Side 53 af 61 FørsteFørste ... 3435152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 521 til 530 af 601
    Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    SPEKULACE!Bohemka está interessado em Kamil Vacka, que atualmente trabalha no clube dinamarquês de Odense BK. Vacek está no Superlize dinamarquês há seis meses, mas acaba de disputar duas partidas do campeonato (sempre por alguns minutos) e uma copa (também no final da partida)

Til dem der er stærke i portugisisk så rygtes Kamil Vacek til Tjekkiet

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    SPEKULACE!Bohemka está interessado em Kamil Vacka, que atualmente trabalha no clube dinamarquês de Odense BK. Vacek está no Superlize dinamarquês há seis meses, mas acaba de disputar duas partidas do campeonato (sempre por alguns minutos) e uma copa (também no final da partida)

Til dem der er stærke i portugisisk så rygtes Kamil Vacek til Tjekkiet
    Hvor kommer informationen fra?

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvor kommer informationen fra?
    Twitter

Kunne Agon muccoli måske være en mulighed? Dygtig spiller og kæmpe potientale. Dog diciplinære problemer

Citer Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
    Kunne Agon muccoli måske være en mulighed? Dygtig spiller og kæmpe potientale. Dog diciplinære problemer
    Tvivler stærkt. Tænker ikke midtbanen bliver suppleret specielt meget før at der ryger 2-3 stykker. Han er helt sikkert en interessant spiller, men timingen er dårlig. Han er sikkert ikke god nok til at glide direkte ind i startopstillingen, og hvad skal vi så forvente os?

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
    Han træner med i EfB den næste tid .. er han offensiv kreativ spiller á la Falk. Hvis han er kunne vi helt sikkert godt bruge ham. Hvad består de diciplinære problemer i, i Vejle?
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han træner med i EfB den næste tid .. er han offensiv kreativ spiller á la Falk. Hvis han er kunne vi helt sikkert godt bruge ham. Hvad består de diciplinære problemer i, i Vejle?

Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Ham og Adolfo kunne slet ikke sammen. Det er i hvert fald hvad jeg hører fra mine kilder.
    Ok- der står noget lign. på bold.dk. Der nævnes i kommentarsporet at han "tabte magtkampen til Sormani" hvad det så må indebærer.
    Believe OB

Og jeg hører at det er fordi han er doven og ganske umoden ift det at være proffesionel sportsudøver.
    Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB pt

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og jeg hører at det er fordi han er doven og ganske umoden ift det at være proffesionel sportsudøver.
    Så nej tak herfra. Han er desuden til prøvetræning i EfB pt
    Kommentarsporet på bold.dk nævner også at han mente han var god nok til at spille uden at træne godt hele ugen. Det er endnu ikke forbudt at blive klogere, og måske er han blevet det de seneste sæsoner.
    Believe OB

Regler for indlæg