Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: AaB - OB, d. 30/9-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der nogen, der vil være venlig at losse mig hårdt i skridtet? Jeg drømmer åbenbart, og OB har lige vundet/lavet clean sheet to gange i streg baseret på en virkelig solid defensiv. What the fuck is going on?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      To i træk ... jowjo! 😃💪🏻
      Og med AGF hjemme næste gang bliver det også 3.
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
        Af samme grund siger jeg når vi er tidligt i kampen. Når vi når anden halvleg er det fuldt forståeligt at økonomisere med kræfterne. Det er det sgutte så tidligt i kampen.
        På et tidspunkt i slutningen af første halvleg på han så vidt jeg husker som 1 eller 2 på listen over flest løbne meter. At AK er lad er en mærkelig myte, der ikke har så meget på sig..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
          Og masser af John "Faxe" langskud uden for rammen.
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          På et tidspunkt rammer han den lige i røven!
          Minder faktisk en del om Faxes mål for Arsenal 😁

          https://youtu.be/M5WQ8phrh7A

          Comment


            Efter udsmidningen af den uduelige KEP, og en reorganisering af forsvaret, får vi endeligt løn som fortjent, gode nye tider for OB, efter elendighederne under Kent.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              Er der nogen, der vil være venlig at losse mig hårdt i skridtet? Jeg drømmer åbenbart, og OB har lige vundet/lavet clean sheet to gange i streg baseret på en virkelig solid defensiv. What the fuck is going on?
              Rioch strategi. Hurtigt foran og så luk alt af ....
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                Og med AGF hjemme næste gang bliver det også 3.
                Det ville være første gang i 3 år vel at det sker?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Minder faktisk en del om Faxes mål for Arsenal 😁

                  https://youtu.be/M5WQ8phrh7A
                  https://m.youtube.com/watch?v=idt-DsFGD8I
                  Casper og John Faxe må være relateret. Det ser ud som en genetisk overensstemmelse i store dele... ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det begynder efterhånden at ligne noget..
                    I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                    Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                      Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                      Det er sgu da komplet ligegyldigt. Jeg vil hellere have point på bankkontoen end flot spil der fører til nul og niks. Det lort har vi sgu set under Kent Nielsen i alt for lang tid - og hvad bragte det? Nul og fucking ingenting.

                      Og hvad sådan en såkaldt ikke-fan som dig glædes ved fsva. OB kunne vitterligt ikke sige mig mindre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                        Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                        Det er fantastik efter så mange års tørke at se et hold, som pludselig har den rette indstilling, går hårdt ind i duellerne, løber og løber, scorer mål, holder nullet og vinder 2. kamp i træk i ligaen i træk. Der er het helt andet udtryk end de foregående mange år - det glæder man sig fandme over, når man er fan og har været så meget igennem - ENDELIG er der tegn på fremskridt. JA - det er fedt at se på - hvad havde du regnet med - at holdet fra den ene dag til den anden skulle til at sprudle med alt lort i bagagen? Det er sejre der tæller - så er jeg sgu lige glad med, at man har lille boldbesiddelse og hvad man ellers kan klandre holdet for.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                          Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                          Er ikke selv vanvittig imponeret af vores spil pt men vil 1 Billion gange hellere se på det nuværende end det under Kent..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                            Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                            Efter 3 års ørkenvandring med Kent "spil bolden til sidemanden" Nielsen er det en fryd for øjet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

                              Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
                              Jeg er efterhånden ved at være i tvivl om du udelukkende troller. Hvis man, selv fra din "objektive" hest, ikke kan forstå, at man som fan synes en kontrolleret 1-0 sejr på udebane efter en flot arbejdsindsats er fed at se på, så må det næsten være fordi man ikke vil forstå det, men hellere vil være Rasmus Modsat.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Jeg er efterhånden ved at være i tvivl om du udelukkende troller. Hvis man, selv fra din "objektive" hest, ikke kan forstå, at man som fan synes en kontrolleret 1-0 sejr på udebane efter en flot arbejdsindsats er fed at se på, så må det næsten være fordi man ikke vil forstå det, men hellere vil være Rasmus Modsat.

                                Comment

                                Working...
                                X