Side 50 af 120 FørsteFørste ... 40484950515260100 ... SidsteSidste
Viser resultater 491 til 500 af 1199
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Liverpool spillede med en 16 årig i midterforsvaret i går. Det gik så heller ikke specielt godt :)
    Han gjorde det okay. Man ligner altså en der kunne spise vores U17 drenge med mælk på

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Har en mærkelig fornemmelse, uden at vide en flyvende fis, af at der kommer til at ske mere, end man skulle tro. Så jeg gætter på 4 spillere ud (tæller KEP som den ene) og 2-3 ind. Sikkert tæt på deadline day. Men det er total fornemmelse, for fornuften siger, at du har ret.
    Som det ser ud nu så skal der ske noget. Vores forsvar er ultra tyndt med Ludwig skadet og KEP væk. Vores angreb er uskarpt så jeg vil mene vores hold skriger på en bomber, hvis vi altså mener det alvorligt mht top 6. Ellers bliver vi ædt af hold som AaB og AGF.

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Som det ser ud nu så skal der ske noget. Vores forsvar er ultra tyndt med Ludwig skadet og KEP væk. Vores angreb er uskarpt så jeg vil mene vores hold skriger på en bomber, hvis vi altså mener det alvorligt mht top 6. Ellers bliver vi ædt af hold som AaB og AGF.
    Obbekjær er bestemt et stort talent, klart det største af dem jeg har set ... men det ville være modigt at bruge ham som reserve.
    Han er trods alt slet ikke voksen og er uprøvet på superliganiveau, hvis det skete ville jeg dog heppe på ham :D!
    U19 skal i ikke håbe på, der er ingen med niveau til suppen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Obbekjær er bestemt et stort talent, klart det største af dem jeg har set ... men det ville være modigt at bruge ham som reserve.
    Han er trods alt slet ikke voksen og er uprøvet på superliganiveau, hvis det skete ville jeg dog heppe på ham :D!
    U19 skal i ikke håbe på, der er ingen med niveau til suppen.
    Mon ikke han kunne bruges de få minutter det forhåbentligt bliver aktuelt i foråret? Uanset hvad har OB kun 6 betydende kampe i foråret.
    De sidste 10 er reelt uden nogen betydning uanset hvor de havner.

Mon ikke han kunne bruges de få minutter det forhåbentligt bliver aktuelt i foråret? Uanset hvad har OB kun 6 betydende kampe i foråret.
    De sidste 10 er reelt uden nogen betydning uanset hvor de havner.
    Tjo, FCM, Brøndby og evt, OB/Aab er vel favoritter til pokalen så en 4. Plads og europæisk er vel en mulighed hvis vi kommer i top 6.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Tjo, FCM, Brøndby og evt, OB/Aab er vel favoritter til pokalen så en 4. Plads og europæisk er vel en mulighed hvis vi kommer i top 6.
    Vi har intet at gøre i det selvskab for nuværende. Hvad skal vi med en tur til Albanien eller Andorra? Det er penge ud af lommen, med efterfølgende nedtur i superligaen. Og næste sæson bliver der 3 nedrykkere. Der skal alle sejl sættes ind på overlevelse.

Vi har intet at gøre i det selvskab for nuværende. Hvad skal vi med en tur til Albanien eller Andorra? Det er penge ud af lommen, med efterfølgende nedtur i superligaen. Og næste sæson bliver der 3 nedrykkere. Der skal alle sejl sættes ind på overlevelse.
    Okay, har det fuldstændig omvendt. Tror at det at komme i Europa vil være så stor en gevinst for selvforståelsen blandt fans og spillere at det ville være en kæmpe gevinst på længere sigt. Det at JM er igang med et projekt der rykker og på trods af en forfærdelig start kunne tage en 4. plads og europæisk ville gøre en del for næste sæson. Hvis vi så kan kombinere det med den officielle annoncering af et fedt nyt træningsanlæg tror jeg at der kunne blive en ret optimistisk stemning hos fans og evt. også gøre os mere attraktive spillermæssigt.

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Agon Mucolli er blevet fri af sin kontrakt med Vejle. Kæmpe talent, kæmpe ego. Hvis det ikke var fordi vi havde en midtbanespillere nok til at brødføde 48 hold så var jeg gået efter ham.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Okay, har det fuldstændig omvendt. Tror at det at komme i Europa vil være så stor en gevinst for selvforståelsen blandt fans og spillere at det ville være en kæmpe gevinst på længere sigt. Det at JM er igang med et projekt der rykker og på trods af en forfærdelig start kunne tage en 4. plads og europæisk ville gøre en del for næste sæson. Hvis vi så kan kombinere det med den officielle annoncering af et fedt nyt træningsanlæg tror jeg at der kunne blive en ret optimistisk stemning hos fans og evt. også gøre os mere attraktive spillermæssigt.
    👍

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Jeg tror top-6 i første omgang også vil være et stor gevinst for spillere og fans. Og det ville passe mig fint med ét skridt ad gangen.

Vi står overfor en del udfordringer på spillerfronten, med Myse der forsvinder, meget tænkeligt også Tverskov, samt der temmelig sikkert bliver udskiftning i angrebet.
    Ser ingen grund til vi skal ud og leve op til en 4. plads i næste sæson, samt spille EU.

Bliver vi nr. 4, så tager jeg selvfølgelig det med. Ville være flot. Jeg håber dog på vi tager et skridt frem ad gangen, og ikke 3 frem og 2 tilbage.

Regler for indlæg