Side 111 af 120 FørsteFørste ... 1161101109110111112113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,101 til 1,110 af 1199
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror det er begge hoteller. Ved ikke det store andet end jeg hørte at det gik meget godt og “over budget”. Hvad det så end betyder
    Jeg anede ikke at der var flere.
    Har intet hørt om noget, kigger kun på tallene og det kan sagtens være at det her reelt repræsenterer hele OSE, men så passer det ikke rigtig med omsætningen.
    For mig at se er en omsætning på omkring 33 milioner og en kortfristet gæld på 4 gange så meget ikke skide sundt, men jeg er heller ikke ekspert.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg anede ikke at der var flere.
    Har intet hørt om noget, kigger kun på tallene og det kan sagtens være at det her reelt repræsenterer hele OSE, men så passer det ikke rigtig med omsætningen.
    For mig at se er en omsætning på omkring 33 milioner og en kortfristet gæld på 4 gange så meget ikke skide sundt, men jeg er heller ikke ekspert.
    Der er jo også hotellet ude ved OCC. Snakkede bare med en der arbejder derude på det nye

Der er jo også hotellet ude ved OCC. Snakkede bare med en der arbejder derude på det nye
    Ja okay, var faktisk ikke klar over at der var et hotel der også.
    Men vi har det samme link nu og hvad regnskabet dækker over, hvis Hotel Odeon kun har været aktivt i få måneder, ved jeg faktisk ikke.
    Det kan som sagt umuligt være hele OSE, men måske de 2 hoteller så, det giver vel egentlig god mening.
    Der er faktisk også et "moderselskab" og en søster eller lignende, så kunne moderselskabet nu være det samlede regnskab for de 2 hoteller.
    Så ja, det er klart muligt at det i Odense C er startet godt op, men man skal nok tage udmeldinger fra implicerede med et gran salt :).

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Ja okay, var faktisk ikke klar over at der var et hotel der også.
    Men vi har det samme link nu og hvad regnskabet dækker over, hvis Hotel Odeon kun har været aktivt i få måneder, ved jeg faktisk ikke.
    Det kan som sagt umuligt være hele OSE, men måske de 2 hoteller så, det giver vel egentlig god mening.
    Der er faktisk også et "moderselskab" og en søster eller lignende, så kunne moderselskabet nu være det samlede regnskab for de 2 hoteller.
    Så ja, det er klart muligt at det i Odense C er startet godt op, men man skal nok tage udmeldinger fra implicerede med et gran salt :).
    Det har du ret i. Nu er det en langt nede i fødekæden så personen har ikke den store grund til at pynte på noget. Men nok heller ikke helt konkret viden om hvordan det virkelig går

Det har du ret i. Nu er det en langt nede i fødekæden så personen har ikke den store grund til at pynte på noget. Men nok heller ikke helt konkret viden om hvordan det virkelig går
    Personen har jo nok info fra nogen "længere oppe" hader hierarkier :D.

Jeg er ikke fan.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Jeg har lige redigeret det :).
    Selskabet kalder sig Hotel Odeon og har kørt i flere år ... men ved ikke om det måske faktisk er hele OSE.

En likviditetsgrad på 26% lyder ikke skide sundt (jeg er selv ved at starte noget, så læser en del op i øjeblikket :D ).
    Det handler om hvor stor en procentdel omsætningen for et år, udgør af den kortfristede gæld. ... og det lyder som et ret indlysende nøgletal.
    Med en likviditetsgrad på 26%, må det altså være lidt svært at få betalt gælden af.
    Likviditetsgraden er omsætningsaktiverne divideret med den kortfristet gæld ... men det er korrekt at det er et spørgsmål om de letomsættelige aktiver kan indfri den kortfristede gæld ..

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Likviditetsgraden er omsætningsaktiverne divideret med den kortfristet gæld ... men det er korrekt at det er et spørgsmål om de letomsættelige aktiver kan indfri den kortfristede gæld ..
    Det er jeg klar over, læser op løbende ... det her lærte jeg i dag :).

Aaah nej, kan se jeg læste det lidt anderledes, men det lyder nu som et ret tungt misforhold.

Jeg er ikke fan.

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Det er jeg klar over, læser op løbende ... det her lærte jeg i dag :).

Aaah nej, kan se jeg læste det lidt anderledes, men det lyder nu som et ret tungt misforhold.
    Hotel Odeon CVR.nr 71172112 er reelt OS&E’s koncernregnskab men ja der er lav likviditetsgrad i selskabet.
    Dog skal man lige granske tallene en smule da en 20 mio er intern gæld og yderligere 20 mio er en renteswap osv.
    Men det er klart, en negativ ebit gør det svært og slidte på EK ..
    De primære aktiver er ejendommene der dog er meget lavt realkreditbelånt ..

https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg

Så er det i hvert fald officielt, at vi har solgt Mathias Jørgensen.

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-sae...ork-red-bulls/

Katchiiingg

Regler for indlæg