Side 55 af 57 FørsteFørste ... 5455354555657 SidsteSidste
Viser resultater 541 til 550 af 563
    Citer Oprindeligt indsendt af LarsenDK Se indlæg
    Er jeg den eneste, som godt gad se Finbogason i den stribede?
    Ja

Hvis han kan banke os i top 6 og afgøre pokalfinalen for os vil det jo være en super signing. Vi mangler en bomber og han kunne godt være en løsning på trods af sin alder.

Håber jeg
    Jesper Hansen :

Jungletrommerne siger at vi Michelsen helst ser angribere med fart i sit system, så jeg tror næppe han er aktuel. Det vil godt nok også være uambitiøst at hente en middelmådig angriber på 32 år, så ringe synes jeg nu ikke dem vi har i forvejen er

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jungletrommerne siger at vi Michelsen helst ser angribere med fart i sit system, så jeg tror næppe han er aktuel. Det vil godt nok også være uambitiøst at hente en middelmådig angriber på 32 år, så ringe synes jeg nu ikke dem vi har i forvejen er
    Hvad med en fyr som Pål Kirkevold fra Hobro. Efter hans seneste skadesperiode må prisen på ham være faldet. Jeg husker ham som en virkelig giftig angriber som kæmper helt vildt hårdt og jeg mener også han har en ret god speed. Målnæsen fejler ihvertfald ikke noget.
    Vi mangler en angriber med målnæse og power til at supplere Baskim hvis vi vil i top 6.

Vi køber først en angriber, hvis AK og Festersen smutter. Vi har alt for mange lønkroner i det angreb! Desuden har jeg svært ved at se, hvor vi egentlig skal forstærkes. Vi er næsten lige stærke/svage på alle positioner.

Som jeg ser det, kommer det an på hvilken formation JM vil spille. Tvivler på at vi spiller 3-5-2 i foråret, så burde man jo nemlig have gået hårdere efter Tingager...
    Håber lidt vi sælger Gryte nu her, så vi kan komme videre.

4-1-4-1 / 4-3-3

Mande/Oliver

RJL - Ramon - Tverskov - JBL

JD
    Eskesen - CN - JJT - Kadrii

Helenius/AK/MJ

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Vi køber først en angriber, hvis AK og Festersen smutter. Vi har alt for mange lønkroner i det angreb! Desuden har jeg svært ved at se, hvor vi egentlig skal forstærkes. Vi er næsten lige stærke/svage på alle positioner.

Som jeg ser det, kommer det an på hvilken formation JM vil spille. Tvivler på at vi spiller 3-5-2 i foråret, så burde man jo nemlig have gået hårdere efter Tingager...

4-1-4-1 / 4-3-3

Mande/Oliver

JD

Helenius/AK/MJ
    Synes den 3-5-2 gik rigtig godt for os især når Ryan og Barrett begge er klar. Så håber vi giver denne formation ikke op. Nu sagde JM at han vil bytte systemet afhængigt af modstander og kanpforløb og synes det er rigtig godt med variabilitet der. Synes det var Kents største fejl at sidde alt for tungt og stædigt på ét system uafhængigt om det koster.
    Så har i første prioritet en midtforsvarer. Desuden er vi tynd på vb/venstre wingback. Desler/Kløve som backup var ikke overbevisende. Desler søger lang tid nu for sin bedste form og Kløves defensive evner er ringe.
    At en angriber med mål i støvlerne er altid velkommen er selvskriven men er enig at det kræver at en eller to af de andre rykker. Nu er Gladbach ja åbenbart ret interesset i MJ. Håber ham bliver nok i OB men hvis det bliver ham som rykker så har vi i hvert fald brug for en angriber med speed i benene.
    Og selvom man kan altid steppe op med noget så synes vores midtbanefolk udvikler sig ret godt under JM så kan ret god leve med de vi har.

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hvad med en fyr som Pål Kirkevold fra Hobro. Efter hans seneste skadesperiode må prisen på ham være faldet. Jeg husker ham som en virkelig giftig angriber som kæmper helt vildt hårdt og jeg mener også han har en ret god speed. Målnæsen fejler ihvertfald ikke noget.
    Vi mangler en angriber med målnæse og power til at supplere Baskim hvis vi vil i top 6.
    OB har ikke mulighed for at købe ham.
    Hobro sælger selvfølgelig ikke nu.
    De venter, får ham i form igen og derefter sælger de (kontrakt til 2021).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

4-1-4-1 / 4-3-3

Mande/Oliver

JD

Helenius/AK/MJ
    Hvorfor tror du ikke vi forstætter med en 3/5-mands bagkæde? Jeg forventer bestemt man forsøger at holde fast i det, der fungerede. Tror ikke man havde økonomien til at være med ift. Tingager, men jeg tænker man henter en ind til forsvaret. Måske en yngre spiller som gardering.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Hvorfor tror du ikke vi forstætter med en 3/5-mands bagkæde? Jeg forventer bestemt man forsøger at holde fast i det, der fungerede. Tror ikke man havde økonomien til at være med ift. Tingager, men jeg tænker man henter en ind til forsvaret. Måske en yngre spiller som gardering.
    Det er vel et udtryk for personalemangel hvis vi ikke spiller 3-5-2 i foråret, det vil absolut kræve at der findes en spiller der kan konkurrere med de 3 mand der er kampdygtige i truppen pt. at fortsætte med det system. Jeg kan nu også godt lide 4-1-4-1 opstillingen hvis det ikke lykkes at finde en stærk cf'er, men det vil jo ændre lidt på vores backs løbemønstre, men på midtbanen vil der sikkert blive lidt mere plads til vores bedste kreatør, JJT.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Regler for indlæg