Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Føler mig rimelig overbevist om at vi ikke vinder, jeg mener.. hvorfor skulle vi? Fordi vi slog horsens 4-0 senest? Tror vi skal passe på der ikke går GF i den. Det er alligevel noget tid siden vi har vundet 2 ligakampe i træk.
    Jeg frygter en langsom, tung og uinspireret indsats og et 2-0 nederlag. Ligesom vi plejer efter en sejr.

    JJT eller greve for kløve.
    Helenius (håber på mj) på toppen, ved siden af bashkim.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Føler mig rimelig overbevist om at vi ikke vinder, jeg mener.. hvorfor skulle vi? Fordi vi slog horsens 4-0 senest? Tror vi skal passe på der ikke går GF i den. Det er alligevel noget tid siden vi har vundet 2 ligakampe i træk.
      Jeg frygter en langsom, tung og uinspireret indsats og et 2-0 nederlag. Ligesom vi plejer efter en sejr.

      JJT eller greve for kløve.
      Helenius (håber på mj) på toppen, ved siden af bashkim.
      Jeg har det desværre lidt på samme måde? 2 sejre i træk? Arghhh vel.
      Skal vi ikke huske at selvom vi vandt 4-0 spillede vi elendigt i 3/4 af kampen.

      Jeg sælger den glædeligt for 1p

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg har det desværre lidt på samme måde? 2 sejre i træk? Arghhh vel.
        Skal vi ikke huske at selvom vi vandt 4-0 spillede vi elendigt i 3/4 af kampen.

        Jeg sælger den glædeligt for 1p
        Ja 1 point må være okay på en svær udebane.
        Jeg tror så til gengæld vi nærmer os muligheden, for at opnå 2 sejre i træk, på et tidspunkt. Der er lys for enden af tunellen. Det dufter af og til af et koncept og vilje til at ofre sig. De store udsving skal så "bare" minimeres.

        Comment


          #19
          Det bliver en sindssygt svær udekamp imod et AaB-hold, der hele tiden har været bedre kørende end os - og nu har de så vundet 5-0 de seneste to kampe og har dermed fået hul på mål-bylden, som har været deres største problem. 1 point vil være klart godkendt. Man kan drømme om sejr, men realistisk set skal vi være glade, hvis vi får 1 point.

          Får vi 1 point har vi præcist 9 points for de seneste 6 kampe - 1,5 i snit - og det er klart godkendt. Dermed vil der være reel basis og ikke bare håb bagved tanken om at flytte sig langsomt op i tabellen og måske ende et godt sted. Men det er stadig en fjern, lyserød drøm pt, som de næste svære kampe kan knuse.

          Comment


            #20
            Kampen i Aalborg er den første af 4 utrolig vigtige kampe som vel kan afgøre hvad vi skal stile efter i denne sæson .
            Kan vi starte med point mod AaB vil det skærpe optimismen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Her er et lille overblik over, hvordan tingenes tilstand har været i Ådalen i dagene op til kampen mod AaB.

              http://obstruktion.dk/ob-goer-sig-klar-til-aab/

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Her er et lille overblik over, hvordan tingenes tilstand har været i Ådalen i dagene op til kampen mod AaB.

                http://obstruktion.dk/ob-goer-sig-klar-til-aab/

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Her er et lille overblik over, hvordan tingenes tilstand har været i Ådalen i dagene op til kampen mod AaB.

                  http://obstruktion.dk/ob-goer-sig-klar-til-aab/
                  Beklageligt med Vacek. Lyder mere end mere at ham er sommerens transferflop.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Beklageligt med Vacek. Lyder mere end mere at ham er sommerens transferflop.
                    Ja det vækker mindelser om Løfquist
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Jeg tror vi kommer til at gøre en fin figur i Ålborg. Vi har det med at spille bedst når modstanderne også vil spille med, så tror at AaB passer bedre til os end Horsens gjorde forleden, hvor vi vandt på en hidtil uset effektivitet foran kassen.
                      Lykkedes vi med at få de bolderobringer som vi f.eks. havde imod FCM og Vejle, som også ville være på bolden, så vil vi for alvor kunne sætte Bashkim i scene og det tror jeg kan blive rigtig giftigt.
                      Jeg må indrømme at jeg ikke har set Aab's seneste kampe, men det var i hvert fald et hold, som i starten fik flere point end de spillede til. Derfor tror jeg den bliver langt mere jævnbyrdig end tabellen viser og jeg tror vi får point. 3 kan jeg kun håbe på

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja det vækker mindelser om Løfquist
                        JH holder hans hit rate på 4,25%. Intet nyt her

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Beklageligt med Vacek. Lyder mere end mere at ham er sommerens transferflop.
                          Jeg forestiller mig at han er købt for at spille, hvis han er god nok. Ellers er han trupspiller med bedre merittter og niveau end Nana, Thrane og Löfquist tilsammen.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Fun fact 🙃 Grytebust har spillet 6 kampe mod AaB uden at tabe. Det er fordelt med 4 sejre, og 2 uafgjorte .. 4*clean sheet er der som bonus.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Vacek har været her en måned. Giv tid.

                              Af det jeg så fra ham mod AB har han lige så meget at bidrage med som de fleste andre på hans plads.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg forestiller mig at han er købt for at spille, hvis han er god nok. Ellers er han trupspiller med bedre merittter og niveau end Nana, Thrane og Löfquist tilsammen.
                                Beskrivelsen af ham var malet med den rosenrøde pensel af JH da han blev hentet . En leder som forventes at forstærke holdet .
                                Hvad får dig til at hans niveau er bedre end dem du nævner ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X