Side 89 af 120 FørsteFørste ... 3979878889909199 ... SidsteSidste
Viser resultater 881 til 890 af 1199
    Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    KEP Læser vist stadig med herinde. Har lige smidt det op som rygte på tv3 sport:-)
    Mon det er årets Aiden McGeady-historie?

Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Mon det er årets Aiden McGeady-historie?
    Det tænker jeg også.

Rap rap rap

Klaus Egelund

Angående OB og Kacaniklic så er det ganske enkelt en besynderligt rygte. Klubben har netop taget Oliver Lund ind, fordi Kasper Enghardt kostede transfer og mere løn. Alle meldinger internt fra klubben går på, at der simpelthen ikke er flere penge. Det virker ganske usandsynligt... med mindre Niels Thorborg med kort varsel har lyst til at åbne pungen.

Han slår mig på ingen måde heller som Michelsen-type. Så skulle det være som angriber, hvor vi er godt besat, eller i systemskifte.

Lugter langt væk af and.

Det var så det - på indkøbsfronten. Norske og svenske klubber kan handle ind til april. Og nogle andre lande har også åbne vinduer der gør at vi kan miste spillere.
    Umiddelbart et af de skuffende vinduer, der har været flest af. Nu må vi så se om heldet er så meget med os at vi ender i top-6. Det kan ske. Det kan også gå galt. Men fortidens plads 9 og 10 kommer helt sikkert ikke til at ske. 5-8 tror jeg.
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det var så det - på indkøbsfronten. Norske og svenske klubber kan handle ind til april. Og nogle andre lande har også åbne vinduer der gør at vi kan miste spillere.
    Umiddelbart et af de skuffende vinduer, der har været flest af. Nu må vi så se om heldet er så meget med os at vi ender i top-6. Det kan ske. Det kan også gå galt. Men fortidens plads 9 og 10 kommer helt sikkert ikke til at ske. 5-8 tror jeg.
    Det er vel svært at være for alvor skuffet. Jesper har hele tiden meldt ud, at det bliver et stille vindue. Det gjorde det, så hvis folk har haft andre forventninger, er det lidt for egen regning, vil jeg mene.

Har det være røvsygt, derimod? Ja, i den grad!

Der burde minimum være én 'giraf' i hvert vindue, som kan trække folk til stadion, og som man kan glæde sig til at se. Nu kan vi glæde os til gensynet med Oliver Lund.

Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det er vel svært at være for alvor skuffet. Jesper har hele tiden meldt ud, at det bliver et stille vindue. Det gjorde det, så hvis folk har haft andre forventninger, er det lidt for egen regning, vil jeg mene.

Har det være røvsygt, derimod? Ja, i den grad!
    Fuldstændig enig. Forstår ganske enkelt ikke, at folk er så skuffede. Vinduet er forløbet mere eller mindre præcis som proklameret på forhånd.

Citer Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Der burde minimum være én 'giraf' i hvert vindue, som kan trække folk til stadion, og som man kan glæde sig til at se. Nu kan vi glæde os til gensynet med Oliver Lund.
    Hvorfor burde der være det, hvis det ikke er det truppen har brug for eller det vi har råd til?

Det er en noget kortsigtet strategi at købe spillere blot for at lokke folk på stadion de første par kampe efter vinduet.

Regler for indlæg