Det var jo ikke i november måned, at i fandt ud af, hvilken slags fodbold der skal spilles. Men det er jo en tilbagevendende ting. Evindelige fejlcasts. Det siger meget om de fortsatte mangler i måden vi finder nye spillere på, at man stadig kan træffe nogle så ulogiske beslutninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det mest bekymrende, i min optik, må sgu være det her:

                        Spørgsmålet er bare, om han passer ind i den måde, vi spiller på nu. Vi vil gerne have lidt fart over feltet, og han er mere til possession, men han har en god fodboldhjerne, og det kan man altid bruge.

                        Hvorfor fanden hentede i ham så? Det var jo ikke i november måned, at i fandt ud af, hvilken slags fodbold der skal spilles. Men det er jo en tilbagevendende ting. Evindelige fejlcasts. Det siger meget om de fortsatte mangler i måden vi finder nye spillere på, at man stadig kan træffe nogle så ulogiske beslutninger.
                        Var igang med at skrive det samme...dybt foruroligende!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det mest bekymrende, i min optik, må sgu være det her:

                          Spørgsmålet er bare, om han passer ind i den måde, vi spiller på nu. Vi vil gerne have lidt fart over feltet, og han er mere til possession, men han har en god fodboldhjerne, og det kan man altid bruge.

                          Hvorfor fanden hentede i ham så? Det var jo ikke i november måned, at i fandt ud af, hvilken slags fodbold der skal spilles. Men det er jo en tilbagevendende ting. Evindelige fejlcasts. Det siger meget om de fortsatte mangler i måden vi finder nye spillere på, at man stadig kan træffe nogle så ulogiske beslutninger.
                          Der blev nævnt for nogle dage siden at han nok passer bedre i en 4-4-2 end i det nuværende system og det måske er med det henblik han er hentet.
                          Men enig i at det fandme er dumt formuleret af JH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det mest bekymrende, i min optik, må sgu være det her:

                            Spørgsmålet er bare, om han passer ind i den måde, vi spiller på nu. Vi vil gerne have lidt fart over feltet, og han er mere til possession, men han har en god fodboldhjerne, og det kan man altid bruge.

                            Hvorfor fanden hentede i ham så? Det var jo ikke i november måned, at i fandt ud af, hvilken slags fodbold der skal spilles. Men det er jo en tilbagevendende ting. Evindelige fejlcasts. Det siger meget om de fortsatte mangler i måden vi finder nye spillere på, at man stadig kan træffe nogle så ulogiske beslutninger.
                            Haha, jeg var lige ved at falde bagover af nøjagtig den samme formulering. Skidt udtalelse, især fordi det formentlig er sandt, at man ikke anede hvad fanden man hentede ind...

                            Comment


                              Er jeg den eneste, der irriteres over udtalelsen "vi er klar, hvis der opstår muligheder"?

                              Det VIRKER bare som om vinduerne ikke er specielt godt forberedt og sammensætningen af truppen handler om tilfældigheder fremfor grundigt scouting-arbejde og en ønskespiller plus 2-3 realistiske alternativer på hver plads. Måske tager jeg fejl, jeg gad bare godt at blive overbevist om at IKKE handler om, hvem der tilfældigvis kender sportschefens telefonnummer og vælger at ringe til ham, når der er en spiller ledig.

                              Og nej. Jeg har ingen ønsker eller rygter til tråden. Bare frus over at vi på sidste dag intet hører.. Sorry.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                                Er jeg den eneste, der irriteres over udtalelsen "vi er klar, hvis der opstår muligheder"?

                                Det VIRKER bare som om vinduerne ikke er specielt godt forberedt og sammensætningen af truppen handler om tilfældigheder fremfor grundigt scouting-arbejde og en ønskespiller plus 2-3 realistiske alternativer på hver plads. Måske tager jeg fejl, jeg gad bare godt at blive overbevist om at IKKE handler om, hvem der tilfældigvis kender sportschefens telefonnummer og vælger at ringe til ham, når der er en spiller ledig.

                                Og nej. Jeg har ingen ønsker eller rygter til tråden. Bare frus over at vi på sidste dag intet hører.. Sorry.
                                Det betyder jo bare at man er godt tilfreds med truppen som den er, skulle det ske at Marcelo får ophævet sin kontrakt i Real Madrid og er villig til at gå ned i løn, så er man selvfølgelig klar hvis den mulighed opstår

                                Comment

                                Working...
                                X