Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ortodoksi .. fedt ord i denne sammenhæng. Jeg erkender blankt at jeg ikke husker mod, og med hvem JJT har spillet sine bedste kampe. Jeg synes dog i lighed med fmprOB at der mangler dynamik og gennembrudsstyrke fra JJT hvis han evt. skal varetage en 8'er rolle på holdet. Kanske det er p.gr.a. denne opfattelse jeg ser ham som 6'er. Jeg mener at Kent på et tidspunkt forsøgte med JJT som kantspiller i en 4-4-2 uden særlig succes der.
    Det siger vel også alt om Kent Nielsen at smide JJT på kanten. Jeg ser ham helt sikkert som offensiv spilfordeler, men nok som forest i en diamant på midten. Men det system spiller vi jo ikke, så det må blive som 8er hvis han skal spille.

    Comment


      Stemmer fra Ådalen har lagt et 50 min interview op med Jesper Hansen omkring staus generelt, faciliteter og det kommende transfervindue.
      Det er bestemt et lyt værd

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det siger vel også alt om Kent Nielsen at smide JJT på kanten. Jeg ser ham helt sikkert som offensiv spilfordeler, men nok som forest i en diamant på midten. Men det system spiller vi jo ikke, så det må blive som 8er hvis han skal spille.
        Men der bliver det jo så bare vurderet at han ikke er god nok pt/5.valg til de 2 pladser. Men lur mig om han ikke spiller hvis Drachmann bliver skadet eller skal have et hvil. Han er ikke en klassisk 6`er nej. Men han er bestemt heller ikke en 8`er type som JM ønsker IMO

        Så han er nok lidt klemt i dette systemskifte desværre. Men Jesper Hansen udtaler i Stemmer fra Ådalen at man stadig ser OB som en 4-4-2 klub og et systemskifte tilbage virker ikke usandsynligt hvis resultaterne og spillet bliver dårligere på et tidspunkt

        Comment


          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aneder/7399000
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment



            Endnu en midtbanespiller - dem har vi jo også kun 1000 af.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Stemmer fra Ådalen har lagt et 50 min interview op med Jesper Hansen omkring staus generelt, faciliteter og det kommende transfervindue.
              Det er bestemt et lyt værd
              Ja helt bestemt. Det er rigtig godt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Endnu en midtbanespiller - dem har vi jo også kun 1000 af.
                Nej jeg tror nu heller ikke han ville rykke det store i forhold til dem vi har. Synes mere han er en hårdtarbejdende 8'er med forcer i det defensive. Offensivt ser jeg ham ikke kunne bringe mere end hvad vi har og det forventer jeg der skal mere guf i

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ja helt bestemt. Det er rigtig godt.
                  Helt bestemt en god udsendelse igen-igen. Det skinner meget tydeligt igennem i facilitets snakken at ordene vejes på en guldvægt, og at det klart er bedst for udviklingen i sagen at der ikke siges noget der ikke er belæg for. Godt interview hvor Martin Davidsen fint får spurgt ind til nogen ting hvor JH får lidt for meget "uld i mund"
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    For mig er JJT en spilfordeler-type. Det er ikke det, jeg forbinder med en 6'er, der i mit hoved er en dybdeliggende og bolderobrende type a la Drachmann, Makrini, Izunna. Med Drachmann og Eske, der begge er mere dynamiske, tror jeg der ville være gode betingelser for at JJT kunne være den kreative spilfordeler, der fodrer vores angribere. Om han er 6'er eller 8'er eller eller noget helt andet betyder ikke så meget for mig i den sammenhæng
                    Han er bestemt en spilfordeler med et blik for spillet som ikke mange andre i OB har. Jeg synes bare det er lidt vanskeligt at se ham i 3-5-2 med Drachmann som oprydder/balancespiller, og hvor både Kløve og Greve har bedre vendinger og er mere dynamiske i det fremadrettede spil, og vel egentlig også er bedre i returløb end JJT. Samtidig med at CN har en arbejdsiver og pt. har lidt held med afslutninger. Der er ingen tvivl om atJJT har nogen evner med bolden, og et blik for med- og modspillere som er bedre end de tre jeg nævner. Det er heldigvis JMs "positive problem" at sætte den midtbane han mener er den bedste til at løse en given opgave.
                    Last edited by manner; 17-11-2018, 07:08.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Lidt i forlængelse af "AK-Helenius-Fester gate"

