Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Målet for Madsen har da sandsynligvis været, at han skulle have en kontrakt uden at skulle til prøvetræning først. Der har så ikke endnu været et tilbud for ham der var spændende nok, så derfor har han ventet, ligesom f.eks. Grytebust gjorde dengang vi hentede ham, hvor det også først var 17. februar vi skrev med ham, selvom at han havde været klubløs siden 1. januar. Hvorfor hentede vi ham først der, kan jeg så spørge?

    Nu træner han så med her for at holde sig igang, men det afholder ham jo ikke fra også at gøre sig interessant i OBs øjne. Det samme som Matti Lund gjorde i sin tid, da han stod uden klub efter at vinduet var smækket i, og vi så endte med at signe ham. Vi har lige hentet Oliver Lund, forrige vinter hentede vi Fellah, selvfølgelig er der også et scenarie, hvor Nicolaj Madsen, der havde stor succes under vores nuværende træner for nogle sæsoner siden, ender med at skrive en kontrakt med OB. Ikke dermed sagt, at det er det mest sandsynlige.
    Han var også tilgængelig i efteråret efter bruddet med Vejle. Selvfølgelig er det et scenarie, at han skriver kontrakt især med forhistorien med JM i baghovedet. Det virker bare så formålsløst. Håber godt nok ikke, at det er den vej vi går.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Han var også tilgængelig i efteråret efter bruddet med Vejle. Selvfølgelig er det et scenarie, at han skriver kontrakt især med forhistorien med JM i baghovedet. Det virker bare så formålsløst. Håber godt nok ikke, at det er den vej vi går.
      VB ville rigtig gerne have beholdt ham. Men agenter skulle have visket i hans ører at de sagtens kunne arrangere en kontrakt i udlandet. Det viste sig så ikke at holde stik og han valgte derfor en kort kontrakt med Køge efter vinduet var lukket. Hvad der er sket derefter ved jeg ikke men han er en dygtig fodboldspiller uden tvivl. Tror dog ikke han kan gøre den store forskel i SL og så kan man vel godt argumentere for at dem ham vi rigeligt af i forvejen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        VB ville rigtig gerne have beholdt ham. Men agenter skulle have visket i hans ører at de sagtens kunne arrangere en kontrakt i udlandet. Det viste sig så ikke at holde stik og han valgte derfor en kort kontrakt med Køge efter vinduet var lukket. Hvad der er sket derefter ved jeg ikke men han er en dygtig fodboldspiller uden tvivl. Tror dog ikke han kan gøre den store forskel i SL og så kan man vel godt argumentere for at dem ham vi rigeligt af i forvejen
        Jeg håber bestemt ikke de kaster en kontrakt efter ham , vi har rigeligt ligegyldigt fyld som aldrig vil kunne flytte os.

        For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg håber bestemt ikke de kaster en kontrakt efter ham , vi har rigeligt ligegyldigt fyld som aldrig vil kunne flytte os.

          For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"
          Hvis vi har rigeligt med ligegyldigt fyld til midtbanen, hvem af vore nuværende midtbanespillere har så hår nok på brystet til at erstatte Janus D på søndag ?? Hvis nogen mener Tverskov, så svækker vi jo bagkæden. Som jeg husker det, havde NM, når han var bedst en ret rustik spillefacon, som på mange måder ligner Janus D. Nogle på forum har talt om frøkenspillere mod FCK -enig - det kunne godt være en i første omgang halvårig kontrakt til NM kunne give noget mere power, når Janus er ude med karantæne eller skade.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
            Hvis vi har rigeligt med ligegyldigt fyld til midtbanen, hvem af vore nuværende midtbanespillere har så hår nok på brystet til at erstatte Janus D på søndag ?? Hvis nogen mener Tverskov, så svækker vi jo bagkæden. Som jeg husker det, havde NM, når han var bedst en ret rustik spillefacon, som på mange måder ligner Janus D. Nogle på forum har talt om frøkenspillere mod FCK -enig - det kunne godt være en i første omgang halvårig kontrakt til NM kunne give noget mere power, når Janus er ude med karantæne eller skade.
            Der har du selvfølgelig en pointe, men skal han hentes som reserve for JD så skal han satme være billig og så skal man samtidig afskibe en af dem vi allerede har.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              https://www.transfermarkt.de/pro-xi-...a/berater/2120

              Her listen over Nicolaj Madsens agenturs spillerliste. Jeg kunne godt finde nogle navne på den liste, som ville gøre det værd at være gode venner med Pro XI ved at gøre dem en tjeneste.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                https://www.transfermarkt.de/pro-xi-...a/berater/2120

