Side 2 af 24 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 236
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    HENT TINGAGER HJEMME!
    Det er forfærdeligt der i Braunschweig, de går total i stykker. De ligger sidst i 3. Liga med 8 point ud af 11 kampe.
    Ham skulle restarte karrieren i Odense.
    Ja han måtte gerne overtage hvis/når Tverskov smutter

Jeg tror man holder Grytebust sæsonen ud uanset hvad - Specielt fordi Mande blev skadet og derfor blev sat tilbage i processen.

Hvis ikke han var blevet skadet, føler jeg mig ret sikker på at OB for en gangs skyld havde tænkt lidt fremad med udlejningen af Thomas Mikkelsen.
    Grytebust skulle være solgt til januar, Mande 1. målmand og Thomas Mikkelsen retur fra Lyngby som 2. keeper.

En ny venstre back og central forsvarer burde stå højt på listen, eftersom både Barret og Tverskov har kontraktudløb efter næste sæson - så planen må være at sælge dem i næste sommer vindue.

Man bør måske skille sig af med Festersen, men ellers forsøge at holde sammen på truppen og hente spillere ind/klargøre spillere som skal være klar til at tage over for Grytebust, Tverskov og Barret.

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Hvis vi skal tage de negative briller på (eller positive hvis man kan lide penge), hvem er så forrest på salgsrampen af de etablerede? Jeg ser risiko for tre bærende spillere:

Gryte - siger sig selv. Hvis man ikke forlænger skal han væk. Erstatningen ér hentet ind.
    Jeppe - Han vokser og vokser og kunne sagtens lave en Tingager.
    Ryan - Han er en type, der altid vil være bud efter, og hvis han bliver ved med at bygge på, tror jeg ikke vi holder ham særligt længe.

Mange vil sige JBL, men der tror jeg der går lidt længere. Han er ikke helt på niveau defensivt og fysisk, og det tror jeg koster i interessen fra især udlandet lige nu, men giv ham 6-12 måneder, så er han også på vej.

Er der andre?

Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Hvis vi skal tage de negative briller på (eller positive hvis man kan lide penge), hvem er så forrest på salgsrampen af de etablerede? Jeg ser risiko for tre bærende spillere:

Gryte - siger sig selv. Hvis man ikke forlænger skal han væk. Erstatningen ér hentet ind.
    Jeppe - Han vokser og vokser og kunne sagtens lave en Tingager.
    Ryan - Han er en type, der altid vil være bud efter, og hvis han bliver ved med at bygge på, tror jeg ikke vi holder ham særligt længe.

Mange vil sige JBL, men der tror jeg der går lidt længere. Han er ikke helt på niveau defensivt og fysisk, og det tror jeg koster i interessen fra især udlandet lige nu, men giv ham 6-12 måneder, så er han også på vej.

Er der andre?
    Du har nok nævnt de mest oplagte. Jeg regner også med at Jeppe og Barrett er fortid i OB til sommer. Desværre, men deres forlængelser lugter af salgsklausuler, og de gør det også godt. Én af dem kunne godt ryge til vinter, hvis tilbuddet er det rigtige.

Derudover er der nok folk, der holder øje med Mathias Jørgensen - en ung raket, der kan lave mål, er altid spændende. Eskesen er også på scoutingblokken rundt omkring. Men for begge de tos vedkommende skal der nok vises mere, inden de bliver rigtigt interessante. Der kunne også være klubber, der kan se, at en Drachmann er en god spiller, når han får tillid og central rolle.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    HENT TINGAGER HJEMME!
    Det er forfærdeligt der i Braunschweig, de går total i stykker. De ligger sidst i 3. Liga med 8 point ud af 11 kampe.
    Ham skulle restarte karrieren i Odense.
    Spiller han dernede ?
    Jesper Hansen :

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Spiller han dernede ?
    Ham var skadet flere uger. Er med i truppen igen nu men fik kun ét indhop sidste kamp i 87.minut da de ville forsvare og redde en 2:1 med en tredje cf ind - hvad desværre ikke lykkedes. Modstanderen scorede i overtid til 2:2.
    De gav væk en 2:0 på hjemmebanen - det løber ikke i Braunschweig og der forventes er trænerskfte.

Kan se Kasper Fisker muligvis skal væk fra Brøndby til januar. Kunne han passe ind i vores spillestil? Om han er realistisk ved jeg ikke, det var også mere om han er brugbar i JM systemet.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kan se Kasper Fisker muligvis skal væk fra Brøndby til januar. Kunne han passe ind i vores spillestil? Om han er realistisk ved jeg ikke, det var også mere om han er brugbar i JM systemet.
    Han vil helt sikkert kunne bruges som en af de 2 på 8`er pladsen. Men så skal en 1-2 midtbanespillere nok væk først

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Han har i hvert fald teknik, og kan slå en proper dødbold. Tror ikke han ville passe så ringe ind centralt faktisk.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han vil helt sikkert kunne bruges som en af de 2 på 8`er pladsen. Men så skal en 1-2 midtbanespillere nok væk først
    Ja, det tror jeg også. Men Casper Nielsen synes jeg ikke har niveauet, og selvom det gør ondt i hjertet, så synes jeg også at det begynder at lugte af, at Greves talent forbliver semi-uforløst. Det er jeg virkelig ked af, for havde håbet på at se ham lykkes, men han har fået mange chancer efterhånden, og han har, i min optik, ikke grebet dem. Selvom man jo momentvis sagtens kan se, at han har nogle ting i sit spil, som han mestrer bedre end mange andre Superliga-spillere. Fejlmarginen er simpelthen bare også for høj.

Regler for indlæg