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...danske-klubber
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Helt bestemt en god udsendelse igen-igen. Det skinner meget tydeligt igennem i facilitets snakken at ordene vejes på en guldvægt, og at det klart er bedst for udviklingen i sagen at der ikke siges noget der ikke er belæg for. Godt interview hvor Martin Davidsen fint får spurgt ind til nogen ting hvor JH får lidt for meget "uld i mund"
                        100% enig

                        Comment


                          Interviewet bekræfter billedet af en sportsdirektør der ikke magter at tegne de store linjer og skabe en fortælling om OB, og da slet ikke noget som omgivelserne på nogen som helst måde kan finde troværdig. Det skriger på retning og klarhed, men alt hvad vi får er uld i mund. Jesper Hansen er naturligvis begrænset af, at OB har en bestyrelse og en hovedaktionær, der ikke giver ham noget som helst at arbejde med.

                          Der er stadig langt for OB, hvis klubben vil tilhøre toppen af dansk fodbold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Interviewet bekræfter billedet af en sportsdirektør der ikke magter at tegne de store linjer og skabe en fortælling om OB, og da slet ikke noget som omgivelserne på nogen som helst måde kan finde troværdig. Det skriger på retning og klarhed, men alt hvad vi får er uld i mund. Jesper Hansen er naturligvis begrænset af, at OB har en bestyrelse og en hovedaktionær, der ikke giver ham noget som helst at arbejde med.

                            Der er stadig langt for OB, hvis klubben vil tilhøre toppen af dansk fodbold.
                            Den sætning med han ikke er troværdig synes jeg ikke er rigtig. Manden er da om nogen troværdig. At han ikke har noget at arbejde med er Thorborgs skyld.
                            Han er ikke noget festfyrværkeri, men mener da bestemt han er troværdig og arbejdsom.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Den sætning med han ikke er troværdig synes jeg ikke er rigtig. Manden er da om nogen troværdig. At han ikke har noget at arbejde med er Thorborgs skyld.
                              Han er ikke noget festfyrværkeri, men mener da bestemt han er troværdig og arbejdsom.
                              Manden er da hamrende utroværdig.

                              http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/

                              "Sten har vi jo haft en masse dialog med omkring hans situation, og i forhold til det er der meget interesse omkring ham, uden jeg kan sige mere om det."

                              http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

                              "Det er jo sådan, at der har været mange spekulationer omkring Sten Grytebust, om vi skulle sælge ham nu her, men der har været meget stille omkring ham."

                              At han er "arbejdsom" er jo ikke noget argument. Det er en selvfølgelighed, når man har sådan en højt betalt lederjob. Men bare fordi, at man opfylder det åbenlyse kriterie, er det jo ikke ensbetydende med, at man er dygtig nok til de opgaver man skal løse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Manden er da hamrende utroværdig.

                                http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/

                                "Sten har vi jo haft en masse dialog med omkring hans situation, og i forhold til det er der meget interesse omkring ham, uden jeg kan sige mere om det."

                                http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...-det-vi-ville/

                                "Det er jo sådan, at der har været mange spekulationer omkring Sten Grytebust, om vi skulle sælge ham nu her, men der har været meget stille omkring ham."

                                At han er "arbejdsom" er jo ikke noget argument. Det er en selvfølgelighed, når man har sådan en højt betalt lederjob. Men bare fordi, at man opfylder det åbenlyse kriterie, er det jo ikke ensbetydende med, at man er dygtig nok til de opgaver man skal løse.
                                Nu ved du vel godt selv at jo mere interesse, jo højere kan prisen presses op, så hvis han siger at der ingen interesse er når de prøver at sælge ham så indbyder de jo selv til at prisen skal presses i bund. At han spinner på det for at prøve at få en højere pris er da en del af hans job.

                                Comment

                                Working...
                                X