Side 14 af 17 FørsteFørste ... 41213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 164
    Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Har ikke lige bemærket om det er med albuen, men det er heller ikke vigtigt ... ellers er jeg enig, bortset fra at ingen af dem kan nå bolden og det er det tippende punkt for mig.
    Foreløbig er frispark, direkte eller indirekte, det bedste jeg kan komme på ... og det ville sikkert også være min foretrukne løsning. (ellers bare gult kort, eller rødt (hvis det er til det) når spillet stopper igen).
    Kan du så ikke lige se den igen? For Leuwen har hovedet på, så han både kan og når den.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kan du så ikke lige se den igen? For Leuwen har hovedet på, så han både kan og når den.
    Det er korrekt, huskede den faktisk som at han slet ikke ramte den, men det ændrer ikke på pointen ... straffen står ikke mål med forseelsen.
    Der er ikke en chance i situationen
    Leeuwin header og bliver derefter ramt ... Bundu ville få bolden kort efter. = straffe og et næsten sikkert mål.

Ikke fedt i min bog ...
    Det har intet med OB at gøre det er noget jeg har været opmærksom på i flere år og du kan også høre kommentatorerne være sådan lidt tvivlende og ved ikke om de kommer specifikt ind på det, men tænker det er med baggrund i det samme ... proportion.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Jeppe Tverskov mener, at formationsændringen gjorde, at vi var bedre offensivt i kampen mod AGF. Han mener også, at det ene point er meget vigtigt at få med.

http://obstruktion.dk/tverskov-det-e...betyder-meget/

Det er korrekt, huskede den faktisk som at han slet ikke ramte den, men det ændrer ikke på pointen ... straffen står ikke mål med forseelsen.
    Leeuwin header og bliver derefter ramt ... Bundu ville få bolden kort efter. = straffe og et næsten sikkert mål.

Ikke fedt i min bog ...
    Det har intet med OB at gøre det er noget jeg har været opmærksom på i flere år og du kan også høre kommentatorerne være sådan lidt tvivlende og ved ikke om de kommer specifikt ind på det, men tænker det er med baggrund i det samme ... proportion.
    Så må Kanstrup jo lade være med at harpunere Leuwin i ryggen med albuen, hvis det ikke er en chance alligevel.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Nej, der har vi allerede en fin løsning i fodboldloven ... rødt kort.
    Der er da også en god løsning i fodboldloven på Kanstrups mistimede indgreb i feltet, og det hedder straffespark 😉

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg

Ikke fedt i min bog ...
    Men det er indiskutabelt at Kanstrup kommer for sent med stor kraft lige på manden uden at kunne nå bolden. Det er strafbart alle steder på banen og når det så er i feltet kan dommeren dårligt gøre andet end at give et straffe.
    Det er hårdt for AGF og OB har selv prøvet det men dommeren kan dårligt lade være med at dømme i situationen. Havde det været midt på banen at en spiller var kommet med sådan en eftertackling havde den også givet kort.

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der er da også en god løsning i fodboldloven på Kanstrups mistimede indgreb i feltet, og det hedder straffespark 😉
    Der er vi så bare uenige :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Men det er indiskutabelt at Kanstrup kommer for sent med stor kraft lige på manden uden at kunne nå bolden. Det er strafbart alle steder på banen og når det så er i feltet kan dommeren dårligt gøre andet end at give et straffe.
    Det er hårdt for AGF og OB har selv prøvet det men dommeren kan dårligt lade være med at dømme i situationen. Havde det været midt på banen at en spiller var kommet med sådan en eftertackling havde den også givet kort.
    Enig. Jeg husker en situation i AGF's felt kort forinden, hvor RJL skubber/går hårdt i ryggen på Jens Stage - der fløjter dommeren frispark..... Så skal der vel også fløjtes straffe?

Der er vi så bare uenige :).
    Jeg er nok tilbøjelig til at være enig med dig. Det er et tyndt straffe, og jeg var blevet sur, hvis den blev dømt imod OB. Jeg mener, det bare er en nærkamp, og der må være et vist spillerum for det i fodbold.

Det er mærkeligt at blande noget med chancer ind i det; det er 100% ligegyldigt, om det var en chance eller ej. Det handler udelukkende om, om der var en forseelse. Her kan man mene forskelligt, for det er en diskutabel situation i og med at Kanstrup ikke kan nå at spille bolden. Men det sker tit i feltet, hvor man så går på kroppen i stedet for.

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg er nok tilbøjelig til at være enig med dig. Det er et tyndt straffe, og jeg var blevet sur, hvis den blev dømt imod OB. Jeg mener, det bare er en nærkamp, og der må være et vist spillerum for det i fodbold.

Det er mærkeligt at blande noget med chancer ind i det; det er 100% ligegyldigt, om det var en chance eller ej. Det handler udelukkende om, om der var en forseelse. Her kan man mene forskelligt, for det er en diskutabel situation i og med at Kanstrup ikke kan nå at spille bolden. Men det sker tit i feltet, hvor man så går på kroppen i stedet for.
    Kan sagtens se argumentet, men synes at det springende punkt bliver at Kanstrup ikke kan nå at få en indflydelse på situationen. Leuwen header den derover uanset om Kanstrup fyrer ind i ham eller ej. Så synes ikke så meget at han går på kroppen for at genere som at han jo bare kommer for sent.

Og så pisser det mig bare af at Kanstrup bagefter udtaler at Leuwen bliver bange og vender ryggen til og Kanstrup ikke kan gøre noget. Leuwen er jo allerede i luften og kan ikke gøre fra eller til. Og så er en albue i ryggen med den fart altså heller ikke helt ufarligt.

Regler for indlæg