Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Tverskov og Gryte er uden tvivl de spillere, vi kan sælge dyrest. Og som vi kommer til at savne mest. Men vi har flere spillere der sagtens kan komme bud på - nok mest oplagt Barret og Ryan. Talenterne JJ og Eskesen kan også være gode investeringsobjekter for en klub.

    Umiddelbart regner jeg med at JBL, Tverskov og RJL bliver skudt afsted med tanke på at deres kontrakter løber til 2020.

    Derudover håber jeg at man forlænger med JJ, Casper Nielsen, Ramon og OC hvis kontrakter alle løber til 2020.

    Eskesen mangler et slutprodukt i form af mål og assister for at han kan blive solgt, desuden skal han have en sæson, forhåbentlig 2019/2020 hvor han er fast mand og styre midtbanen.

    Comment


      Jeg håber på forlængelse med RJL, men ellers ret enig. Det vil ikke være godt med alle de tre i forsvaret på farvel-listen.

      Comment


        JBL har også været her i 6 år til sommer, og 7 år når kontrakten udløber. Ganske pænt, vel nærmest helt uhørt i OB regi. Forståeligt hvis der skal ske noget nyt.

        De andre to måtte da gerne lige tage en sæson eller to mere :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          FCM-kampen er måske den bedste at tage udgangspunkt i, hvis vi skal bedømme, hvor holdet har mangler/kan forbedres. Vi spillede godt, virkede afklarede og gjorde meget rigtigt. Og endte alligevel med at tabe relativt fortjent.

          Jeg er især glad for den klare struktur, roen på kuglen under pres, indstillingen og kvaliteten på 8 af 11 pladser.

          Mangler:

          OM: vi spiller med 2 8’ere og har mange af dem, men ingen i top 4 i ligaen. En dygtigere 8er eller endda en mere offensiv 10’er type ville virkeligt klæde holdet:

          Angreb: Helenius er kommer i gang, Baskim har klassen, men alligevel er eet vel også her, vi har de tydeligste udfordringer?

          Målmand, forsvar, backs og def midt fungerer. Skulle jeg vælge 2 pladser ville det være ovenstående.
          CF er ikke stærkt nok hvis vi skal et skridt op. Vi skal have en som også er farlig offensivt. Al, AK, Festersen, må skydes af. Evt Desler, fordi han fortjener at spille, men pt ser ud til at få svært ved det b.la. fordi han desværre ikke er til et top 6 hold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Tverskov og Gryte er uden tvivl de spillere, vi kan sælge dyrest. Og som vi kommer til at savne mest. Men vi har flere spillere der sagtens kan komme bud på - nok mest oplagt Barret og Ryan. Talenterne JJ og Eskesen kan også være gode investeringsobjekter for en klub.
            Hvis vi skyder de 6 du nævner af til vinter/Sommer så kommer vi bestemt styrket ud til næste sæson. De skal bare erstattes med nogle bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis vi har råd til at holde nuværende setup med 22-23 markspillere kunne man godt forestille sig at man hentede 1 til hver kæde. Men har dog stadig en tvivl om Fester og KEP bliver erstattet udefra. Men gør de det må vi erkende at det bare er nye tider.

              Målmandsposten: Med Oliver og Mandé bliver der nok ikke gjort det store når Gryte smutter. Enten rykker man HC op eller forlænger med Thomas M for 6-12 måneder.
              Nye:0

              Forsvaret: Vi kunne godt bruge endnu en mulighed i 3 mandsforsvaret hvis vi vil beholde konkurrencen i truppen. Tvivler på at Anton P får kontrakt og Skolnik er vel stadig lige ung nok. På backs er vi vel okay kørende selvom VB pladsen begynder at hænge lidt når Kløve må vikariere. Ingen fra U19 er gode nok så der skal nok hentes udefra.
              Nye 1-2

              Midtbane: Her skal vi kun have hvis det er muligt at hente en rigtig god kvalitets spiller. Må gerne være tæt på Falk klasse hvis muligt. Hvis det ikke er muligt skal vi bare beholde hvad vi har eller endda tynde lidt ud. Vacek ligner et bud
              Nye: 0-1

              Angrebet: Her ville det også være lækkert med en ny. Gerne en Fall type. God opspilsstation som kan passe sammen med Kadrii. Fester er færdig og AK kunne også godt være det. Fin trupspiller men er bare for dyr at have gående. Men smutter AK ikke sker der nok ikke noget.
              Nye: 0-1

