Side 2 af 11 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 105
    Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Var der ikke tale om, at DBU ville streame alle pokalkampe med Superligahold på DBU Pokalens egen hjemmeside?

Kan da huske, at jeg streamede vores 1-0-sejr i pokalen, da Eskesen blev matchvinder. Har dog ikke forsøgt i denne sæson endnu?
    Det ligner desværre ikke, at det er noget de har fulgt op på i denne sæson:
    https://pokaltv.dbu.dk/live
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Citer Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Iflg. Obstruktion på Twitter, så er det en del af Viaplays aftale, at de ikke må vise andre kampe samtidig med CL, sådan som jeg forstod det. Desværre.

Jeg har prøvet at pinge hhv. P4 Fyn og P3 Liga for at høre, om det er noget de dækker. Jeg har ikke fulgt en kamp i radioen i hundrede år, så ved ikke om der er andre steder man måske kunne følge den?

Skræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..
    Jesper Hansen :

Jakob Michelsen mener, det nærmest er den dårligst mulige lodtrækning for os. Han har stor respekt for Thisted, og han ærgrer sig over, at vi ikke har mere forberedelsestid. Han kommer til at rotere lidt, men det vigtigste er, at det er friske spillere, der skal spille.

http://obstruktion.dk/michelsen-bliv...p-mod-thisted/

Citer Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Jakob Michelsen mener, det nærmest er den dårligst mulige lodtrækning for os. Han har stor respekt for Thisted, og han ærgrer sig over, at vi ikke har mere forberedelsestid. Han kommer til at rotere lidt, men det vigtigste er, at det er friske spillere, der skal spille.

http://obstruktion.dk/michelsen-bliv...p-mod-thisted/
    Grytebust skadet

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
    Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag
    Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.

Citer Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.
    AK skulle også have lidt småproblemer så der er en chance for MJ. Men det lyder ikke som om at det er hans kamp når de står så lavt.
    Så tror det bliver Festersen og Helenius

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Skræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..
    Enig, til sidst spiller Barcelona, Real og et par af de bundløse mod hinanden i en uendelighed ... på det tidspunkt er suppen nok også nede på 6 hold :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Regler for indlæg