Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    For alle på uni og lignende:

    Gratis adgang fra 14-15 ved fremvisning af studiekort.
    Huh?

    Har du et link til det?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
      Huh?

      Har du et link til det?
      En flyer jeg fandt på skolen. Kunne ikke lægge billede op.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        En flyer jeg fandt på skolen. Kunne ikke lægge billede op.
        Ah, okay- tak for forsøget.

        Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
          Ah, okay- tak for forsøget.

          Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?
          Det er farligt at love, men jeg har bestemt tænkt mig at gøre forsøget.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Har ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?

            Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁
            Kan være det er mig der har misset noget, men hvem er "den største der aldrig har spillet i striber" ?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Kan være det er mig der har misset noget, men hvem er "den største der aldrig har spillet i striber" ?
              Jeg gætter Kim Larsen.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Der er stadig lidt tvivl om nogle spillere til kampen mod AGF, men Jakob Michelsen vil ikke bruge det som undskyldning.

                http://obstruktion.dk/michelsen-kunn...de-marienlyst/

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Jeg gætter Kim Larsen.

                  MvH ChrisOB
                  Gættede jeg også selv på, men synes ikke jeg kunne se noget nævnt nogle steder.

                  Men i så fald en god gestus👍👍

                  Comment


                    #24
                    Det meldes at AGF kommer med 700-1000fans. Så der skal godt nok kæmpes fra alle på tribunen hvis ikke vi skal trykkes helt ned

                    Comment


                      #25
                      Var nogen i Ådalen og ved om Grytebust bliver klar til kampen?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Var nogen i Ådalen og ved om Grytebust bliver klar til kampen?
                        SFÅ var og lavede en optaktsudsendelse, hvor de bla. snakkede med Gryte. Jeg synes, at det lyder som om, at han spiller. Han vil i hvert fald gerne, men det er ikke endeligt afgjort endnu.
                        Han fik et lille "riv" i kampen mod AaB.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          SFÅ var og lavede en optaktsudsendelse, hvor de bla. snakkede med Gryte. Jeg synes, at det lyder som om, at han spiller. Han vil i hvert fald gerne, men det er ikke endeligt afgjort endnu.
                          Han fik et lille "riv" i kampen mod AaB.
                          Tak. Så lad os håbe ham bliver klar.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                            Det meldes at AGF kommer med 700-1000fans. Så der skal godt nok kæmpes fra alle på tribunen hvis ikke vi skal trykkes helt ned
                            Fyns Politi melder op mod 1200 gymnaster: http://www.mynewsdesk.com/dk/fyns-po...oerdag-2741005 og forventer omkring 10k tilskuere på stadion.
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              #29
                              Ryan Johnson Laursen ser frem til kampen mod AGF, der har en lille historik med ham og Mikanovic. Han tror på en intens kamp, som OB vinder.

                              http://obstruktion.dk/ryan-johnson-v...straa-mod-agf/

                              Comment


                                #30
                                Grytebust yderst tvivlsom. Så der udtages 3 målmænd til i morgen

                                https://www.fyens.dk/fodbold/Grytebu...rtikel/3290379

                                Comment

                                Working...
                                X