Side 4 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 55

KEP,Fester,Yao,Harboe,Frøkjær,Kløve og Vacek ude af truppen

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    KEP,Fester,Yao,Harboe,Frøkjær,Kløve og Vacek ude af truppen
    Kløve blev ja skadet sidste uge. Men i hensigt af Vacek taber jeg min tidligere optimisme. Ser ikke ud som om kan blive en forstærkelse.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kløve blev ja skadet sidste uge. Men i hensigt af Vacek taber jeg min tidligere optimisme. Ser ikke ud som om kan blive en forstærkelse.
    Nej det ser ikke super godt ud. Lad os se til foråret. Hvis han stadig er ude i kulden der må han videre i systemet

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej det ser ikke super godt ud. Lad os se til foråret. Hvis han stadig er ude i kulden der må han videre i systemet
    Ja, men en erfaren spiller skulle være tættere på holdet med den tid ham er nu allerede i klubben Så lugter mere som "over-the-top" end som "erfaren", desværre.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    AGF melder Backman, Andre Riel og Bror Blume ude med skader, samt 2 andre som næppe ville være i betragtning alliwl.

Kløve trænende så vidt jeg ved også for sig selv idag sammen med fyssen

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Dagens FS gætter på at Grytebust starter på banen i dag, men truppen er stadig med både OC og Bernat. Der spekuleres i at det er en meget svær kamp at få SL-debut for OC, med GFs fysiske spil hvor de gerne kyser modspilleren med en tackling der ikke rammer bolden. De er naturligvis også opmærksomme på Grytebust skade at der er risiko for at forværre tilstanden, og at han så må holde en længere pause. Jeg tror OC får debuten i dag .. det er jo iøvrigt samme modstander som Lars Høgh debuterede mod.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Dagens FS gætter på at Grytebust starter på banen i dag, men truppen er stadig med både OC og Bernat. Der spekuleres i at det er en meget svær kamp at få SL-debut for OC, med GFs fysiske spil hvor de gerne kyser modspilleren med en tackling der ikke rammer bolden. De er naturligvis også opmærksomme på Grytebust skade at der er risiko for at forværre tilstanden, og at han så må holde en længere pause. Jeg tror OC får debuten i dag .. det er jo iøvrigt samme modstander som Lars Høgh debuterede mod.

Det vil være tåbeligt at stille med en målmand som ikke er 100% klar .
    Giv da vores unge mand chancen , det vil booste ham helt vildt at træde ind på godt fyldt stadion .
    Jesper Hansen :

Regler for indlæg