Side 20 af 22 FørsteFørste ... 101819202122 SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 211
    Citer Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    AAB lykkedes ikke med at spille sig igennem et forsvar der stod dybt, men det ER også sværere at angribe et hold der står sådan, end det er at forsvare på den måde ... så nej, det så heller ikke godt ud fra AAB.

Synes du OB var fede at se på?
    Ja, gu' fanden synes jeg OB var fede at se på. Målsøgende, aggressive i duellerne, kæmpende for hinanden og chanceskabende. Hvis det var dårlig fodbold OB spillede i dag, og som man kan skabe så mange målchancer på, så er jeg stor fan af dårlig fodbold.

Jeg synes også, at det var fedt i dag. Fodbold er krig og følelser, og det stod OB for i dag. Det er meget bedre end under Cunt Nielsen

AAB lykkedes ikke med at spille sig igennem et forsvar der stod dybt, men det ER også sværere at angribe et hold der står sådan, end det er at forsvare på den måde ... så nej, det så heller ikke godt ud fra AAB.

Den her troll skal ties ihjel!

Fight og direktehed er OB's DNA, og det har det altid været.
    Klasse kamp i dag - kunne lige så vel have endt 0-4 til OB.
    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

Det er en smuk tanke at skulle skabe kampene. Hvis man har råd til bedre spillere end de andre, så kan man også med rette forvente det af sit hold - så skal de bare ikke kun vinde, men også spille flot fodbold.
    De penge har vi ikke; og så er det federe at vinde, end at spille bolden pænt rundt og tabe.

I øvrigt er det pudsigt at læse kommentarerne på bold.dk. AaB-fansne mener, at deres hold "spiller håndbold", "er taktisk naive", "spiller tika-taka", "er totalt ufarlige" og alle de andre ting, som man normalt kan læse herinde om OB.

Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er en smuk tanke at skulle skabe kampene. Hvis man har råd til bedre spillere end de andre, så kan man også med rette forvente det af sit hold - så skal de bare ikke kun vinde, men også spille flot fodbold.
    De penge har vi ikke; og så er det federe at vinde, end at spille bolden pænt rundt og tabe.

I øvrigt er det pudsigt at læse kommentarerne på bold.dk. AaB-fansne mener, at deres hold "spiller håndbold", "er taktisk naive", "spiller tika-taka", "er totalt ufarlige" og alle de andre ting, som man normalt kan læse herinde om OB.
    De har vel, som vi har haft det, øjne i hovedet, så det er ikke så underligt de skriver de ting.

Vi har og altid haft penge til at hente bedre spillere, end dem vi har haft, nu tror jeg bare vi for en gangs skyld henter de rigtige spillere og laver en spillestil der passer til dem.

Det kan jeg virkelig godt li. Som når én spiller ikke får tacklet, så prøver den næste, og den næste og evt en tredje til bolden enten er erobret, skubbet ud til indkast eller der bliver begået et, gisp, frispark.

Indstilling, udtryk.

Som man altid burde kende OB på og ikke den blege efterligning, som blev unødigt værre af helt horribelt ringe brug af de midler, der var til rådighed.

MvH ChrisOB

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Citer Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Vendsyssel - KB/B1903 2-1
    AaB - OB 0-1
    Brøndbyerne - Horsens 1-2

Hvilken helt igennem liderlig dag!!
    Haha :-)

Ja jeg var fint underholdt :) Jeg så et OB hold der på alle parametre var bedre end modstanderen. Hvis du leder efter underholdende fodbold vil jeg anbefale dig at droppe superligaen. Der er ingen hold der spiller som du ønsker ...

Citer Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg synes også, at det var fedt i dag. Fodbold er krig og følelser, og det stod OB for i dag. Det er meget bedre end under Cunt Nielsen
    C'Mon, det kan du gøre bedre...
    Jack Jørgensen RAUS!!

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    I forhold til point er der klar bedring for OB, men synes i fans faktisk det er fedt at se på?

Stå dybt og så en stikning eller et langt hug op til en angriber ...
    God fight, fysik, aggressivitet og mod. Krydret med et virkelig klasse mål og flere godt spillede kæmpechancer, samt et sikkert cleansheet.

Ja, hvis man er fan ikke ikke har glemt hvad vi kommer fra, så er det røv fedt.

Tak til Entusiastens for at fremprovokere lidt liv på forumefter en OB-sejr!

Vi smider ikke om os med indlæg, når der er positive resultater fra Ådalen –hele 69 om gårsdagens kamp på 12 timer og 25 minutter.

En sejr på lørdag og vi kan lukke forum

Regler for indlæg