Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

    Der er jo ikke super længe til at vi skal tænke på det igen. Tror dog ikke at der kommer til at ske det store andet end ud af døren.
    Man er nok af den overbevisning at truppen er god og bred nok.

    Mest oplagte er nok et salg af Grytebust og måske en ophævelse af KEP selvom det virker ret usansynligt mm han får det meste af sin løn udbetalt.

    Nogen der har andre tanker?

    #2
    Håber på en forlængelse med Gryte men er den der ikke inden vinduet syntes jeg han skal skippes af med mindre vi ligger til at komme i top6 hvilket jeg ikke forventer.
    Kan ikke se hvorfor nogen skulle være interesseret kant ophæve med KEP. OB kommer ikke udenom hans løn og han er en ok sub at have hvis der skulle komme skader. Det eneste jeg kunne forestille mig hvis en klub med røven i vandskorpen har brug for noget rutine for at redde sig i sæsonen og vil betale noget af hans løn og han kan se sig selv i klubben for at give en hånd med og ikke “gå ud” uden spilletid til det sidste.

    Her syntes jeg godt at vi kan tale om kontinuitet og holde fast i det hold vi har .. det er vel kun på de forreste pladser at vi har lidt i overskud og kunne bruge noget bedre men vekslede da gerne Festersen og enten AK eller Helenius til en markant bedre makker til Kadrii men det virker svært ...

    Måske en kreativ spiller mere centralt ved siden F Drachmann som Eskesen men JJT er vil tiltænkt den rolle ..

    Hvad er der af udløb til sommer ... kunne man være på forkant og få evt. erstatninger ind allerede til vinter? Ligger vi ikke til top et eller andet eller i pokalen så skal vi vel til at sælge nogen af dem der kun har et år tilbage til sommer ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Håber på en forlængelse med Gryte men er den der ikke inden vinduet syntes jeg han skal skippes af med mindre vi ligger til at komme i top6 hvilket jeg ikke forventer.
      Kan ikke se hvorfor nogen skulle være interesseret kant ophæve med KEP. OB kommer ikke udenom hans løn og han er en ok sub at have hvis der skulle komme skader. Det eneste jeg kunne forestille mig hvis en klub med røven i vandskorpen har brug for noget rutine for at redde sig i sæsonen og vil betale noget af hans løn og han kan se sig selv i klubben for at give en hånd med og ikke “gå ud” uden spilletid til det sidste.

      Her syntes jeg godt at vi kan tale om kontinuitet og holde fast i det hold vi har .. det er vel kun på de forreste pladser at vi har lidt i overskud og kunne bruge noget bedre men vekslede da gerne Festersen og enten AK eller Helenius til en markant bedre makker til Kadrii men det virker svært ...

      Måske en kreativ spiller mere centralt ved siden F Drachmann som Eskesen men JJT er vil tiltænkt den rolle ..

      Hvad er der af udløb til sommer ... kunne man være på forkant og få evt. erstatninger ind allerede til vinter? Ligger vi ikke til top et eller andet eller i pokalen så skal vi vel til at sælge nogen af dem der kun har et år tilbage til sommer ...
      Mener faktisk kun det er Grytebust,Fester og KEP der har udløb til sommer. Men de korte forlængelser med Barret og Tverskov kunne godt lugte af at de skal sælges. Jeg tænker at de er blevet lovet det og at man overholder aftalen hvis der kommer noget der er fornuftigt for alle parter

      Tvivler stærkt på at vi handler her til vinter mm der sker et salg på en tyndt besat plads som fx VB

      Comment


        #4
        En evt. tilføjelse til angrebet?

        https://www.transfermarkt.com/sterli...spieler/606332

        8 kampe 7 mål, udløb til jul og bare 19 år - det er jo en gratis lottokupon.

        Desuden kunne man spekulere i en udlejning af Mikkel Desler - spilletid har han jo lange udsigter til, et halvt år til norsk eller svensk fodbold tror jeg vil gavne ligesom med Nicolai Poulsen i Randers der tog et halvt år i Sarpsborg og fik karrieren på rette spor.

        Derudover kunne man spekulere i hvad det bliver til med Casper Nielsen, Greve og Festersen

        Comment


          #5
          Lund skal erstattes med en ny, som skal være god på hovedstød i begge ender. Desuden er Fester, og AK ikke værd at satse på.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            En evt. tilføjelse til angrebet?

            https://www.transfermarkt.com/sterli...spieler/606332

            8 kampe 7 mål, udløb til jul og bare 19 år - det er jo en gratis lottokupon.

            Desuden kunne man spekulere i en udlejning af Mikkel Desler - spilletid har han jo lange udsigter til, et halvt år til norsk eller svensk fodbold tror jeg vil gavne ligesom med Nicolai Poulsen i Randers der tog et halvt år i Sarpsborg og fik karrieren på rette spor.

            Derudover kunne man spekulere i hvad det bliver til med Casper Nielsen, Greve og Festersen
            Problemet med at leje Desler ud er vel at vi mister vores 1. Reserve til både højre og venstre back. Tvivler jeg på at OB er interesseret i

            Festersen er færdig i OB. JM ser ikke hans vej overhovedet. Casper og Greve er vel pt omkring de første 13-14 spillere til startpladser så jeg ser ingen grund til at skifte. Og hvor skulle de skifte hen? Hvis spillere som Kadrii og Touhtouh ikke kunne komme afsted så tvivler jeg på at de kan finde noget der er meget bedre

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Lund skal erstattes med en ny, som skal være god på hovedstød i begge ender. Desuden er Fester, og AK ikke værd at satse på.
              Tror de er meget godt tilfreds med Lund som reserve. Tvivler på han skifter mm han selv indgiver transfernotice..

