Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: AaB - OB, d. 30/9-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Da var han lige ved at kæmpe sig til en friløber...
    Jep AK lige ved og ingenting. Vi Mangler alvorligt en stærk makker til BK

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Da var han lige ved at kæmpe sig til en friløber...
      Og dét er hovedet på sømmet. Han er lige ved. Eller set fra den anden side, altid lidt bagefter.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
        Han løber på intet tidspunkt de ekstra meter eller procenter, når en bold skal jagtes. Det SKAL han sgu som angriber 25-30 minutter inde i kampen. Dét er ladt.
        Syntes lidt hans manglende mål, og de brændte chancer tager fokus lidt væk fra, at han rent faktisk yder et stort løbearbejde, især uden bold.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
          Og dét er hovedet på sømmet. Han er lige ved. Eller set fra den anden side, altid lidt bagefter.
          Du vrøvler. Du blander kvaliteten i hans aktioner sammen med hans arbejdsindsats. Begrebshåndtering på et bare nogenlunde basalt niveau er sgu ikke for meget at forvente :D

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Syntes lidt hans manglende mål, og de brændte chancer tager fokus lidt væk fra, at han rent faktisk yder et stort løbearbejde, især uden bold.
            Hans job er at lade være at brænde chancer. Det udfører han ikke - han må erstattes med noget bedre.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
              Og dét er hovedet på sømmet. Han er lige ved. Eller set fra den anden side, altid lidt bagefter.
              Fair nok. Fremvis mig så en OB spiller der rent faktisk tilkæmper sig sådan nogle chancer selv.

              F.eks. ligesom i starten af de her highlights. http://www.superliga.dk/kamp/2018-20...ndsyssel-ff-ob

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Syntes lidt hans manglende mål, og de brændte chancer tager fokus lidt væk fra, at han rent faktisk yder et stort løbearbejde, især uden bold.
                Kun uden bold, da han sjældent løber sig fri. Da han har muligheden står han 3 meter off side. Tænker også han har mister noget speed.

                Comment


                  #68
                  Godkendt 45 min, synes drengene gør det klogt, giver ikke noget farligt væk i forsvaret og bryder boldene fint, eneste anke er der skulle have stået 2-0

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                    Du vrøvler. Du blander kvaliteten i hans aktioner sammen med hans arbejdsindsats. Begrebshåndtering på et bare nogenlunde basalt niveau er sgu ikke for meget at forvente :D
                    Jeg var netop ude efter kvaliteteten i hans aktioner. Arbejdsindsatsen SKAL være høj som en af de højest lønnede i truppen. Det er da et minimum man kan forlange af enhver ansat i vores klub.

                    Og jeg har netop styr på begreberne - der er ingen grund til at skulle debatere den del - da det altid vil være subjektivt. Jeg ville sgutte holde længe i mit job, hvis jeg arbejdede hårdt, men dårligt.

                    Comment


                      #70
                      Synes vi gav initiativen alt for meget væk de sidste 20 minutter. Vi prøver det kun med lange bolde og håb på kontra. Dermed inviterede vi Aab at spille sig ind i kampen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        ..og jeg som tænkte aaargh, ikke Casper i staropstillingen.. Når man sådan kan tage fejl, ja så kan alt ske i sæsonen. Vi er i hvert fald for gode til at rykke ned.

                        Comment


                          #72
                          Fornutig først halvleg. Det virker som om, at vi er meget mere engagererede i kampen. Kommer i rimelig hurtig pres på boldholder, virker aggressive, vil gerne lave hurtige omstillinger og være direkte. Synes alle mand kan være 1. halvleg bekendt. Det skal bare fortsætte i 2. halvleg så længe kræfterne er til det.

                          Comment


                            #73
                            Og til at supplere min pointe, så synes jeg generelt bare at vi har et helt andet udtryk under JM. Jeg ved godt, vi stadig ligger ringe til, og stadig kan nå at tabe kampen, men 9/10 kampe under Kent sad man med fornemmelsen af, at det ragede spillerne hvad der foregik på banen. Med ankomsten af f.eks. Drachmann og Bashkim får vi langt mere aggressivitet og vilje i vores udtryk.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Synes vi gav initiativen alt for meget væk de sidste 20 minutter. Vi prøver det kun med lange bolde og håb på kontra. Dermed inviterede vi Aab at spille sig ind i kampen.
                              Vi er ikke bedre på bolden må vi erkende, når det er folk som Drachmann, CN og Julius centralt, så vil vi komme til at afgive initiativ. Den her skal kriges hjem, og det kan den også sagtens, farligere er AaB ikke, og vi står solidt når vi kommer ned.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                .... .
                                HELT bestemt. Det er ganske positivt at se. Kadencen skal bare lige holdes oppe, så vi ikke er helt så meget på hælene, som der var tendens til til slut i halvlegen.

                                Comment

                                Working...
                                X