Side 97 af 120 FørsteFørste ... 47879596979899107 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 970 af 1199
    Citer Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Klubben er jo stadig afhængig af indtægter på salg af spillere i stort set hvert vindue, så det spiller jo nok ind. Uden at have noget i det, kunne en klub som Red Bull Salzburg måske også være en bejler til MJ.
    Østrig lukker 6.feb, så det var faktisk ikke noget helt dumt bud. Ellers kunne det være USA, Rusland eller de nordiske lande. Økonomisk kan man jo lidt håbe på en russisk klub, men det lyder lidt hårdt for Mathias selv.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Østrig lukker 6.feb, så det var faktisk ikke noget helt dumt bud. Ellers kunne det være USA, Rusland eller de nordiske lande. Økonomisk kan man jo lidt håbe på en russisk klub, men det lyder lidt hårdt for Mathias selv.
    Ja- det lyder som et fint bud, og jeg vil da også mene at Rusland er for stor en mundfuld. Norge/Sverige .. hmm bob bob, så kan han vel lige så godt blive hvor han er, og det håber jeg så han gør.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja- det lyder som et fint bud, og jeg vil da også mene at Rusland er for stor en mundfuld. Norge/Sverige .. hmm bob bob, så kan han vel lige så godt blive hvor han er, og det håber jeg så han gør.
    Top2-3 stykker i Skandinavien er vel stadig et spring frem i forhold til OB .. bare tilskuere og mulighed for at spille europæisk ... sikkert også løn og vindue til udenlandske klubber ...

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med de vinduer der stadig er åbne gætter jeg på Rosenborg eller et sommer skifte til Gladbach.
    Rusland,USA og Kina lyder usandsynligt
    Med mindre, selvfølgelig, at det kan være med til at forklare OB’s bemærkelsesværdigt store interesse i at lade MJ gå. At der ligger et tocifret bud fra Rusland, USA eller Kina.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Top2-3 stykker i Skandinavien er vel stadig et spring frem i forhold til OB .. bare tilskuere og mulighed for at spille europæisk ... sikkert også løn og vindue til udenlandske klubber ...
    Joh, men jeg ser ingen bedre muligheder for spilletid, end at blive i OB .. der er jo ingen garanti for spilletid i hverken Molde eller Malmø
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Joh, men jeg ser ingen bedre muligheder for spilletid, end at blive i OB .. der er jo ingen garanti for spilletid i hverken Molde eller Malmø
    Men det har lugter ærligt talt også en del af, at OB er meget interesserede i at sælge Mathias. Når man lader en spiller være så meget fraværende i en opstart, så tyder det på, at man er meget opsatte på, at han skal lande en aftale andetsteds. Det er altså normalt kun noget vi ser, når det handler om spiller der i den grad er i udkanten af truppen. Hvis Mathias har indtrykket af, at OB er opsatte på at få ham afsat, og vejen til spilletid her måske heller ikke ser super nem ud her i nærmeste fremtid, så kan jeg da snildt se, hvorfor han også ville være interesseret i at komme videre.

I følge Lasse Vøge på Twitter, så er OB og den anden klub enig om en pris, så nu er det bare op til MJ om det er noget han vil.

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Men det har lugter ærligt talt også en del af, at OB er meget interesserede i at sælge Mathias. Når man lader en spiller være så meget fraværende i en opstart, så tyder det på, at man er meget opsatte på, at han skal lande en aftale andetsteds. Det er altså normalt kun noget vi ser, når det handler om spiller der i den grad er i udkanten af truppen. Hvis Mathias har indtrykket af, at OB er opsatte på at få ham afsat, og vejen til spilletid her måske heller ikke ser super nem ud her i nærmeste fremtid, så kan jeg da snildt se, hvorfor han også ville være interesseret i at komme videre.
    Enig. Men jeg må indrømme, at jeg godt nok synes det er ærgerligt. Vi har for en gangs skyld et talent med meget tydelige spidskompetencer af den slags, der kan blive rigtig mange penge værd, hvis han får et større eller mindre gennembrud i suppen. Og med enten en kommende top-6 kamp, hvor vi ikke vil have mange chancer for at være med, hvor det er rigtig sjovt, eller et nedrykningsspil, hvor vi formentlig vil være udenfor overhængende fare, burde der imo være rigeligt med muligheder for at give ham spilletid.

Citer Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    I følge Lasse Vøge på Twitter, så er OB og den anden klub enig om en pris, så nu er det bare op til MJ om det er noget han vil.
    Er vel også stort set det OB selv siger på hjemmesiden. Hvis han vidste noget andet end os andre burde han kende klubben eller landet.
    Kan nu heller ikke finde det du henviser til på hans profil

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det virker forhastet, han vil rejse ud på et tidspunkt hvor han ER blevet prøvet i superligaen og altså reelt ikke var god nok.
    Han burde vente og det burde OB også ... men altså, det er jo ikke min sag :D.
    Er det ikke et 'problem' hos mange unge spillere i dag?
    De vil gerne afsted i en ung alder, og et eller andet sted er det vel forståeligt nok. Det er jo ikke sikkert de får chancen igen.

Regler for indlæg