Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 33
    Den første homo-superligaspiller, der springer ud, skal have en kæmpe bjørnekrammer, og så skal han ellers behandles fuldstændig ligesom alle andre - dvs hyldes/svines til med alt muligt latterligt, som intet har at gøre med hudfarve, religion eller seksualitet.

Jeg kan ikke lige finde ud af at indsætte billedet, men Daniel Høeghs seneste opslag på Instagram, er vel meget apropos.

Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg kan ikke lige finde ud af at indsætte billedet, men Daniel Høeghs seneste opslag på Instagram, er vel meget apropos.
    Er det ikke bare et foto fra omklædningsrummet m ham og en holdkammerat?? Ikke at det rager mig, hvis han er homoseksuel, så er det helt fint; men jeg undres bare over, at du læser noget seksuelt ind i det billede. Til gengæld ligger hans bryllupsbillede på Instagram, og det er vist ikke en mand i den kjole - så der er måske én, der i så fald bliver overrasket.

Det er dog den mest sindsyge diskussion/tema - det kommer da overhovedet ikke nogen ved, hvilken seksuel preference folk har.

Hvis man ikke kan stoppe sig selv, så lad andre gøre det!!

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Er det ikke bare et foto fra omklædningsrummet m ham og en holdkammerat?? Ikke at det rager mig, hvis han er homoseksuel, så er det helt fint; men jeg undres bare over, at du læser noget seksuelt ind i det billede. Til gengæld ligger hans bryllupsbillede på Instagram, og det er vist ikke en mand i den kjole - så der er måske én, der i så fald bliver overrasket.
    Mon ikke det er billedet med regnbuefarverne på bindet om armen, han tænker på. Og at der så ikke er mere i det end det.

Citer Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Mon ikke det er billedet med regnbuefarverne på bindet om armen, han tænker på. Og at der så ikke er mere i det end det.
    Ah, OK. Det forklarer en del:-)

Citer Oprindeligt indsendt af Omg Se indlæg
    Det er dog den mest sindsyge diskussion/tema - det kommer da overhovedet ikke nogen ved, hvilken seksuel preference folk har.

Hvis man ikke kan stoppe sig selv, så lad andre gøre det!!
    Det er jo netop det der er kernen at det er fuldstændig folks egen sag hvilke sexulalitet folk her, men her udtrykkes der en bekymring for at miljøet omkring fodbold, kan udelukke homoseksuelle, og så er det jo netop ikke folks egen sag, at de bliver afholdt for at dyrke en sport på grund af en tone med sexistiske bemærkninger. Så det er en velmene bekymring og ikke et udtryk for at man vel blande sig i enkeltes preference.

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ah, OK. Det forklarer en del:-)
    Ja, det var billedet med regnbuebindet (troede det var det sidste billede ). Det var ikke fordi jeg ville bidrage til diskussionen som sådan, men der var én der nævnte noget om, når klubben var frontrunner ifm debatten, og så faldt jeg bare tilfældigvis over det billede.

Så jeg mente bare apropos topic, og ikke Høegh. Han har, så vidt jeg ved, en ganske flot ung kvindelig kone.

Regler for indlæg