Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17
    Citer Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.
    Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er så smukt, når to xenofober skændes om at være den største af slagsen :D.
    Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?

Citer Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Antog du lige deres underidentitet og tilhørsforhold?
    Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
    Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Jeg er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener med underidentitet og tilhørsforhold er jeg ikke inde på.
    Men når de slås om at tale negativt generaliserende om et område, så antager jeg at de mener noget negativt generaliserende om de mennesker der bor i det område ... det er logisk for mig.
    Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞

Citer Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jamen det bliver de mennesker der bor der nok også svært traumatiserede af. Har du overvejet at flytte til Sverige? 😞
    Det er som om du svarer på noget andet end jeg skriver ...

Nej det gør de afgjort ikke da de ikke læser det, jeg påpeger bare xenofobien.

Nej, det har jeg ikke ... har du overvejet at flytte til Bulgarien, altså nu vi er ude i de random statements.

Nok om det :D.

Jeg er ikke fan.

Det er som om du svarer på noget andet end jeg skriver ...

Nej det gør de afgjort ikke da de ikke læser det, jeg påpeger bare xenofobien.

Nej, det har jeg ikke ... har du overvejet at flytte til Bulgarien, altså nu vi er ude i de random statements.

Nok om det :D.
    Svenskerne virker bare til at være så glade for alt med SJW-klang. Og hvis vi skal være korrekte, kan du ikke klassificere en antydning om, at folk i Vollsmose ikke er gode til grammatik, som "fremmedangst". Det er nonsens.

Medmindre du da mener at det drejer sig om en sygelig angst for dårlig grammatik, når det forekommer bestemte steder i Danmark?

Citer Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Nå, så fandt vi da lige ud af hvilken bydel, du stammer fra.
    Jeg stammer ikke fra nogen bydel i Odense. Ligesom Kim Larsen har jeg bare en forkærlighed for byen/klubben. Der er sgu mere stil over at holde med OB selvom man ikke er fra Øen end at holde med Brøndby/FCK som etnisk fynbo. Og så var det bare venligt drilleri at påpege din perle-lingo, det må du kunne tage. Ellers så snup et danskkursus.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Regler for indlæg