Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Er jeg den eneste, der irriteres over udtalelsen "vi er klar, hvis der opstår muligheder"?

    Det VIRKER bare som om vinduerne ikke er specielt godt forberedt og sammensætningen af truppen handler om tilfældigheder fremfor grundigt scouting-arbejde og en ønskespiller plus 2-3 realistiske alternativer på hver plads. Måske tager jeg fejl, jeg gad bare godt at blive overbevist om at IKKE handler om, hvem der tilfældigvis kender sportschefens telefonnummer og vælger at ringe til ham, når der er en spiller ledig.

    Og nej. Jeg har ingen ønsker eller rygter til tråden. Bare frus over at vi på sidste dag intet hører.. Sorry.
    Det er jo ikke dårlig forberedelse, hvis man reelt er tilfreds med det, man har - og det tror jeg, man er.

    Comment


      ... men når det er samme svar i HVERT vindue tænder det bare nogle nervetråde i min hals..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        ... men når det er samme svar i HVERT vindue tænder det bare nogle nervetråde i min hals..
        Men oftest jo efter, at man har handlet tidligere i vinduet. Og de handler har man vel trods alt forberedt, uanset om de så viser sig at være gode indkøb eller ej.

        Comment


          Uddannelsespenge? Af 52 mill burde der komme lidt ind

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-dansker/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Uddannelsespenge? Af 52 mill burde der komme lidt ind

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-for-dansker/
            Ikke så meget som en rød reje, når skiftet ikke sker over landegrænser.

            Også derfor, at man skal krydse fingre for, at Eriksen skifter til Real Madrid eller PSG f.eks. Fremfor en af Manchester klubberne

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Ikke så meget som en rød reje, når skiftet ikke sker over landegrænser.

              Også derfor, at man skal krydse fingre for, at Eriksen skifter til Real Madrid eller PSG f.eks. Fremfor en af Manchester klubberne
              Okay

              Comment


                En eller anden på EBs transfer liveupdate skriver at OB står foran storsalg.
                Hvis det passer kan det vel kun være MJ

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aajusteringer/

                  “Jeg vil da ikke afvise, at der kan ske nogle små justeringer, men som udgangspunkt er vi meget tilfredse med den trup, vi har”

                  Bliver bare så træt .... truppen er udenfor top6, vi har fået en tilgang i form af en kortsigtet backup og sagt farvel til tre måske fire spillere alt efter hvordan det går med MJ ...

                  Måske start11 ikke er rørt men breden er og måske vi ikke er i fare for at rykke ned men vi satser da heller ikke på en top6 medde udmeldinger ...

                  Kan godt være at vi kom godt tilbage efter en katastrofal start men det var jo ikke fordi vi sluttede stærkt af ..

                  Starter med FCK ude og tre hold kan overhale os i 1. runde i foråret ...
                  AGF vil det tilsyneladende mere end os ...

                  Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
                  Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
                  Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
                  Patrick Mortensen (Sarpsborg)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    AGF vil det tilsyneladende mere end os ...

                    Alexander Munksgaard (FC Midtjylland),
                    Frederik Tingager (Eintracht Braunschweig),
                    Kamil Grabara (Liverpool FC, lejeaftale),
                    Patrick Mortensen (Sarpsborg)
                    Jeg er forholdsvis sikker på, at AGF fansene vil se det som reparation af et elendigt sommervindue, som bl.a. reelt efterlod AGF uden en brugbar angriber i hele efterårssæsonen.

                    Jeg ville ikke bytte vores 18/19 vinduer med AGF's, som de ser ud lige nu, det må jeg bare sige, selvom det er nogle fine folk, de har hentet ind her til vinter.

                    Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En eller anden på EBs transfer liveupdate skriver at OB står foran storsalg.
                      Hvis det passer kan det vel kun være MJ
                      Ryan til USA måske?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                        Ryan til USA måske?
                        Det hælder jeg også mest til - men det behøver så vidt jeg ved ikke ske i dag? Er vinduet ikke åbent længere i USA?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Jeg er forholdsvis sikker på, at AGF fansene vil se det som reparation af et elendigt sommervindue, som bl.a. reelt efterlod AGF uden en brugbar angriber i hele efterårssæsonen.

                          Jeg ville ikke bytte vores 18/19 vinduer med AGF's, som de ser ud lige nu, det må jeg bare sige, selvom det er nogle fine folk, de har hentet ind her til vinter.

                          Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på.
                          muligt at det er en reparation men de ligger kun 3 point efter os og jeg tænker at de investerer mere i truppen end vi gør for at nå top6 ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Jeg er forholdsvis sikker på, at AGF fansene vil se det som reparation af et elendigt sommervindue, som bl.a. reelt efterlod AGF uden en brugbar angriber i hele efterårssæsonen.

                            Jeg ville ikke bytte vores 18/19 vinduer med AGF's, som de ser ud lige nu, det må jeg bare sige, selvom det er nogle fine folk, de har hentet ind her til vinter.

                            Når det så er sagt, så er det da bekymrende, hvis de begynder at skrue op for budgettet i Aarhus, som noget godt kunne tyde på.
                            De bruger løs af de millioner de tjente på salget af målmanden og Juncker til Horsens

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                              Ryan til USA måske?
                              Man ved aldrig. Men hvis det passer gætter jeg på MJ

                              Og om 2-3 timer lukker JH et fantastisk vindue og så er der ikke mere at spekulere på idag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                muligt at det er en reparation men de ligger kun 3 point efter os og jeg tænker at de investerer mere i truppen end vi gør for at nå top6 ..
                                Ville du bytte trup med AGF, hvis du fik muligheden?

                                Fra vinduet lukkede i september til nu lavede vi 22 point (kun overgået af FCK og FCM), mens AGF lavede 13
                                De har bare haft større grund til at reagere.

                                Jeg synes, at vi har en ok trup, og hvis vi skal forstærkes, så skal det mindst være i Kadrii/Drachmann klassen, og det er midlerne nok bare ikke til efter spenderbuksen var på i sommers

                                Comment

                                Working...
                                X