Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...est-skydegale/

    Hvis statistik skal bruges til noget, så siger den her det rimeligt klart: vi er ineffektivitetens mestre!

    Så kan man grave dybere og spørge om vi afslutter rigtigt, de rigtige steder og om det er bevidst at afslutte mere udefra for at trække i modstandernes forsvar, men tilbage står, at hvis vi kunne bibeholde alt andet i vores spil og blot øge effektiviteten til et gennemsnitligt Superliga-niveau, ville top 6 nærmest være uundgåeligt.

    Jeg ser stadig gerne en tilførsel af en 10’er type, der også selv kan afslutte som noget af det vigtigste.
    Strudahll er uden job. Har han ikke arbejdet som angrebstræner i FCN?
    Last edited by Plum; 27-12-2018, 12:16.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jeg magter ikke Strudal, han er dum at høre på. Synes heller ikke han har været specielt succesfuld. Alene det, at han gemmer sin backup sammen med sin computer, gør det til et nej tak her fra.
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Strudahll er uden job. Har han ikke arbejdet som angrebstræner i FCN?
        Kæmpe stort, nej tak. Jeg kan slet ikke holde den mand ud.

        Comment


          Sjæmpe nei te Strudahll...

          Comment


            Tingager kan forlade Braunschweig

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...tysk-krisehold

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han har vel været på vej væk siden de rykkede ned fra 2. Liga?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han vil altid være velkommen :-) ..... men er/var han ikke en KN-opfindelse ? - så kunne han godt risikere at ende på et yderligt mandat ... eller i SIlkeborg (det er måske også et yderligt mandat :-D )



                Godt nytår til hele banden!

                Comment


                  Leeuwen har vel været rygtet væk, men det er der ikke meget der tyder på i denne artikel

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...komme-i-europa
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Leeuwen har vel været rygtet væk, men det er der ikke meget der tyder på i denne artikel

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...komme-i-europa
                    Rygtet væk?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Rygtet væk?
                      Det har han ikke været. Men da en bruger kom med rygtet om at vi her til vinter er nød til at hente en CF opstod snakken om det kunne være Ramon der gerne ville hjem. Jeg bidrog også til de spekulationer som viste sig at være ubegrundede da det var pga Ludwigs skade

                      Comment


                        Vi skal jo bruge et par midtstopper, især efter Ludvig skade, men om Hr. Tingager er den rette efter at have spillet i 3 liga og ikke ret meget spilletid tvivler jeg lidt på, håber jeg tager fejl! Altså hvis han kommer til Ådalen.

                        Comment


                          Jeg har på fornemmelsen at januars transfervindue ikke bliver så stille som der er lagt op til. Man må forvente at JM gerne vil forme sin egen trup. Han har nu haft et halvt år til at se sin trup an. Jeg er sikker på han vil forsøge at optimere sin start 11.
                          Som han så rigtigt siger. Det er hans røven der er på kogepladen hvis resultaterne ikke skaffes.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jeg har på fornemmelsen at januars transfervindue ikke bliver så stille som der er lagt op til. Man må forvente at JM gerne vil forme sin egen trup. Han har nu haft et halvt år til at se sin trup an. Jeg er sikker på han vil forsøge at optimere sin start 11.
                            Som han så rigtigt siger. Det er hans røven der er på kogepladen hvis resultaterne ikke skaffes.
                            Man kan kun håbe. Men i sidste ende er det jo ikke ham der skal finde midlerne. Jeg tror ikke der kommer til at ske meget ind mm vi ser et salg eller 2.
                            Man lejer nok man en forsvarsspiller mm det lykkedes at finde den helt rigtige. Ellers venter man til sommer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Man kan kun håbe. Men i sidste ende er det jo ikke ham der skal finde midlerne. Jeg tror ikke der kommer til at ske meget ind mm vi ser et salg eller 2.
                              Man lejer nok man en forsvarsspiller mm det lykkedes at finde den helt rigtige. Ellers venter man til sommer
                              Nu er vi jo nede med 2 CF ... KEP og Ludwig. Tror måske også der kan ryge et par mand ud blandt angriberne. Grytebust kan også sælges pludseligt. Der har vi så erstatning hvis vi ikke får skader.
                              Jeg tror JM gerne vil forme sin egen trup. Kunne godt se AK i Århus. De savner en angriber.

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...lidt-interesse

                                Jeg syntes han til tider var god i SIF, og jeg ved vi har rigeligt med midtbanefolk. Hans foretrukne plads er vel def.midt og den plads er unægteligt tungt besat i Ådalen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X