Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF den 6.10.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har fået et nyt kamera, som vi lige skal lære at kende. Derfor tog vi det med på Stadion i går, og lavede en lille video derude fra. Det bliver forhåbentligt bedre og bedre, men her er vores første forsøg.

    http://obstruktion.dk/video-fra-ob-agf/

    Comment


      De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på den baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
      Tænker lidt som Limefrugten.
      Last edited by Entusiastens; 07-10-2018, 13:44.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
        Tænker lidt som Limefrugten.
        En forseelse er en forseelse, hvordan i alverden skulle man ellers tackle det? Det koster et frispark, hvis man kommer for sent uden for feltet, også selvom bolden er væk, hvad skal reglen så være, hvis det ikke skal koste et straffespark inde i feltet? Et hjørnespark? Eller måske at OB kan få lov at give den op fra midten?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
          Tænker lidt som Limefrugten.
          Jeg mente nu blot, at jeg godt kan forstå, at det er surt for dem, men ikke at der ikke var straffe tværtimod. Nok også en grund til, at det er Kanstrup, der skaber sig mest, for det er jo ham, der dummer sig.

          Og så er det forøvrigt en 100% chance, når man har Helenius på holdet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg mente nu blot, at jeg godt kan forstå, at det er surt for dem, men ikke at der ikke var straffe tværtimod. Nok også en grund til, at det er Kanstrup, der skaber sig mest, for det er jo ham, der dummer sig.

            Og så er det forøvrigt en 100% chance, når man har Helenius på holdet
            Efter reglerne er der straffe ... helt sikkert, men jeg er ikke enig i reglerne :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              En forseelse er en forseelse, hvordan i alverden skulle man ellers tackle det? Det koster et frispark, hvis man kommer for sent uden for feltet, også selvom bolden er væk, hvad skal reglen så være, hvis det ikke skal koste et straffespark inde i feltet? Et hjørnespark? Eller måske at OB kan få lov at give den op fra midten?
              Jeg ved det ikke, men hvis jeg blev bedt om at tænke over det kunne jeg sikkert godt komme op med noget.
              For mig at se skal straffen så mål med forseelsen, det gør den ikke her ... det tror jeg alle kan se.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg ved det ikke, men hvis jeg blev bedt om at tænke over det kunne jeg sikkert godt komme op med noget.
                For mig at se skal straffen så mål med forseelsen, det gør den ikke her ... det tror jeg alle kan se.
                Kanstrup kommer for sent.

                Han kommer i høj fart og med stor kraft.

                Han kommer med albuen først.

                Han rammer i ryggen.

                Han har ingen chance for at nå bolden.

                Er der nogle af disse punkter du er uenig i?
                Og vil du så have indirekte frispark istedet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg ved det ikke, men hvis jeg blev bedt om at tænke over det kunne jeg sikkert godt komme op med noget.
                  For mig at se skal straffen så mål med forseelsen, det gør den ikke her ... det tror jeg alle kan se.
                  Så stemplinger og farlige tacklinger midt på banen skal vel så give straffespark, ikke?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Så stemplinger og farlige tacklinger midt på banen skal vel så give straffespark, ikke?
                    Nej, der har vi allerede en fin løsning i fodboldloven ... rødt kort.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Kanstrup kommer for sent.

                      Han kommer i høj fart og med stor kraft.

                      Han kommer med albuen først.

                      Han rammer i ryggen.

                      Han har ingen chance for at nå bolden.

                      Er der nogle af disse punkter du er uenig i?
                      Og vil du så have indirekte frispark istedet?
                      Har ikke lige bemærket om det er med albuen, men det er heller ikke vigtigt ... ellers er jeg enig, bortset fra at ingen af dem kan nå bolden og det er det tippende punkt for mig.
                      Foreløbig er frispark, direkte eller indirekte, det bedste jeg kan komme på ... og det ville sikkert også være min foretrukne løsning. (ellers bare gult kort, eller rødt (hvis det er til det) når spillet stopper igen).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Har ikke lige bemærket om det er med albuen, men det er heller ikke vigtigt ... ellers er jeg enig, bortset fra at ingen af dem kan nå bolden og det er det tippende punkt for mig.
                        Foreløbig er frispark, direkte eller indirekte, det bedste jeg kan komme på ... og det ville sikkert også være min foretrukne løsning. (ellers bare gult kort, eller rødt (hvis det er til det) når spillet stopper igen).
                        Kan du så ikke lige se den igen? For Leuwen har hovedet på, så han både kan og når den.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Kan du så ikke lige se den igen? For Leuwen har hovedet på, så han både kan og når den.
                          Det er korrekt, huskede den faktisk som at han slet ikke ramte den, men det ændrer ikke på pointen ... straffen står ikke mål med forseelsen.
                          Der er ikke en chance i situationen
                          Leeuwin header og bliver derefter ramt ... Bundu ville få bolden kort efter. = straffe og et næsten sikkert mål.

                          Ikke fedt i min bog ...
                          Det har intet med OB at gøre det er noget jeg har været opmærksom på i flere år og du kan også høre kommentatorerne være sådan lidt tvivlende og ved ikke om de kommer specifikt ind på det, men tænker det er med baggrund i det samme ... proportion.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Jeppe Tverskov mener, at formationsændringen gjorde, at vi var bedre offensivt i kampen mod AGF. Han mener også, at det ene point er meget vigtigt at få med.

                            http://obstruktion.dk/tverskov-det-e...betyder-meget/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det er korrekt, huskede den faktisk som at han slet ikke ramte den, men det ændrer ikke på pointen ... straffen står ikke mål med forseelsen.
                              Der er ikke en chance i situationen
                              Leeuwin header og bliver derefter ramt ... Bundu ville få bolden kort efter. = straffe og et næsten sikkert mål.

                              Ikke fedt i min bog ...
                              Det har intet med OB at gøre det er noget jeg har været opmærksom på i flere år og du kan også høre kommentatorerne være sådan lidt tvivlende og ved ikke om de kommer specifikt ind på det, men tænker det er med baggrund i det samme ... proportion.
                              Så må Kanstrup jo lade være med at harpunere Leuwin i ryggen med albuen, hvis det ikke er en chance alligevel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej, der har vi allerede en fin løsning i fodboldloven ... rødt kort.
                                Der er da også en god løsning i fodboldloven på Kanstrups mistimede indgreb i feltet, og det hedder straffespark 😉
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X