              Comment


                #8
                Synes vi skal bestræbe os på et roligt transfer vindue. Truppen er ok antalsmæssigt, og vi har mange muligheder fra 12 til 20 ift Skader og karantæner.
                Vil bare håbe vi har truppen på plads til trænings start næste sæson.

                Comment


                  #9
                  HENT TINGAGER HJEMME!
                  Det er forfærdeligt der i Braunschweig, de går total i stykker. De ligger sidst i 3. Liga med 8 point ud af 11 kampe.
                  Ham skulle restarte karrieren i Odense.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Synes vi skal bestræbe os på et roligt transfer vindue. Truppen er ok antalsmæssigt, og vi har mange muligheder fra 12 til 20 ift Skader og karantæner.
                    Vil bare håbe vi har truppen på plads til trænings start næste sæson.
                    Tror også vi får et roligt vindue. Men en måde at få truppen så meget på plads som overhovedet muligt til næste sæson kunne også være at småjustere allerede 1/2 år før. Men som en dansk midterklub er det nok ønsketænkning

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      HENT TINGAGER HJEMME!
                      Det er forfærdeligt der i Braunschweig, de går total i stykker. De ligger sidst i 3. Liga med 8 point ud af 11 kampe.
                      Ham skulle restarte karrieren i Odense.
                      Ja han måtte gerne overtage hvis/når Tverskov smutter

                      Comment


                        #12
                        Jeg tror man holder Grytebust sæsonen ud uanset hvad - Specielt fordi Mande blev skadet og derfor blev sat tilbage i processen.

                        Hvis ikke han var blevet skadet, føler jeg mig ret sikker på at OB for en gangs skyld havde tænkt lidt fremad med udlejningen af Thomas Mikkelsen.
                        Grytebust skulle være solgt til januar, Mande 1. målmand og Thomas Mikkelsen retur fra Lyngby som 2. keeper.

                        En ny venstre back og central forsvarer burde stå højt på listen, eftersom både Barret og Tverskov har kontraktudløb efter næste sæson - så planen må være at sælge dem i næste sommer vindue.

                        Man bør måske skille sig af med Festersen, men ellers forsøge at holde sammen på truppen og hente spillere ind/klargøre spillere som skal være klar til at tage over for Grytebust, Tverskov og Barret.

                        Comment


                          #13
                          Hvis vi skal tage de negative briller på (eller positive hvis man kan lide penge), hvem er så forrest på salgsrampen af de etablerede? Jeg ser risiko for tre bærende spillere:

                          Gryte - siger sig selv. Hvis man ikke forlænger skal han væk. Erstatningen ér hentet ind.
                          Jeppe - Han vokser og vokser og kunne sagtens lave en Tingager.
                          Ryan - Han er en type, der altid vil være bud efter, og hvis han bliver ved med at bygge på, tror jeg ikke vi holder ham særligt længe.


                          Mange vil sige JBL, men der tror jeg der går lidt længere. Han er ikke helt på niveau defensivt og fysisk, og det tror jeg koster i interessen fra især udlandet lige nu, men giv ham 6-12 måneder, så er han også på vej.

                          Er der andre?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Hvis vi skal tage de negative briller på (eller positive hvis man kan lide penge), hvem er så forrest på salgsrampen af de etablerede? Jeg ser risiko for tre bærende spillere:

                            Gryte - siger sig selv. Hvis man ikke forlænger skal han væk. Erstatningen ér hentet ind.
                            Jeppe - Han vokser og vokser og kunne sagtens lave en Tingager.
                            Ryan - Han er en type, der altid vil være bud efter, og hvis han bliver ved med at bygge på, tror jeg ikke vi holder ham særligt længe.


                            Mange vil sige JBL, men der tror jeg der går lidt længere. Han er ikke helt på niveau defensivt og fysisk, og det tror jeg koster i interessen fra især udlandet lige nu, men giv ham 6-12 måneder, så er han også på vej.

                            Er der andre?
                            Du har nok nævnt de mest oplagte. Jeg regner også med at Jeppe og Barrett er fortid i OB til sommer. Desværre, men deres forlængelser lugter af salgsklausuler, og de gør det også godt. Én af dem kunne godt ryge til vinter, hvis tilbuddet er det rigtige.

                            Derudover er der nok folk, der holder øje med Mathias Jørgensen - en ung raket, der kan lave mål, er altid spændende. Eskesen er også på scoutingblokken rundt omkring. Men for begge de tos vedkommende skal der nok vises mere, inden de bliver rigtigt interessante. Der kunne også være klubber, der kan se, at en Drachmann er en god spiller, når han får tillid og central rolle.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              HENT TINGAGER HJEMME!
                              Det er forfærdeligt der i Braunschweig, de går total i stykker. De ligger sidst i 3. Liga med 8 point ud af 11 kampe.
                              Ham skulle restarte karrieren i Odense.
                              Spiller han dernede ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X