Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det var så det - på indkøbsfronten. Norske og svenske klubber kan handle ind til april. Og nogle andre lande har også åbne vinduer der gør at vi kan miste spillere.
    Umiddelbart et af de skuffende vinduer, der har været flest af. Nu må vi så se om heldet er så meget med os at vi ender i top-6. Det kan ske. Det kan også gå galt. Men fortidens plads 9 og 10 kommer helt sikkert ikke til at ske. 5-8 tror jeg.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det var så det - på indkøbsfronten. Norske og svenske klubber kan handle ind til april. Og nogle andre lande har også åbne vinduer der gør at vi kan miste spillere.
      Umiddelbart et af de skuffende vinduer, der har været flest af. Nu må vi så se om heldet er så meget med os at vi ender i top-6. Det kan ske. Det kan også gå galt. Men fortidens plads 9 og 10 kommer helt sikkert ikke til at ske. 5-8 tror jeg.
      Det er vel svært at være for alvor skuffet. Jesper har hele tiden meldt ud, at det bliver et stille vindue. Det gjorde det, så hvis folk har haft andre forventninger, er det lidt for egen regning, vil jeg mene.

      Har det være røvsygt, derimod? Ja, i den grad!

      Comment


        Der burde minimum være én 'giraf' i hvert vindue, som kan trække folk til stadion, og som man kan glæde sig til at se. Nu kan vi glæde os til gensynet med Oliver Lund.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Det er vel svært at være for alvor skuffet. Jesper har hele tiden meldt ud, at det bliver et stille vindue. Det gjorde det, så hvis folk har haft andre forventninger, er det lidt for egen regning, vil jeg mene.

          Har det være røvsygt, derimod? Ja, i den grad!
          Fuldstændig enig. Forstår ganske enkelt ikke, at folk er så skuffede. Vinduet er forløbet mere eller mindre præcis som proklameret på forhånd.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Der burde minimum være én 'giraf' i hvert vindue, som kan trække folk til stadion, og som man kan glæde sig til at se. Nu kan vi glæde os til gensynet med Oliver Lund.
            Hvorfor burde der være det, hvis det ikke er det truppen har brug for eller det vi har råd til?

            Det er en noget kortsigtet strategi at købe spillere blot for at lokke folk på stadion de første par kampe efter vinduet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvorfor burde der være det, hvis det ikke er det truppen har brug for eller det vi har råd til?

              Det er en noget kortsigtet strategi at købe spillere blot for at lokke folk på stadion de første par kampe efter vinduet.
              Det er ikke smart at købe spillere, alene for at please fans ... men jeg må lige tilføje at købet af Lund også virker meget kortsigtet og perspektivløst, jeg ville være pænt pissed!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det er ikke smart at købe spillere, alene for at please fans ... men jeg må lige tilføje at købet af Lund også virker meget kortsigtet og perspektivløst, jeg ville være pænt pissed!
                Perspektivet er vel at Ludwig kommer tilbage?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er ikke smart at købe spillere, alene for at please fans ... men jeg må lige tilføje at købet af Lund også virker meget kortsigtet og perspektivløst, jeg ville være pænt pissed!
                  Det er vel ikke for at "please", men for at dække et akut behov (pga. af skade til Ludwig).

                  Jeg ville være "pissed", hvis der var skrevet en kontrakt på tre år !

                  Forstår ikke jeres / din (som ikke er fan... ) muggen over det. For mig er det da "klogt købmandskab" !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Perspektivet er vel at Ludwig kommer tilbage?
                    Jeps- udover det kan han imø. vikarere på vb bedre end Desler kan.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Det er vel ikke for at "please", men for at dække et akut behov (pga. af skade til Ludwig).

                      Jeg ville være "pissed", hvis der var skrevet en kontrakt på tre år !

                      Forstår ikke jeres / din (som ikke er fan... ) muggen over det. For mig er det da "klogt købmandskab" !
                      Entusiastens er fuldstændig objektiv herinde og kan derfor skrive lige hvad han/hun vil.
                      I/A, sorry.

                      Oftest er det dog ret negativt det der kommer vedr. OB, og jeg kunne mistænke, der er nogle følelser i klemme, på en eller anden måde. Kan ikke lige huske om du har været OB-fan på et tidspunkt, eller bare fodboldinteresseret og bosiddende i Odensen.
                      Anyways, bare en tanke..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Det er vel ikke for at "please", men for at dække et akut behov (pga. af skade til Ludwig).

                        Jeg ville være "pissed", hvis der var skrevet en kontrakt på tre år !

                        Forstår ikke jeres / din (som ikke er fan... ) muggen over det. For mig er det da "klogt købmandskab" !
                        Så læser du det forkert :) ... jeg er ikke sur, eller pissed.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Entusiastens er fuldstændig objektiv herinde og kan derfor skrive lige hvad han/hun vil.
                          I/A, sorry.

                          Oftest er det dog ret negativt det der kommer vedr. OB, og jeg kunne mistænke, der er nogle følelser i klemme, på en eller anden måde. Kan ikke lige huske om du har været OB-fan på et tidspunkt, eller bare fodboldinteresseret og bosiddende i Odensen.
                          Anyways, bare en tanke..
                          Det har der bestemt været og jeg kan ikke påstå at jeg jubler når OB scorer, men jeg synes jeg har lært at forholde mig faktuelt og analyserende til hvad der foregår :).
                          Jeg var fan i lige i omegnen af 25 år.

                          ... og ja, så har jeg en enorm interesse i, især, landsholdene ... og deraf udspringer det meste.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det har der bestemt været og jeg kan ikke påstå at jeg jubler når OB scorer, men jeg synes jeg har lært at forholde mig faktuelt og analyserende til hvad der foregår :).
                            Jeg var fan i lige i omegnen af 25 år.

                            ... og ja, så har jeg en enorm interesse i, især, landsholdene og FC Nordsjælland ... og deraf udspringer det meste.
                            Har lige rettet det for dig... ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det har der bestemt været og jeg kan ikke påstå at jeg jubler når OB scorer, men jeg synes jeg har lært at forholde mig faktuelt og analyserende til hvad der foregår :).
                              Jeg var fan i lige i omegnen af 25 år.

                              ... og ja, så har jeg en enorm interesse i, især, landsholdene ... og deraf udspringer det meste.
                              Hvordan kan man efter 25 år, bare stoppe med at være fan? Var du forsat, hvis OB havde vundet en del de sidste mange år?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Har lige rettet det for dig... ;-)
                                :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X