Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Pokalkamp Thisted-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ryan og Bashkim bliver hjemme for ikke at blive overbelastede af 3 kampe på 6 dage. Så mon ikke angrebet bliver AK og Helenius
      Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag
        Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det kommer selvfølgelig an på om Helenius stadig ligger syg. Ellers må det være MJ. Det skal heller ikke forbavse mig at MJ får en startplads uanset hvad. Vi vil jo gerne true dybt og der vil han være den bedste at få ind, når nu Bashkim ikke er med. Kunne også godt forestille mig Eske får en pause. Greve bankede angiveligt på til en startplads i weekenden, så han skal vel have lov at vise hvem der skal starte på lørdag
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Klart at Helenius ikke starter hvis han er syg. Jeg tror ikke JM skifter på så mange pladser som du nævner der, når Bashkim og Ryan bliver hjemme.
          AK skulle også have lidt småproblemer så der er en chance for MJ. Men det lyder ikke som om at det er hans kamp når de står så lavt.
          Så tror det bliver Festersen og Helenius

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Skræmmende hvis UEFA samtidig med de udelukker de små lande også sørger for at spærre for dækningen at de nationale liga/cup kampe ..
            Enig, til sidst spiller Barcelona, Real og et par af de bundløse mod hinanden i en uendelighed ... på det tidspunkt er suppen nok også nede på 6 hold :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Enig, til sidst spiller Barcelona, Real og et par af de bundløse mod hinanden i en uendelighed ... på det tidspunkt er suppen nok også nede på 6 hold :D.
              Hvem er de bundløse? Hedder de ikke Vanløse?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvem er de bundløse? Hedder de ikke Vanløse?
                City, Chelsea og PSG især ... + en helvedes masse andre efterhånden, med ikke helt så mange penge.

                De her klubber hvor en milliardær køber skidtet og så bare hælder penge ud til højre og venstre og kører med vanvittige underskud, på mystisk vis uden at komme i konflikt med FFP (for det meste) ... eller med sanktioner så latterlige at de ikke opvejer fordelen ved at snyde.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...chance-mod-ob/
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Oliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.

                    http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Oliver Christensen ser frem til at skulle spille endnu en kamp i pokalturneringen, og han føler sig også klar til at stå kampen mod AGF på lørdag, hvis det skulle blive aktuelt.

                      http://obstruktion.dk/oliver-c-pokal...er-min-chance/
                      Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..
                        Jeg tror på ham . Bliver fedt at se ham an i et par kampe
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg tror på ham . Bliver fedt at se ham an i et par kampe
                          Min point var at det kan vi jo ikke i aften mm man tager til Thisted

                          Comment


                            #28
                            https://nordjyske.dk/nyheder/mange-a...9-cf0cabd5873f

                            Thisted kommer med et halvt 2. hold. Burde være en overkommelig opgave.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Min point var at det kan vi jo ikke i aften mm man tager til Thisted
                              jamen det er jo kun en smuttur på 140 km for mig ;-) ... det er jo ikke meget længere end jeg har til Odense
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja det bliver spændende “ikke at se” om han er klar..
                                Ja det er ærgerligt at man ikke kan få ham set an i dag, men jeg håber da der er minimum en forumbruger som er i Thisted i aften og kan berette lidt.
                                Ellers lyder det godt nok ikke til vi møder et mandskab som tager pokalen særlig højtideligt, når de vælger at stille med 7-8 nye. Det bør vi klare rimelig komfortabelt

                                Comment

                                Working...
                                X