Side 108 af 120 FørsteFørste ... 85898106107108109110118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,071 til 1,080 af 1199
    Jeg synes stadig denne MJ saga har været utroligt længe undervejs. Hvis ikke det bliver til et salg, er det en meget ringe lederskab. For så har OB undværet en potentiel start-11 angriber i store dele af opstarten.

Citer Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
    Jeg synes stadig denne MJ saga har været utroligt længe undervejs. Hvis ikke det bliver til et salg, er det en meget ringe lederskab. For så har OB undværet en potentiel start-11 angriber i store dele af opstarten.
    Det har du ret i. Og hverken Helenius eller AK, har gjort det store væsen af sig i træningskampene. Men med en potentiel indtægt på 15 millioner, har JH ikke noget valg.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Tror nu ikke der er tvivl om at Kadrii og Helenius er 1. Og 2. Valg pt. Spørgsmålet er bare om MJ er 3. eller 4. valg..
    Den risiko tager OB gerne for at få 15 millioner i kassen

Citer Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Det har du ret i. Og hverken Helenius eller AK, har gjort det store væsen af sig i træningskampene. Men med en potentiel indtægt på 15 millioner, har JH ikke noget valg.
    Jeg er ikke sikker på, at han ville være så langt fra start-11 med en optimal start. Han har både været i Tyskland og USA. Ender det ikke med et salg, ville han ikke være mindre værd til sommer, med de kompetencer han har. 15 mio.... Så er det heller ikke mere i moderne fodbold. Man skal ikke gøre ALT som den evt. købende klub ønsker.

Jeg er ikke sikker på, at han ville være så langt fra start-11 med en optimal start. Han har både været i Tyskland og USA. Ender det ikke med et salg, ville han ikke være mindre værd til sommer, med de kompetencer han har. 15 mio.... Så er det heller ikke mere i moderne fodbold. Man skal ikke gøre ALT som den evt. købende klub ønsker.
    OB er ikke i en situation, hvor der kan siges nej til 15 millioner.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Søborg
    Hvis nu OB skal have en ny HB, hvad så med Aniyempe fra EfB. Undskyld hvis stavet forkert, men det ændrer ikke på, at han er god.

Citer Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Hvis nu OB skal have en ny HB, hvad så med Aniyempe fra EfB. Undskyld hvis stavet forkert, men det ændrer ikke på, at han er god.
    Han er nok allerede et pænt stykke over OBs prisklasse.

Citer Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    OB er ikke i en situation, hvor der kan siges nej til 15 millioner.
    Så hvis diverse klubber i tide og utide har i sinde at tilse vores spillere, skal vi bare sende afsted? Det har jeg ikke set før andre steder

Så hvis diverse klubber i tide og utide har i sinde at tilse vores spillere, skal vi bare sende afsted? Det har jeg ikke set før andre steder
    til 15 mill?? JA

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Søborg
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...i-svensk-klub/
    Har han nogensinde været på tale til OB, eller er det bare noget spin?

Regler for indlæg