Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En del spændende spillere på denne liste over spillere, der er kontraktfri per 1/1-19!

    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler

    Comment


      Tingager tæt på dansk klub

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tore-interesse

      Comment


        Tror gerne tingager vil bo på Sjælland, så forudser en klub der over.. FCN virker oplagt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Tror gerne tingager vil bo på Sjælland, så forudser en klub der over.. FCN virker oplagt
          Mit gæt er BIF

          Comment


            Jeg bliver overrasket, hvis ikke Tingager skriver med OB. Det er oplagt på nærmest alle parametre, medmindre han har en klar personlig præference om noget andet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Jeg bliver overrasket, hvis ikke Tingager skriver med OB. Det er oplagt på nærmest alle parametre, medmindre han har en klar personlig præference om noget andet.
              Bo på sjællænd? Tjene mere i BIF? Større kampe og bedre udstillingsvindue.

              Bliver meget overrasket hvis han ikke trækker i blå/gult en af dagene

              Comment


                Tror også klart mest på BIF. Han er vel gammel Brøndby dreng ik?
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mit gæt er BIF
                  Tror også mest på BIF. De trænger klart mest til forstærkninger i forsvaret. Med AaB som dark horse. De mangler også.
                  I OB kan han meget sandsynligt se frem til at få en del tid på bænken.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Tror også mest på BIF. De trænger klart mest til forstærkninger i forsvaret. Med AaB som dark horse. De mangler også.
                    I OB kan han meget sandsynligt se frem til at få en del tid på bænken.
                    Tror du virkelig ikke han kan slå Lund af?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Tror også mest på BIF. De trænger klart mest til forstærkninger i forsvaret. Med AaB som dark horse. De mangler også.
                      I OB kan han meget sandsynligt se frem til at få en del tid på bænken.
                      På bænken ville ham vel sikker ikke sidde. Det ville blive en bagkæde Leeuwin-Tverskov-Tingager.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror du virkelig ikke han kan slå Lund af?
                        Jo meget sandsynligt. Tingagers boldomgang er dog ikke imponerende. Men ser ham på niveau med Ludwig og Lund.
                        Fint hvis han kommer på flerårig kontrakt, men det er ikke et must. Vil blive lige så glad for ham Fredericia drengen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Jo meget sandsynligt. Tingagers boldomgang er dog ikke imponerende. Men ser ham på niveau med Ludwig og Lund.
                          Fint hvis han kommer på flerårig kontrakt, men det er ikke et must. Vil blive lige så glad for ham Fredericia drengen.
                          Og jeg ser ham lidt over generelt set. Men det er også mere på romantikken at jeg er lidt ramt. Troede han var blevet en OB dreng og bliver lidt “ramt” når en som ham vælger en anden klub der ikke er økonomisk og pt sportsligt bedre end os

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            Tror også klart mest på BIF. Han er vel gammel Brøndby dreng ik?
                            Han er fra Holbæk?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Han er fra Holbæk?
                              u-spiller i BIF
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                u-spiller i BIF
                                Okay. Men han ER fra Holbæk. Han er født i Holbæk så vidt jeg ved (er selv fra Holbæk-området). Har spillet i Tuse og Holbæk, og har så haft en afstikker til BIF i nogle år som ungdomsspiller, inden han nappede 4 år mere i Holbæk...

                                "Brøndby-dreng" er måske lige at stramme den.

                                Skulle han rent faktisk holde med Brøndby, som jeg så nu kan læse i en af de andre tråde, ja, så passer beskrivelsen måske lidt bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X