Side 6 af 6 FørsteFørste ... 456
Viser resultater 51 til 55 af 55
    Citer Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!

Jaa jeg tror det er blevet noteret at du ikke kan lide " kom alle mand " ;-)
    Jesper Hansen :

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Det eneste jeg kan høre/ har hørt, er de 7-8 forsøg på at starte " kom alle mand" ... Pinligere end at være ude og se B1909 og deres tællen fra 1-9.!
    Så dårlig er det nu ikke. Lige som holdet: startede lidt gennemsnitlig, gik i kælderen med Agfs scoring og kæmpede sig igen i kampen uden år være prangende.

Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Var du på stadion? Nej, det toppede da på ingen måde og når der blev startet noget døde det alt for hurtigt ud, men i forhold til det er et helt nyt projekt og en tribune fyldt med irriterende gymnasie elever med fribilletter så kunne det have været langt værre.
    Fuldstændigt enig.

Altså der var da momenter idag hvor stemningen var okay. Men efter vi kom bagud 0-2 så ja dødede det fuldstændig ud. Og i anden halvleg var det også meget svingende. Og man kan lide dem eller ej. De uofficielle mangler til at skabe stemning det hører man så tydeligt nu. Mange ikke stemningsskabere placere sig desværre i stemningsområdet og mange af de andre kan åbenbart kun synge med på "kom alle mand"

Regler for indlæg