Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Gryte har sikret os nødvendige point. Det regner jeg ikke med at Oliver kan gøre stabilt nok.
    Har tidligere sagt at jeg regner med at nye spillere kommer via JM kendskab til Sverige.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Nogen der kender gregers arndal-lauritsen fra bif.? Skulle angiveligt have fået lov til at finde en anden klub. Han kunne måske være en billig løsning, med udviklingspotentiale, som backup for barrett..
      Men han vil gerne have mere spilletid, og det er måske begrænset hvad vi kan tilbyde på den front pt. Kender desuden ikke hans nuværende eller fremtidige niveau

      Comment


        Han har stor potentiale, men skader har kostet meget, og derfor han smutter fra BIF. men han vil vist spille nu, og han er ikke bedre end Parret pt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlæg
          Han har stor potentiale, men skader har kostet meget, og derfor han smutter fra BIF. men han vil vist spille nu, og han er ikke bedre end Parret pt

          Men kan han blive det? Og vil han kunne overtage fra sommerferien af?

          Alternativt kan man gå efter BIFs venstreback på U19-holdet, Jacob Rasmussen, han minder MEGET om Barrett i sin spillestil. Meget offensiv venstreback der kan dække hele venstresiden, om evnerne er der er så spørgsmålet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Men kan han blive det? Og vil han kunne overtage fra sommerferien af?

            Alternativt kan man gå efter BIFs venstreback på U19-holdet, Jacob Rasmussen, han minder MEGET om Barrett i sin spillestil. Meget offensiv venstreback der kan dække hele venstresiden, om evnerne er der er så spørgsmålet
            Lyder da spændende, men er ikke sikker på vi er i en position, hvor vi kan plukke fra bifs u/19, hvis det vel at mærke er en spiller de satser på.
            Altså arndal-lauritsen er i bif førsteholds trup, som 1. Backup til vb. Et eller andet må man have set i ham, og 20 år er stadig ret ungt

            Comment


              Så kan vi godt afskrive ham

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ore-kvaliteter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Også ham her kan afskrives.

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ilbage/7483464

                Comment


                  Vi kan også afskrive Nicolai Brock Madsen som har skrevet under med Horsens.
                  Bo Henriksen er god til at hente spillere. Han skal nok score +10 mål pr sæson.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vi kan også afskrive Nicolai Brock Madsen som har skrevet under med Horsens.
                    Bo Henriksen er god til at hente spillere. Han skal nok score +10 mål pr sæson.
                    Hvorfor tror du at NBM kommer til at score mere end 10 mål på en sæson? Det er jo ikke fordi han har gjort det før.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Er det helt utænkelig at de vil leje ham ud til en højere rangeret klub en Fredericia? FCM har det samme problem med forsvarsspillere som vi har med midtbanespillere, alt for mange til for få pladser. Når James kommer tilbage har de 6 spillere til 3 pladser.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                        Hvorfor tror du at NBM kommer til at score mere end 10 mål på en sæson? Det er jo ikke fordi han har gjort det før.
                        Hvad snakker du om!? Manden har lavet 14 kasser i 76 superligakampe, selvfølgelig kommer han til at brænde Superligaen af på det her halve år og i hvert fald score 15 kasser. Manden er jo også i topform efter han ikke har spillet kontinuerligt siden 16/17 sæsonen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Er det helt utænkelig at de vil leje ham ud til en højere rangeret klub en Fredericia? FCM har det samme problem med forsvarsspillere som vi har med midtbanespillere, alt for mange til for få pladser. Når James kommer tilbage har de 6 spillere til 3 pladser.
                          Det kan jo være røgslør, men udtalelser tyder bare på, at de vil beholde ham, når de "glæder sig til at få ham ind i deres miljø".
                          Så skal det være fordi, de lige vil have ham hjem og få helt styr på niveauet, inden de evt. sender ham videre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Er det helt utænkelig at de vil leje ham ud til en højere rangeret klub en Fredericia? FCM har det samme problem med forsvarsspillere som vi har med midtbanespillere, alt for mange til for få pladser. Når James kommer tilbage har de 6 spillere til 3 pladser.
                            Ja det anser jeg som helt usandsynligt nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Vi kan også afskrive Nicolai Brock Madsen som har skrevet under med Horsens.
                              Bo Henriksen er god til at hente spillere. Han skal nok score +10 mål pr sæson.
                              Som jeg ser det skal i være ekstremt glade for at undgå Hr. Brock.
                              Jeg har personligt aldrig set så ringe en angriber i suppen, som rent faktisk fik held med at skifte til udlandet.
                              I den næstbedste række i England gjorde han det ret ekstreme at score 0 mål (mener ikke han fik scoret) i en sæson, hvor han vist ikke havde de store skader.
                              Han er stor, tung og halvlangsom og absolut ikke teknisk stærk.

                              (det kan ikke udelukkes at jeg er lidt mere træt af ham, fordi han faktisk fik spilletid på u21 ... det var hårdt at se! ).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Som jeg ser det skal i være ekstremt glade for at undgå Hr. Brock.
                                Jeg har personligt aldrig set så ringe en angriber i suppen, som rent faktisk fik held med at skifte til udlandet.
                                I den næstbedste række i England gjorde han det ret ekstreme at score 0 mål (mener ikke han fik scoret) i en sæson, hvor han vist ikke havde de store skader.
                                Han er stor, tung og halvlangsom og absolut ikke teknisk stærk.

                                (det kan ikke udelukkes at jeg er lidt mere træt af ham, fordi han faktisk fik spilletid på u21 ... det var hårdt at se! ).
                                Jeg er meget enig. Manden skal have udviklet sig, hvis han bare skal nærme sig en middelmådig angriber som Helenius. Det tyder hans scoringssnit ikke på, så tænker slet ikke han har været inde i billedet. Det virker også sindssygt at han med det samme går ud og snakker om udlandsambitioner igen. Tror han skal være glad, hvis han tilkæmper sig en plads i startopstillingen i Horsens.

                                Comment

                                Working...
                                X