Side 7 af 16 FørsteFørste ... 56789 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 153
    Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Er han begyndt at træne igen efter sin skade?
    Jeg mener han træner med, men om det er i fuldt omfang ved jeg ikke.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Braunschweig tbare uge i dag og de ligger sidst i 3. Liga med allerede 7 point til den reddede 16. plads.
    Tingager anden gang i træk kun på bænken.
    Måske chancerne øger at vi kan hente ham tilbage, så ham kan restarte karrieren i Odense.

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Jeppe Okkels har kontrakt udløb i sommeren 2019, kunne godt være interessant.

Derudover synes jeg man skal kigge mod Helsingborg og kigge lidt på Max Svensson, ung angriber der også har kontraktudløb indenfor et år.

Får vi ikke mange løn kroner frigivet til sommer.
    KEP + Fester. Hvad med AK. Håber ikke de forlænger med ham. Yao ryger nok også.
    I stedet for de 4, ønsker jeg mig:
    2 nye 8er. Gerne fra Italien/ Spanien/eller fra Sydamerika. Noget kreativt
    1 ny angriber.

Citer Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
    Får vi ikke mange løn kroner frigivet til sommer.
    KEP + Fester. Hvad med AK. Håber ikke de forlænger med ham. Yao ryger nok også.
    I stedet for de 4, ønsker jeg mig:
    2 nye 8er. Gerne fra Italien/ Spanien/eller fra Sydamerika. Noget kreativt
    1 ny angriber.
    AK har stadig 2 år tilbage af hans kontrakt når vi rammer vinter transfervinduet. Så ham sker der ikke noget med. Yao ryger nok ud

Men ja. Der bliver en masse ledige lønkroner. Jeg er bare ikke sikker på at de alle vil blive geninvesteret mm vi skal i europa.
    I sommerens vindue har vi handlet ekstra ind og hverken Fester eller KEP vil blive erstattet udefra

Vi skal nok mere forberede os på at profiler som Tverskov og Barret skal erstattes. Og det bliver ikke super nemt 1:1. De ryger nok til sommer
    Så med Barret i sit sidste kontrakt år, Yao ikke god nok og ingen fra U19 på spring ligner det at vi skal ud og handle...

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    Der gik rygter om at OB forsøgte at gafle Halimi i sommers, da Brøndby ikke ville betale prisen for at opfylde en eller anden forkøbsoption. Han spiller ikke særligt meget, men jeg ved ikke, hvad sådan en som ham tjener. Er der nogen, der har en ide om lønniveauet hos BIF og er Halimi overhovedet en mulighed på vores overbefolkede midtbane?

Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Der gik rygter om at OB forsøgte at gafle Halimi i sommers, da Brøndby ikke ville betale prisen for at opfylde en eller anden forkøbsoption. Han spiller ikke særligt meget, men jeg ved ikke, hvad sådan en som ham tjener. Er der nogen, der har en ide om lønniveauet hos BIF og er Halimi overhovedet en mulighed på vores overbefolkede midtbane?
    Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. Og der er ikke plads på bænken.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. Og der er ikke plads på bænken.
    Enig! Ville dog gerne have Mikael Uhre, selvom det nok ikke er helt realistisk. Jeg ville gerne have ham for et par år siden, og syntes stadigvæk han har noget vi virkelig godt kunne bruge.

Regler for indlæg