Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Lige præcis. Ser ikke Eskesen som oplægger på samme måde som JJT. Desuden er JJT en skudtrussel fra distancen. Men han passer åbenbart ikke ind i systemet.
    Han passer kun ind som 6’er. Og den sidder Drachman jo på.
    Så med mindre at han skal spares eller bliver skadet er der nok ikke den store spilletid til JJ
    Tvivler på at JM vil spille med 2 stk 6’ere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Jeg går ikke ud fra at der menes Eske, men derimod Jens Jakob. Eskesen har jo netop været fast mand, når han har været klar, så giver ikke mening at sige at Michelsen bedre kan lide Greve og Kløve.
      My BAAD .. ham havde jeg helt glemt, det er ærgerligt men ikke overraskende at han ser ud til at ikke at være JM-spiller.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Er det ikke tidligt at dømme JJT som en "ikke JM-spiller"? Manden har trods alt været ude med en længere skade, og er derfor naturligt bagefter på nogle punkter. Jeg vil blive overrasket, hvis han ikke begynder at få nogle starter i løbet af sæsonen, især fordi at hverken Greve, Kløve eller CN ser ud til at sidde særligt sikkert eller har præsteret det store. Hvis der er plads til Greve, kan jeg ikke se, hvorfor der ikke også skulle være muligheder for JJT.
        Last edited by Sheed; 15-11-2018, 17:08.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han passer kun ind som 6’er. Og den sidder Drachman jo på.
          Så med mindre at han skal spares eller bliver skadet er der nok ikke den store spilletid til JJ
          Tvivler på at JM vil spille med 2 stk 6’ere
          En 6’er som i defensiv midt? Jeg tænker på ham som 8’er som i offensiv midt ...

          Gryte
          Leuvin. Tverskov. Lund

          Ryan. Eske. Drachmann. JJT. JBL

          Helenius. Kadrii.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Er det ikke tidligt at dømme JJT som en "ikke JM-spiller"? Manden har trods alt været ude med en længere skade, og er derfor naturligt bagefter på nogle punkter. Jeg vil blive overrasket, hvis han ikke begynder at få nogle starter i løbet af sæsonen, især fordi at hverken Greve, Kløve eller CN ser ud til at sidde særligt sikkert eller har præsteret det store. Hvis der er plads til Greve, kan jeg ikke se, hvorfor der ikke også skulle være muligheder for JJT.
            Jo. Synes også det er meget tidligt.

            Synes heller ikke man kan sige, at han kun kan spille 6'er. Så er man sgu for hurtig til at putte spillere i kasser. Synes måske egentlig han har spillet sine bedste kampe da han spillede alene sammen med en decideret 6'er ved sin side.

            Han skal givetvis vænne sig til at spille på en anden måde under JM. Men det skal han også have chancen for. Han har jo været skadet det meste af tiden indtil nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Er det ikke tidligt at dømme JJT som en "ikke JM-spiller"? Manden har trods alt været ude med en længere skade, og er derfor naturligt bagefter på nogle punkter. Jeg vil blive overrasket, hvis han ikke begynder at få nogle starter i løbet af sæsonen, især fordi at hverken Greve, Kløve eller CN ser ud til at sidde særligt sikkert eller har præsteret det store. Hvis der er plads til Greve, kan jeg ikke se, hvorfor der ikke også skulle være muligheder for JJT.
              Du har da helt ret i at han sikkert har et efterslæb i træningen på nogen punkter, og at det muligvis er en årsag til hans situation. Jeg har på ingen måde dømt ham ude, men det ser da ud som der er andre der står i en bedre position end JJT gør pt. Jeg opfatter mest JJT som 6'er, og på den position er der næppe mange muligheder for ham, de andre positioner på midten i en 3-5-2 opstilling mener jeg egentlig ikke er JJTs "kop te". Kløve tror jeg stille og roligt er finde sin plads på holdet, så Greve er måske genvejen til holdet som du siger, men jeg vil ikke blive overrasket hvis begge d'herres længere fremtid ikke ligger i Ådalen
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Mit indtryk af JJ er, at han kigger ned i jorden alt for meget, når han har bolden og derfor bruger for lang til på at orientere sig. Derfor er afleveringen stort set altid op i banen eller ud mod venstre - fordi han ikke får placeret sin krop i en "åben" positur, men "bevæger sig for favoritfoden".

                Han kan sikkert lære en masse, men det går simpelthen for langsomt til det spil, vi prøver at skabe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Du har da helt ret i at han sikkert har et efterslæb i træningen på nogen punkter, og at det muligvis er en årsag til hans situation. Jeg har på ingen måde dømt ham ude, men det ser da ud som der er andre der står i en bedre position end JJT gør pt. Jeg opfatter mest JJT som 6'er, og på den position er der næppe mange muligheder for ham, de andre positioner på midten i en 3-5-2 opstilling mener jeg egentlig ikke er JJTs "kop te". Kløve tror jeg stille og roligt er finde sin plads på holdet, så Greve er måske genvejen til holdet som du siger, men jeg vil ikke blive overrasket hvis begge d'herres længere fremtid ikke ligger i Ådalen
                  Jeg forstår ikke, hvornår det er blevet ortodoksi, at JJT er sekser. Han har da spillet mest og bedst ved siden af Makrini og Izunna, der begge er rendyrkede seksere. JJT, Drachmann og Eske på central midt ser jeg masser af muligheder i som tremandsmidtbane.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    En 6’er som i defensiv midt? Jeg tænker på ham som 8’er som i offensiv midt ...