                Her listen over Nicolaj Madsens agenturs spillerliste. Jeg kunne godt finde nogle navne på den liste, som ville gøre det værd at være gode venner med Pro XI ved at gøre dem en tjeneste.
                Hvor mange af dem er relevante for OB? Jeg tror ikke der er noget hokus pokus der.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hvor mange af dem er relevante for OB? Jeg tror ikke der er noget hokus pokus der.
                  Jeg tror heller nogle af de spillere er aktuelle for OB. Pointen er mere, at hvis det agentur beder OB om at tage Nicolaj Madsen til prøvetræning for at booste opmærksomhed omkring deres spiller, så ville det måske være dumt at sige nej. Det er en lille tjeneste for måske en dag at få en lille tjeneste igen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg tror heller nogle af de spillere er aktuelle for OB. Pointen er mere, at hvis det agentur beder OB om at tage Nicolaj Madsen til prøvetræning for at booste opmærksomhed omkring deres spiller, så ville det måske være dumt at sige nej. Det er en lille tjeneste for måske en dag at få en lille tjeneste igen.
                    Men hvilken tjeneste, når spillerne på listen ikke er relevante for OB?
                    Det er mere sandsynligt at OB overvejer Madsen, end at OB håber på at gøre det her firma mere positivt stemt, et firma der har 0 spillere som er relevante for OB ... sådan ser jeg det.
                    ... og nej, jeg kan heller ikke se logikken i ham.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jeg håber bestemt ikke de kaster en kontrakt efter ham , vi har rigeligt ligegyldigt fyld som aldrig vil kunne flytte os.

                      For at citere Troels Bech " ligegyldigt hvor mange spande 50 grader varmt vand du hælder i et kar så får du det aldrig op at koge"
                      Så sandt så sandt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Men hvilken tjeneste, når spillerne på listen ikke er relevante for OB?
                        Det er mere sandsynligt at OB overvejer Madsen, end at OB håber på at gøre det her firma mere positivt stemt, et firma der har 0 spillere som er relevante for OB ... sådan ser jeg det.
                        ... og nej, jeg kan heller ikke se logikken i ham.
                        Jeg ser det slet ikke så direkte (selv om der sagtens kan være en kortsigtet dagsorden for OB, og så har du ret). Jeg tænker bare, at hvis du har en business, og en af dine faste levendører beder dig om tjeneste - egentligt ligegyldig hvilken tjeneste - og du kan please en fast samarbejdspartner, uden at det koster dig noget/ret meget - ville du så ikke gøre det?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg ser det slet ikke så direkte (selv om der sagtens kan være en kortsigtet dagsorden for OB, og så har du ret). Jeg tænker bare, at hvis du har en business, og en af dine faste levendører beder dig om tjeneste - egentligt ligegyldig hvilken tjeneste - og du kan please en fast samarbejdspartner, uden at det koster dig noget/ret meget - ville du så ikke gøre det?
                          Meget enig. Men kunne dette ikke bare være HH og JM der gør en simpel vennetjeneste her?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Meget enig. Men kunne dette ikke bare være HH og JM der gør en simpel vennetjeneste her?
                            Det kunne det sikkert også. Aner ikke om vi er reelt interesseret i Madsen, men når man tænker den kæmpe strøm af prøvespillere, der aldrig har fået kontrakt; så kan jeg ikke lade være med at tænke, at der ikke behøver at være ret meget i det, that's all.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det kunne det sikkert også. Aner ikke om vi er reelt interesseret i Madsen, men når man tænker den kæmpe strøm af prøvespillere, der aldrig har fået kontrakt; så kan jeg ikke lade være med at tænke, at der ikke behøver at være ret meget i det, that's all.
                              Det tror jeg det er. Og mon ikke at denne ville være svær at få igennem sportsudvalget selvom JM måske godt kunne se ham spille i OB.
                              Havde vi været i midtbane mangel var han nok hentet ind på en kort kontrakt. Men kombineret med en høj alder og ingen klubopstart dvs ude af form burde det være en no brainer at i næste uge er han videre igen..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg ser det slet ikke så direkte (selv om der sagtens kan være en kortsigtet dagsorden for OB, og så har du ret). Jeg tænker bare, at hvis du har en business, og en af dine faste levendører beder dig om tjeneste - egentligt ligegyldig hvilken tjeneste - og du kan please en fast samarbejdspartner, uden at det koster dig noget/ret meget - ville du så ikke gøre det?
                                Jo.
                                Men er det tilfældet her, har vi ikke netop kigget på varerne og vurderet at de ikke er relevante for OB?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X