              Men så er der jo også noget der hedder salg. Og et salg af Tverskov vil uden tvivl svække os.
              Bliver spændende
              Jeg ville satse på Obbekjær, men tror ikke det er muligt for jer ...
              Der er som du selv siger ingen på u19 med et tilstrækkeligt højt niveau.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Forsvaret: Vi kunne godt bruge endnu en mulighed i 3 mandsforsvaret hvis vi vil beholde konkurrencen i truppen. Tvivler på at Anton P får kontrakt og Skolnik er vel stadig lige ung nok. På backs er vi vel okay kørende selvom VB pladsen begynder at hænge lidt når Kløve må vikariere. Ingen fra U19 er gode nok så der skal nok hentes udefra.
                Nye 1-2
                Det er ikke længere ligetil at tjekke ungdomsspilleres alder, men så vidt jeg husker, er Skolnik samme årgang som Anton, så hvis han skal have chancen, bør det blive til sommer. Jeg er dog ikke sikker på, det ligger i kortene.
                SLO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                  Det er ikke længere ligetil at tjekke ungdomsspilleres alder, men så vidt jeg husker, er Skolnik samme årgang som Anton, så hvis han skal have chancen, bør det blive til sommer. Jeg er dog ikke sikker på, det ligger i kortene.
                  Nej jeg prøvede også at tjekke hans alder men kunne ikke finde den nogen steder. Men hvis de er lige gamle er det vel deres sidste U19 sæson og deres fremtid i OB regi hænger vel i en tynd tråd. De er et par dygtige drenge men føler mig ikke overbevist om at de får kontrakt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg ville satse på Obbekjær, men tror ikke det er muligt for jer ...
                    Der er som du selv siger ingen på u19 med et tilstrækkeligt højt niveau.
                    Obbekjær er vel kun 16-17 år. Så der går nok lige 1-2 år endnu inden han har mulighed for SL kontrakt.
                    Men ja. Han er en spændende midtforsvarer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Obbekjær er vel kun 16-17 år. Så der går nok lige 1-2 år endnu inden han har mulighed for SL kontrakt.
                      Men ja. Han er en spændende midtforsvarer
                      Så længe bliver han slet ikke uden en superligakontrakt, men mit kvalificerede gæt er at han er væk til vinter, muligvis til sommer.
                      De bedste ungdomsspillere skal da bare have en kontrakt, hvorfor ikke hvis de er gode nok?
                      Daramy fra FCK er begyndt at få spilletid, han er også 16 ... men måske også lige et endnu mere åbenlyst talent.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Så længe bliver han slet ikke uden en superligakontrakt, men mit kvalificerede gæt er at han er væk til vinter, muligvis til sommer.
                        De bedste ungdomsspillere skal da bare have en kontrakt, hvorfor ikke hvis de er gode nok?
                        Daramy fra FCK er begyndt at få spilletid, han er også 16 ... men måske også lige et endnu mere åbenlyst talent.
                        Han har også også kontrakt nu. En ungdomskontrakt. Ikke SL kontrakt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han har også også kontrakt nu. En ungdomskontrakt. Ikke SL kontrakt
                          Det er jeg fuldt ud klar over :).
                          Jeg udtaler mig ikke på bar bund, når jeg siger at han ikke venter flere år uden en professionel kontrakt og med stor sandsynlighed ikke længere end til vinter (den udløber jo til sommer).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han har også også kontrakt nu. En ungdomskontrakt. Ikke SL kontrakt
                            Er det noget, du (og Entusiastens) har opsnuset i Ådalen eller hvordan? For jeg kan ikke finde noget på OB's hjemmeside, og de plejer da ellers at melde ud, når de skriver ungdomskontrakter.
                            SLO

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Er det noget, du (og Entusiastens) har opsnuset i Ådalen eller hvordan? For jeg kan ikke finde noget på OB's hjemmeside, og de plejer da ellers at melde ud, når de skriver ungdomskontrakter.
                              Mon ikke det også er oplyst et sted, jeg ved det fra en kilde der holder, også i forhold til kontraktlængde og hvor sandsynligt det er om han bliver i OB eller ej ... og hvor længe :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Er det noget, du (og Entusiastens) har opsnuset i Ådalen eller hvordan? For jeg kan ikke finde noget på OB's hjemmeside, og de plejer da ellers at melde ud, når de skriver ungdomskontrakter.
                                Nej det er bare noget jeg har læst et sted. Kan ikke lige huske hvor. Men er 95% sikker. Men hvis han får ny kontrakt bliver den nok en forbedret ungdomskontrakt.
                                Tvivler stærkt på han får en SL kontrakt til sommer

                                Men Entusiastens hentyder åbenlyst til at han kender en som kender en som kender en som har en onkel som kender en han arbejder sammen med der kender en som på et tidspunkt har overhørt noget mht Obbekjær

                                Comment

                                Working...
                                X