                    Gryte
                    Leuvin. Tverskov. Lund

                    Ryan. Eske. Drachmann. JJT. JBL

                    Helenius. Kadrii.
                    Syntes simpelthen ikke at han er dynamisk og hurtig nok til at spille 8`er i dette system. Og måske ikke god nok til at spille 6`er.
                    Nok derfor han ikke spiller

                    Men han skal da være mere end velkommen til at udvikle sit spil og overbevise mig om noget andet. Jeg kan rigtig godt lide ham som spiller grundlæggende

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...eative=7393098

                      I ovenstående artikel skrives det, at Michelsen allerede skulle have besluttet sig for, at han gerne vil af med både Helenius, AK og Festersen. Problemet skulle imidlertid være, at AK og Helenius oparbejder de klart højeste lønninger i truppen, så de bliver svære at komme af med. Samtidig nævnes det, at der reelt ikke er flere penge at handle for, at og Thorborg måtte til lommerne for at få penge til Drachmann og Bashkim.
                      Hvis det er tilfældet, hvad er det så JH har lavet de sidste par år med at skulle spare ? Og der blev da tidligere udtalt at man netop havde økonomi til at handle igen. Så det lyder da meget usandsynligt, at NT skulle til "lommerne"

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                        Hvis det er tilfældet, hvad er det så JH har lavet de sidste par år med at skulle spare ? Og der blev da tidligere udtalt at man netop havde økonomi til at handle igen. Så det lyder da meget usandsynligt, at NT skulle til "lommerne"
                        Mener at det blev udtalt allerede ved Bahkim-handlen at de måtte tage en ekstrabeslutning for at åbne pengepungen videre end planlagt. Så det er godt muligt at vi ikke har råderum at købe ind uden at gribe i Nils lomme.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                          Hvis det er tilfældet, hvad er det så JH har lavet de sidste par år med at skulle spare ? Og der blev da tidligere udtalt at man netop havde økonomi til at handle igen. Så det lyder da meget usandsynligt, at NT skulle til "lommerne"
                          Har du nogensinde betragtet noget som helst der kommer fra JH som troværdigt?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Det er jo rygtebørsen, men nok noget nær den mest troværdige rygtebørs herhjemme. Klaus Egelund er da i hvert fald tit den første der er ude mht. transfers herhjemme.

                            Kan ikke lige forstå, hvad der er vildt i, at der ingen penge er at handle for, og at Michelsen så gerne vil af med nogle spillere, så der er plads til nogle nye. Det er vel rimelig simpel matematik. Det er spillere der får nogle store lønninger, især AK og Helenius, og kan man få dem væk, er der frigivet nogle lønkroner der kan bruges på nye spillere. Problemet er jo så bare, at vi grundet dårlig sportslig ledelse har givet dem nogle så eksorbitante kontrakter, at vi nærmest står med hænderne bundet indtil, at de rammer kontraktudløb.

                            Var det ikke et meget stort kritikpunkt fra JH imod den/de tidligere sportsdirektøre da JH startede?

                            Lige siden har JH vindue efter vindue ryddet op efter egne elendige indkøb :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Jeg forstår ikke, hvornår det er blevet ortodoksi, at JJT er sekser. Han har da spillet mest og bedst ved siden af Makrini og Izunna, der begge er rendyrkede seksere. JJT, Drachmann og Eske på central midt ser jeg masser af muligheder i som tremandsmidtbane.
                              Ortodoksi .. fedt ord i denne sammenhæng. Jeg erkender blankt at jeg ikke husker mod, og med hvem JJT har spillet sine bedste kampe. Jeg synes dog i lighed med fmprOB at der mangler dynamik og gennembrudsstyrke fra JJT hvis han evt. skal varetage en 8'er rolle på holdet. Kanske det er p.gr.a. denne opfattelse jeg ser ham som 6'er. Jeg mener at Kent på et tidspunkt forsøgte med JJT som kantspiller i en 4-4-2 uden særlig succes der.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Ortodoksi .. fedt ord i denne sammenhæng. Jeg erkender blankt at jeg ikke husker mod, og med hvem JJT har spillet sine bedste kampe. Jeg synes dog i lighed med fmprOB at der mangler dynamik og gennembrudsstyrke fra JJT hvis han evt. skal varetage en 8'er rolle på holdet. Kanske det er p.gr.a. denne opfattelse jeg ser ham som 6'er. Jeg mener at Kent på et tidspunkt forsøgte med JJT som kantspiller i en 4-4-2 uden særlig succes der.
                                For mig er JJT en spilfordeler-type. Det er ikke det, jeg forbinder med en 6'er, der i mit hoved er en dybdeliggende og bolderobrende type a la Drachmann, Makrini, Izunna. Med Drachmann og Eske, der begge er mere dynamiske, tror jeg der ville være gode betingelser for at JJT kunne være den kreative spilfordeler, der fodrer vores angribere. Om han er 6'er eller 8'er eller eller noget helt andet betyder ikke så meget for mig i den sammenhæng

                                Comment

                                Working...
                                X