Side 13 af 17 FørsteFørste ... 31112131415 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 164
    Citer Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har fået et nyt kamera, som vi lige skal lære at kende. Derfor tog vi det med på Stadion i går, og lavede en lille video derude fra. Det bliver forhåbentligt bedre og bedre, men her er vores første forsøg.

http://obstruktion.dk/video-fra-ob-agf/

De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på den baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
    Tænker lidt som Limefrugten.
    Sidst redigeret af Entusiastens : 07-10-2018 kl. 13:44
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
    En forseelse er en forseelse, hvordan i alverden skulle man ellers tackle det? Det koster et frispark, hvis man kommer for sent uden for feltet, også selvom bolden er væk, hvad skal reglen så være, hvis det ikke skal koste et straffespark inde i feltet? Et hjørnespark? Eller måske at OB kan få lov at give den op fra midten?

De første cirka 30 styrer AGF, derefter trækker de sig helt tilbage og på baggrund er det fair nok med uafgjort ... men er ikke enig i de regler der giver en cirka 90% chance på baggrund af den duel.
    Jeg mente nu blot, at jeg godt kan forstå, at det er surt for dem, men ikke at der ikke var straffe tværtimod. Nok også en grund til, at det er Kanstrup, der skaber sig mest, for det er jo ham, der dummer sig.

Og så er det forøvrigt en 100% chance, når man har Helenius på holdet

Citer Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Jeg mente nu blot, at jeg godt kan forstå, at det er surt for dem, men ikke at der ikke var straffe tværtimod. Nok også en grund til, at det er Kanstrup, der skaber sig mest, for det er jo ham, der dummer sig.

Og så er det forøvrigt en 100% chance, når man har Helenius på holdet
    Efter reglerne er der straffe ... helt sikkert, men jeg er ikke enig i reglerne :).

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    En forseelse er en forseelse, hvordan i alverden skulle man ellers tackle det? Det koster et frispark, hvis man kommer for sent uden for feltet, også selvom bolden er væk, hvad skal reglen så være, hvis det ikke skal koste et straffespark inde i feltet? Et hjørnespark? Eller måske at OB kan få lov at give den op fra midten?
    Jeg ved det ikke, men hvis jeg blev bedt om at tænke over det kunne jeg sikkert godt komme op med noget.
    For mig at se skal straffen så mål med forseelsen, det gør den ikke her ... det tror jeg alle kan se.

Jeg er ikke fan.

Jeg ved det ikke, men hvis jeg blev bedt om at tænke over det kunne jeg sikkert godt komme op med noget.
    For mig at se skal straffen så mål med forseelsen, det gør den ikke her ... det tror jeg alle kan se.
    Kanstrup kommer for sent.

Han kommer i høj fart og med stor kraft.

Han kommer med albuen først.

Han rammer i ryggen.

Han har ingen chance for at nå bolden.

Er der nogle af disse punkter du er uenig i?
    Og vil du så have indirekte frispark istedet?

Så stemplinger og farlige tacklinger midt på banen skal vel så give straffespark, ikke?

Citer Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Så stemplinger og farlige tacklinger midt på banen skal vel så give straffespark, ikke?
    Nej, der har vi allerede en fin løsning i fodboldloven ... rødt kort.

Jeg er ikke fan.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Kanstrup kommer for sent.

Han kommer i høj fart og med stor kraft.

Han kommer med albuen først.

Han rammer i ryggen.

Han har ingen chance for at nå bolden.

Er der nogle af disse punkter du er uenig i?
    Og vil du så have indirekte frispark istedet?
    Har ikke lige bemærket om det er med albuen, men det er heller ikke vigtigt ... ellers er jeg enig, bortset fra at ingen af dem kan nå bolden og det er det tippende punkt for mig.
    Foreløbig er frispark, direkte eller indirekte, det bedste jeg kan komme på ... og det ville sikkert også være min foretrukne løsning. (ellers bare gult kort, eller rødt (hvis det er til det) når spillet stopper igen).

Jeg er ikke fan.

Regler for indlæg