Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Thisted-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Pokalkamp Thisted-OB

    Ikke verdens nemmeste lodtrækning. Men mon ikke at vi stiller i noget nær stærkeste opstilling da vi kun har denne og AGF inden landsholdspausen. Så det er vel kun Ryan og Casper der spares og erstattes med Desler og JJ mm nogen andre stadig trækkes med småskader
    Spændende at se om Vacek måske får spilletid

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ikke verdens nemmeste lodtrækning. Men mon ikke at vi stiller i noget nær stærkeste opstilling da vi kun har denne og AGF inden landsholdspausen. Så det er vel kun Ryan og Casper der spares og erstattes med Desler og JJ mm nogen andre stadig trækkes med småskader
    Spændende at se om Vacek måske får spilletid
    Ved du noget om hvordan Thisted er som klub .. er de fysisk monstre som ACH og SdrJyskeE, eller er de et spillende hold? Jeg er enig i at vi bør stille stærkt op, og kun spare de spillere der har absolut behov for det, og det er meget sandsynligt Ryan og CN.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ved du noget om hvordan Thisted er som klub .. er de fysisk monstre som ACH og SdrJyskeE, eller er de et spillende hold? Jeg er enig i at vi bør stille stærkt op, og kun spare de spillere der har absolut behov for det, og det er meget sandsynligt Ryan og CN.
      Nej kender ikke det store til dem. Men forventer at det er et fysisk hold der vil prøve at pakke sig og håbe på at udnytte de 1-2 chancer de nok får

      Comment


        #4
        Er der mulighed for at se den på TV eller nettet noget sted? Der er lidt langt fra København til Thisted sådan en onsdag aften :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
          Er der mulighed for at se den på TV eller nettet noget sted? Der er lidt langt fra København til Thisted sådan en onsdag aften :)
          Arhh, pjat med dig! Hvis du starter turen NU, så kan du sagtens nå det

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
            Er der mulighed for at se den på TV eller nettet noget sted? Der er lidt langt fra København til Thisted sådan en onsdag aften :)
            Jeg kan umiddelbart ikke se den bliver sendt nogen steder desværre. Det er jo også CL dag

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg kan umiddelbart ikke se den bliver sendt nogen steder desværre. Det er jo også CL dag
              Ja kan godt se at tv syntes dansk fodbold skal nedprioiteres så de kan vise en af de enormt spændende kampe Lok Moskva - Schalke og PSG - Røde Stjerne .
              Klart de hellere vil vise et af disse brag af nogle kampe gra en turnering som mere og mere arbejdes hen imod at udelukke små nationer som Danmark så der kan blive plads til flere hold fra de 4 store nationer , man skal jo helst som nr 6 i England kunne træde direkte ind i en mesterholds turnering .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Ja kan godt se at tv syntes dansk fodbold skal nedprioiteres så de kan vise en af de enormt spændende kampe Lok Moskva - Schalke og PSG - Røde Stjerne.
                Iflg. Obstruktion på Twitter, så er det en del af Viaplays aftale, at de ikke må vise andre kampe samtidig med CL, sådan som jeg forstod det. Desværre.

                Jeg har prøvet at pinge hhv. P4 Fyn og P3 Liga for at høre, om det er noget de dækker. Jeg har ikke fulgt en kamp i radioen i hundrede år, så ved ikke om der er andre steder man måske kunne følge den?
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ja kan godt se at tv syntes dansk fodbold skal nedprioiteres så de kan vise en af de enormt spændende kampe Lok Moskva - Schalke og PSG - Røde Stjerne .
                  Klart de hellere vil vise et af disse brag af nogle kampe gra en turnering som mere og mere arbejdes hen imod at udelukke små nationer som Danmark så der kan blive plads til flere hold fra de 4 store nationer , man skal jo helst som nr 6 i England kunne træde direkte ind i en mesterholds turnering .
                  Ja, det er hæsligt. Moderne fodbold viser sit grimme ansigt..

                  Comment


                    #10
                    Var der ikke tale om, at DBU ville streame alle pokalkampe med Superligahold på DBU Pokalens egen hjemmeside?

                    Kan da huske, at jeg streamede vores 1-0-sejr i pokalen, da Eskesen blev matchvinder. Har dog ikke forsøgt i denne sæson endnu?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Var der ikke tale om, at DBU ville streame alle pokalkampe med Superligahold på DBU Pokalens egen hjemmeside?

                      Kan da huske, at jeg streamede vores 1-0-sejr i pokalen, da Eskesen blev matchvinder. Har dog ikke forsøgt i denne sæson endnu?
                      Det ligner desværre ikke, at det er noget de har fulgt op på i denne sæson:
                      https://pokaltv.dbu.dk/live
                      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                        Iflg. Obstruktion på Twitter, så er det en del af Viaplays aftale, at de ikke må vise andre kampe samtidig med CL, sådan som jeg forstod det. Desværre.

                        Jeg har prøvet at pinge hhv. P4 Fyn og P3 Liga for at høre, om det er noget de dækker. Jeg har ikke fulgt en kamp i radioen i hundrede år, så ved ikke om der er andre steder man måske kunne følge den?

                        Skræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-til-loerdag/

                          Comment


                            #14
                            Jakob Michelsen mener, det nærmest er den dårligst mulige lodtrækning for os. Han har stor respekt for Thisted, og han ærgrer sig over, at vi ikke har mere forberedelsestid. Han kommer til at rotere lidt, men det vigtigste er, at det er friske spillere, der skal spille.

                            http://obstruktion.dk/michelsen-bliv...p-mod-thisted/

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Jakob Michelsen mener, det nærmest er den dårligst mulige lodtrækning for os. Han har stor respekt for Thisted, og han ærgrer sig over, at vi ikke har mere forberedelsestid. Han kommer til at rotere lidt, men det vigtigste er, at det er friske spillere, der skal spille.

                              http://obstruktion.dk/michelsen-bliv...p-mod-thisted/
                              Grytebust skadet

                              Comment

                              Working...
                              X