Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    AGF vil det tilsyneladende mere end os ...

    Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
    Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
    Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
    Patrick Mortensen (Sarpsborg)
    Selvom tabellen ikke viser det, så har de altså også bare mere at reparere på. Vi burde via en bedre start have distanceret dem for længe siden. De minder lidt om os under Kent, hvor de ind imellem spiller okay, men så har de bare dagene, hvor bundniveauet er helt til rotterne og de bliver udspillet imod hold som Horsens eller Randers. Bortset fra vores mystiske kamp imod Aab, så synes jeg vi har fået styr på det med at sejle totalt rundt. Derfor forstår jeg godt at AGF prøver at reparere mere på det, for de ville aldrig komme i nærheden af top 6 med efterårets hold. Det tror jeg stadig på at vi kan med vores, selvom vi ikke henter mere

    Comment


      Fint transfervindue... Ser ikke de store mangler.

      Comment


        OB er færdig med at handle siger Martin Davidsen efter en snak med JH
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
          Fint transfervindue... Ser ikke de store mangler.
          Forlængelse med Tverskov eller Enghardt ind og jeg er enig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Jeg spurgte også lige på EBs liveupdate og de meldte Ryan handlen afblæst og som ellers rapporteret intet nyt i forhold til MJ.
              Nu du nævn EB's liveupdate, hold da *biiiiib* hvor er den liveudsendelse dårlig på mange måder!
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Nu du nævn EB's liveupdate, hold da *biiiiib* hvor er den liveudsendelse dårlig på mange måder!
                Jaa, jeg har heller ikke lyd på. Nøjes med skrift. Dog skal man jo huske at tage EB med et gran salt :D.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  OB er færdig med at handle siger Martin Davidsen efter en snak med JH
                  Klassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Klassisk JH at lukke vinduet så man kan nå hjem til eftermiddags kaffen
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ransfervinduet
                    Lukket og slukket!
                    siden 1887

                    Comment


                      Har netop talt med OB's sportsdirektør Jesper Hansen, der bekræfter det forventede: OB er færdig med at handle, og selvom man aldrig skal sige aldrig, er der intet, der tyder på, at der kommer mere aktivitet inden lukketid ved midnat. #sldk#obdk#transferdk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Ville du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?

                        Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
                        De har bare haft større grund til at reagere.

                        Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers
                        Nej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Nej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1.
                          Amen brother. Spot on

                          Comment


                            Synes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Fuck det her, åbner Football Manager og køber et ordenligt hold!
                              siden 1887

                              Comment


                                Apropos liveupdate, så har jeg BT's i øret: https://www.bt.dk/fodbold/foelg-tran...dsholdsspiller

                                Den synes jeg er meget fornuftig. Bl.a. er Lasse Vøge med og ham Michel er også ret spas.

                                Comment

                                Working...
                                X