Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    AT se MLS som et skridt ned skriger da til himlen om uvidenhed. Det er en række med langt bedre spillere end herhjemme, og mulighederne for at blive set og dermed score den fede kontrakt i en storklub er væsentlig større end i lille DK. Åben horisonterne tak!!
    Er det ikke en sandhed med modifikationer? Et spørgsmål er jo hvorvidt det direkte er et skridt ned - noget andet om det er det mest karrierefremmende skridt.

    Men skide nu være med det. Jeg tror vi i fodbold - ligesom i det meste af resten af samfundet - heldigvis er nået dertil, hvor folk kan gå de veje de har lyst til. At få en mulighed for at bo i New York er da fedt. At spille fodbold på et charmeforladt stadion i Hoboken i en ækel klub, selv efter amerikanske standarder, måske lidt mindre fedt, men hver sin lyst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Er det ikke en sandhed med modifikationer? Et spørgsmål er jo hvorvidt det direkte er et skridt ned - noget andet om det er det mest karrierefremmende skridt.

      Men skide nu være med det. Jeg tror vi i fodbold - ligesom i det meste af resten af samfundet - heldigvis er nået dertil, hvor folk kan gå de veje de har lyst til. At få en mulighed for at bo i New York er da fedt. At spille fodbold på et charmeforladt stadion i Hoboken i en ækel klub, selv efter amerikanske standarder, måske lidt mindre fedt, men hver sin lyst.
      Fedt at bo i New York? Jeg fik nok af en uge der, men ja. Hver sin smag. Karriere mæssigt tror jeg ikke på det. Måske er det heller ikke meningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Spørgsmål er hvor langt han vil være fra holdet i NYRB? Han kommer vel næppe tættere på fast spilletid end i OB, eller hvad?
        Umiddelbart er de ikke helt på højde med FCK, men nok lidt bedre end OB.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Meget muligt. OB har da uden tvivl kunne bruge den officielle interesse fra Gladbach i forhandlingerne.
          Jeg håber bare at vi begynder at få gode penge for vores spillere så vi kan flytte os som klub. Hvis vi alligevel skal miste vores bedste spillere hele tiden kan vi lige så godt blive belønnet med store beløb. Det kan forhåbentlig gøre at vi kan fortsætte indkøbene i Kadrii,Drachman og Ramon klassen. Og gerne bedre.
          Men det er da lidt sjovt at tænke på hvordan det bliver meldt ud og så offentligt, både med at der var fastlagt en pris og de var glade for ham, for så at lukke helt ned og skabe så meget mystik så fokus bare bliver endnu større, og nu fyre de så af at han snart skriver under med en ny klub. Det virker som en god omgang spin så man kan få alle interesserede på banen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Fedt at bo i New York? Jeg fik nok af en uge der, men ja. Hver sin smag. Karriere mæssigt tror jeg ikke på det. Måske er det heller ikke meningen.
            Jeg har absolut ikke meget kendskab til USA'sk fodbold, men min første indskydelse er at det virker som et lidt mærkværdigt sted at tage hen for et ungt europæisk talent, og at der sikkert er underhåndsaftaler med Red Bull Leipzig/Salzburg eller lign. USA er sikkert et fedt land at prøve at bo i, men karrieremæssigt for MJ .. bob bob
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...griber/7503779

              Pænt mange penge, for en ung spiller med få superligakampe i bagagen.
              Last edited by sinus; 06-02-2019, 11:57.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...griber/7503779

                Pænt mange penge, for en ung spiller med få superligakampe i bagagen.
                Yep. Og et stort “i told you so” til alle dem der påstod vi fik et par millioner kroner mens “andre” sagde at det var nærmere 2 millioner euro..
                Fedt salg for OB. Håber det bringer os et skridt videre og ikke bare bliver brugt til at fylde Thorborgs lommer og dække andre huller

                Comment


                  Og samtidig sælger FCN en 16 årig til AJAX og tjener garanteret en hel del millioner mere

                  Comment


                    På nuværende tidspunkt, kan OB i hvert fald ikke sige nej til 15 mio kroner for Mathias Jørgensen, når man gang på gang har misset at få overgangssum for nogle af holdets vigtigste spillere, og når klubben samtidig officielt har meldt ud, at man er en 'klub der skal sælge spillere for at løbe rundt'.

                    Comment


                      15 mio. er naturligvis svært at sige nej til. Forhåbentlig med lidt videresalgsprocenter oveni.

                      Comment


                        Vil det sige der bliver 5 millioner at handle for?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Umiddelbart er de ikke helt på højde med FCK, men nok lidt bedre end OB.
                          Mon ikke det er max 15 millioner, altså det afhænger af hvordan det går i klubben.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Vil det sige der bliver 5 millioner at handle for?
                            Det tror jeg ikke du skal regne med.
                            Jeg tror ikke de smider 15 millioner i et hug og mon ikke OB`s underskud er i nærheden af 10 millioner, uden salg eller køb.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og samtidig sælger FCN en 16 årig til AJAX og tjener garanteret en hel del millioner mere
                              FCN taber dog nok også mere end OB, hvis vi regner uden salg eller køb.
                              Men ja, det lyder som et stort bud og Ajax er ikke kede af at smide penge for talenter!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg har absolut ikke meget kendskab til USA'sk fodbold, men min første indskydelse er at det virker som et lidt mærkværdigt sted at tage hen for et ungt europæisk talent, og at der sikkert er underhåndsaftaler med Red Bull Leipzig/Salzburg eller lign. USA er sikkert et fedt land at prøve at bo i, men karrieremæssigt for MJ .. bob bob
                                Det er et perfekt udstillingsvindue og udviklingskonsulent for ham! Der er meget opmærksomhed på ligaen fra de europæiske klubber. Der er mange anerkendte spillere at blive sammenlignet med og hævde sig selv i forhold til (selvom de ikke længere er på deres højeste). Og så er det en liga hvor han har relativt kort vej til fast spilletid på et relativt højt niveau og med opmærksomhed. I Tysk ungdomsbold får han sku ikke meget opmærksomhed, så er det altså bedre at blive købt som trup spiller i en lidt dårligere liga!

                                Comment

                                Working...
                                X