Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    19 mands trup

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-agf-2/

    Comment


      #32
      KEP,Fester,Yao,Harboe,Frøkjær,Kløve og Vacek ude af truppen

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        KEP,Fester,Yao,Harboe,Frøkjær,Kløve og Vacek ude af truppen
        Kløve blev ja skadet sidste uge. Men i hensigt af Vacek taber jeg min tidligere optimisme. Ser ikke ud som om kan blive en forstærkelse.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Kløve blev ja skadet sidste uge. Men i hensigt af Vacek taber jeg min tidligere optimisme. Ser ikke ud som om kan blive en forstærkelse.
          Nej det ser ikke super godt ud. Lad os se til foråret. Hvis han stadig er ude i kulden der må han videre i systemet

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nej det ser ikke super godt ud. Lad os se til foråret. Hvis han stadig er ude i kulden der må han videre i systemet
            Ja, men en erfaren spiller skulle være tættere på holdet med den tid ham er nu allerede i klubben Så lugter mere som "over-the-top" end som "erfaren", desværre.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              AGF melder Backman, Andre Riel og Bror Blume ude med skader, samt 2 andre som næppe ville være i betragtning alliwl.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Kløve trænende så vidt jeg ved også for sig selv idag sammen med fyssen

                Comment


                  #38
                  Dagens FS gætter på at Grytebust starter på banen i dag, men truppen er stadig med både OC og Bernat. Der spekuleres i at det er en meget svær kamp at få SL-debut for OC, med GFs fysiske spil hvor de gerne kyser modspilleren med en tackling der ikke rammer bolden. De er naturligvis også opmærksomme på Grytebust skade at der er risiko for at forværre tilstanden, og at han så må holde en længere pause. Jeg tror OC får debuten i dag .. det er jo iøvrigt samme modstander som Lars Høgh debuterede mod.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Dagens FS gætter på at Grytebust starter på banen i dag, men truppen er stadig med både OC og Bernat. Der spekuleres i at det er en meget svær kamp at få SL-debut for OC, med GFs fysiske spil hvor de gerne kyser modspilleren med en tackling der ikke rammer bolden. De er naturligvis også opmærksomme på Grytebust skade at der er risiko for at forværre tilstanden, og at han så må holde en længere pause. Jeg tror OC får debuten i dag .. det er jo iøvrigt samme modstander som Lars Høgh debuterede mod.

                    Det vil være tåbeligt at stille med en målmand som ikke er 100% klar .
                    Giv da vores unge mand chancen , det vil booste ham helt vildt at træde ind på godt fyldt stadion .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      http://obstruktion.dk/ob-er-helt-klar-til-agf/

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det vil være tåbeligt at stille med en målmand som ikke er 100% klar .
                        Giv da vores unge mand chancen , det vil booste ham helt vildt at træde ind på godt fyldt stadion .
                        Jeg så Grytebust igår til træning og han kunne både redde og bevæge sig, problemet lå i udsparkene, hvor det var tydeligt han var hæmmet. Mod slutningen af træningen stod Gryte sammen med JM, målmandstræneren og den fysiske træner og snakkede alvorligt om noget, og jeg mener grangiveligt, jeg hørte ordet "scanning" og noget om at "tage chancen"? For mig lignede det at de diskuterede om de skulle tage chancen med at lade ham spille.

                        Jeg tror Gryte selv vil spille, men mit bud er at de ikke tager chancen. JM lignede én der var skeptisk.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #42
                          Grytebust spiller!
                          Gryte
                          Leeuwin Tverskov Ludwig
                          Ryan CN JD Eske Barrett
                          AK Bashkim
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

                            Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

                              Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.
                              De meste der har vel købt tre eller fire billetter for at væksle pladsen under kampen den en eller anden gang...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/

                                Hold nu kæft hvor er 3F-tribunen udsolgt! Aldrig i mit liv har jeg da set en så udsolgt tribune.
                                tænk sig engang ikke engang der kan de melde troværdigt ud
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X