Side 11 af 17 FørsteFørste ... 910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 164
    Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Enig.
    Generelt synes jeg AGF spiller hårdt, hvilket er fint med mig. Problemet opstår når de piver helt vildt meget hver gang modstanderne gør det samme eller når dommeren dømmer en af deres svinestreger. De minder mig om Horsens på det punkt.
    Fedt og mega fortjent at vi minimum fik uafgjort.
    Nu har jeg set det straffespark flere gange. Kan ikke se hvorfor de piver sådan. Manden springer jo klart ind i ryggen på Ramon. Det er i min bog et klokkeklart straffe.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nu har jeg set det straffespark flere gange. Kan ikke se hvorfor de piver sådan. Manden springer jo klart ind i ryggen på Ramon. Det er i min bog et klokkeklart straffe.
    Helt enig, Kanstrup kommer for sent i sin “tackling”, at det så sker i luften gør det ikke lovligt, så vidt jeg er orienteret 😊

Citer Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Helt enig, Kanstrup kommer for sent i sin “tackling”, at det så sker i luften gør det ikke lovligt, så vidt jeg er orienteret 😊
    Altså det er jo et latterligt straffe på den måde, at det ikke som sådan har indflydelse på situationen. Det generer jo ikke Ramon i hans hovedstød, og OB var ikke ved at få noget ud af det. På den måde forstår jeg godt, at det er surt for AGF. Men det ændrer jo ikke på, at det er ekstremt klodset lavet af Kanstrup, og der er jo ikke noget st komme efter. Klokkeklart straffe

Skulle vi vi nu ikke prøve at være lidt fair og objektive.. Der var ikke skyggen af straffe. Den slags bliver altså kun dømt i Danmark. Forstår godt AGF's frustration, men så kan de lade vær´ med at lave en OB og pakke sig så hårdt efter en føring. Uafgjort er stadig et mega dårligt resultat, og det var tydeligt at spillerne var nervøse over den pludselige opbakning fra lægterne. Heldigvis fik Janus skældt drengene ud i pausen, og dermed et enkelt point mod et håbløst AGF hold med en endnu mere håbløs "træner".
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Tyndt straffe. Men skønt at få det, så holdet fik belønning for at fin times fodbold, hvor AGF gik helt i defensiv baglås. Når vi nu kom bagud på deres to eneste chancer i kampen - latterlig effektivitet i øvrigt - så er det et fint resultat.

Det er ikke tit de dømmes, men det er reelt nok at dømme den.

Citer Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Skulle vi vi nu ikke prøve at være lidt fair og objektive.. Der var ikke skyggen af straffe. Den slags bliver altså kun dømt i Danmark. Forstår godt AGF's frustration, men så kan de lade vær´ med at lave en OB og pakke sig så hårdt efter en føring. Uafgjort er stadig et mega dårligt resultat, og det var tydeligt at spillerne var nervøse over den pludselige opbakning fra lægterne. Heldigvis fik Janus skældt drengene ud i pausen, og dermed et enkelt point mod et håbløst AGF hold med en endnu mere håbløs "træner".
    Ja, det er ærgerligt når holdet bliver så nervøst over opbakning fra lægterne. Ligesom de blev det da vi dominerede lydsiden på Vejle Stadion.

Men stor respekt for hvad David Nielsen har udrettet. Jo, en træner kan gøre en stor forskel.

Citer Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Men stor respekt for hvad David Nielsen har udrettet. Jo, en træner kan gøre en stor forskel.
    Syntes jeg også at vi er ved at se i OB. David har bare været igang lidt længere

Stor ros til AGF`s fans herfra. De skabte skide god stemning og viste klasse både da børnene løb ind/ud i halvleg samt da det der orkester også spillede.
    Den måde de lavede: Åhhhhhhhhhh hey hey hey til ungerne var bare i orden

Klasse at vi kommer tilbage idag. Men AGF gør virkelig også sig selv en bjørne tjeneste på den måde de spiller de sidste 60 min på. De ville jo intet andet end at forsvare..

Regler for indlæg